Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tannbleking

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-08, 19:28   #1
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Tannbleking

Noen som vet hva dette ca koster å gjøre hos tannlegen? Tok med en brosjyre derfra i dag, men glemte jo å spørre om pris og det står ikke noe om det i brosjyren.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 19:36   #2
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tannbleking

Trodde ikke det var noe tannleger anbefalte jeg, men det er kanskje en annen sak...

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 19:42   #3
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tannbleking

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Trodde ikke det var noe tannleger anbefalte jeg, men det er kanskje en annen sak...

Hvorfor ikke? :nysgjerrig:

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 20:13   #4
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tannbleking

Jeg er svært kresen på tannleger, har hatt alt for mye erfaring med sorten, og stoler 100 prosent på ham jeg går til nå. Han anbefalte meg faktisk bleking, til tross for at jeg har svært slitt emalje og mengder av fyllinger.

Det kostet meg 3.500,- for blekeskinnene og 300,- for en runde blekemiddel for to og et halvt år siden. Jeg hadde såpass misfarget utgangspunkt at jeg måtte ha to runder, og skal en gang til nå i vår. Men da har jeg jo skinnene fra før, så det koster meg bare 300,- denne gang.

Det var verd hvert øre!

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 20:17   #5
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tannbleking

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Hvorfor ikke? :nysgjerrig:

Det medfører visstnok en god del slitasje på tennene, men utover det vet jeg ikke så mye om det... Kanskje det er en tannlege her som kan svare på det?

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 14:10   #6
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Tannbleking

Fikk med en veldig fin brosjyre av tannlegen og der stod det ganske godt forklart og det er mange som ikke er anbefalt og ta det pga tynn emalje, men det kommer stadig bedre ting pådet området også. Men pris stod det jo ikke og jeg glemte å spørre. Har en veldig ålreit tannlege som er veldig flink. Har gått til en tannlege før som satte skrekken i meg.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:56   #7
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tannbleking

Her koster det 1800 kr per kjeve. Jeg vurderte det sterkt pga en misfarget fortann, men endte opp med å fikse kun den tannen, og da virket plutselig ikke de andre så misfarget lenger...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 22:05   #8
Ivrig
På farten igjen
 
Ivrig sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 238
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: Tannbleking

Jeg betalte også rundt 3.500 for skinnene hos tannlegen min, og så noe i tillegg for selve bleke-pasten. Skinnene har jeg nå hatt i 5 år, og bruker de vel en til to ganger i året. Men jeg bleker de bare en runde i ca 1,5 time - aldri lenger, til tross for at det på pakningen står man kan sove med det. Men resultatet blir kjempefint; Ikke blenda-hvitt, men en veldig naturlig hvit-farge

__________________
En lykkelig hedonist og mamman til verdens beste gutt


Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 22:11   #9
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tannbleking

Det går helt fint å gjøre det hos tannlegen. Tannlegen sjekker hvor sterk emalje du har først. Jeg betalte 3500 i Bergen. VEL verdt pengene. Ikke at jeg hadde så stygge tenner men jeg skulle giftemeg.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 22:12   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tannbleking

Jeg fikk ikke skinne rmed hjem. Det ville han ikke. Jeg gjorde det HOS tannlegen.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no