Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ansiktskrem etter elveblest

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-08, 21:39   #1
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ansiktskrem etter elveblest

Hei!
Etter å ha fått en allergisk reaksjon (fra et eller annet mystisk) fikk jeg elveblest i hele ansiktet, i ørene og på halsen. Fikk tabletter og krem, og er kvitt det nå, men hele ansiktet føles som sandpapir, og flasser.

Alle de kremene jeg har i skapet svir, det eneste jeg har klart å ha på er ungenes sinksalve (og da ser jeg temmelig hvit ut.)
Noen som kan anbefale en super-mild krem jeg kan prøve?

Hilsen M&M

M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 21:57   #2
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ansiktskrem etter elveblest

A creme, kanskje?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 22:04   #3
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ansiktskrem etter elveblest

Jeg ville spurt på apoteket jeg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 22:39   #4
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ansiktskrem etter elveblest

Locobase Repair

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 22:07   #5
Ivrig
På farten igjen
 
Ivrig sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 238
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: Ansiktskrem etter elveblest

Ville absolutt spurt på apoteket, ja. Har selv veldig sensibel hud, og bruker mye avene og vichy, som begge fås kjøpt på apoteket

__________________
En lykkelig hedonist og mamman til verdens beste gutt


Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 00:18   #6
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ansiktskrem etter elveblest

Jeg har ikke hatt elveblest, men har akkurat blitt kvitt en voldsom allergisk reaksjon på en hudkrem jeg har brukt i anisktet. Var opphovnet og tørr rundt øynene i pannen og litt på haka. Det eneste som har fungert nå er Aderma Exomega og apotekets A-creme. De svir ikke og hjelper godt på den tørre huden jeg sitter igjen med. Jeg har tenkt å ta en tur på apotekte for å få anbefalt en god krem.

PS! Apotekene har ofte sånne små prøver på kremene sine. Spør om du kan få et par av disse for å prøve hvilken som ikke svir når du påfører den.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 08:03   #7
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ansiktskrem etter elveblest

A-creme er min vidunderkur mot det meste.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no