Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-08, 21:49   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Jeg skal sende handleliste med mamma på Kielferga - der har de Dermalogica! Men hva skal jeg kjøpe? Jeg finner ikke igjen tråden der det stod hva man trengte... (der bl.a. Mim hadde skrevet)
Jeg har dagkrem og nattkrem i et annet merke, men trenger renseprodukter, gjerne en kur eller to av noe slag, og en dagkrem med solfaktor og kanskje littebitt farge. Øyekrem kanskje? Jeg er tom for det og.

Noen råd?
Jeg har normalt til tørr hud, med litt rynker etterhvert. Også har jeg plutselig begynt å få synlige porer - som jeg vil gjøre noe med.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 22:11   #2
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Jeg bruker denne sammen med denne til rensing. Er kjempefornøyd.


__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003

Sist redigert av Ariel : 20-03-08 kl 22:37.
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 10:40   #3
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Sheer tint moisture er en dagkrem med farge og solfaktor 15. Den er bare så bra, den dekker over ujevnheter og ser helt naturlig ut. Finnes i lys, medium og mørk.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 03191621601.jpg (27,3 KB, 4 visninger)
__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 10:55   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Jeg har litt sart hud, og liker produktene som er mest skånsomme. Jeg vasker ansiktet daglig med Ultra Calming Cleanser. Den kan også brukes på øynene til å fjerne sminke. Den er virkelig mild, og jeg har nå brukt den i 6 år uten å gå lei. I tillegg bruker jeg Daily Microfoliant som en ansiktsskrubb ca annenhver dag. Dette er et pulver som du heller i hendene mens du f eks dusjer, blander litt vann og arbeider opp skum som du vasker ansiktet med. Det er en mild peeling som er supereffektiv. Jeg har altså sart hud, men tåler å bruke denne ca annenhver dag. Jeg har omtrent ingen urenheter i ansiktet, men hadde det tidligere. Så denne anbefaler jeg virkelig.

Som øyekrem bruker jeg Intensive Eye Repair, som er behagelig. Dagkremen er Skin Smoothing Cream (passer for vanlig til tørr hud) om vinteren, og gjerne Active Moist om sommeren (litt mindre fet krem). Av fuktighetskrem til kroppen foretrekker jeg Body Hydrating Cream. Den er lett og behagelig. Jeg digger også Hydro-Active Mineral Salts til å skrubbe kroppen med. Det er noen saltkorn som du gnir huden med. Det gjør litt vondt, men du verden så myk du blir etterpå. Dette gidder jeg ikke så ofte da. Men er supert om sommeren, når man tross alt viser en del hud.

Såh. Det var min anbefalelsesliste.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 11:35   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Er alle de produktene i Dermalogicaserien, Monsoon?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 11:38   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Er alle de produktene i Dermalogicaserien, Monsoon?

Ja. Jeg glemte kanskje å si det? Jeg mente oppramsingen som et svar til hvilke Dermalogicaprodukter m^3 kunne kjøpe.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 11:41   #7
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Ja. Jeg glemte kanskje å si det? Jeg mente oppramsingen som et svar til hvilke Dermalogicaprodukter m^3 kunne kjøpe.

Ok, takk for utfyllende tips forresten! Noen som vet om Dermalogica har dagkremer med (medium-høy) solfaktor for normal hud?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 11:45   #8
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Noen som vet om Dermalogica har dagkremer med (medium-høy) solfaktor for normal hud?

Sheer Moisturiser har solfaktor 15, og passer for normal hud.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 12:39   #9
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Dermalogica har også et serum med faktor 30 (mener jeg det er) som du kan blande inn i krem.


Sist redigert av Ina : 21-03-08 kl 12:44.
Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 18:27   #10
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Dermalogica har også et serum med faktor 30 (mener jeg det er) som du kan blande inn i krem.

Bitteliten skikkelig udrøy flaske.... anbefales ikke. Blandes den inn i kremen blir den faktor 15.

Jeg er veldig glad i rensekremen deres, den som er kremete. Husker desverre ikke hva den heter.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 19:49   #11
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Bitteliten skikkelig udrøy flaske.... anbefales ikke. Blandes den inn i kremen blir den faktor 15.

Jeg er veldig glad i rensekremen deres, den som er kremete. Husker desverre ikke hva den heter.

Jeg liker den, men flaska er lita ja. Men jeg liker de aller fleste Dermalogicaproduktene da.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 23:38   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Jeg fant ut at jeg ville prøve den Sheer Tint Moisture, og fikk den i posten for et par dager siden. Huden blir veldig fin og myk av den, men den lukter jo så sterkt og vondt. Får håpe jeg klarer å venne meg til det, lukten blir jo borte (eller ihvertfall nesten) etter en stund. Lukter alle Dermalogica-produktene sånn?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 10:22   #13
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg fant ut at jeg ville prøve den Sheer Tint Moisture, og fikk den i posten for et par dager siden. Huden blir veldig fin og myk av den, men den lukter jo så sterkt og vondt. Får håpe jeg klarer å venne meg til det, lukten blir jo borte (eller ihvertfall nesten) etter en stund. Lukter alle Dermalogica-produktene sånn?

Jeg er veldig sensibel på lukt, og syns også lukta av denne var veldig ubehagelig. Men nå har jeg brukt denne kremen i 1 år ca, og tenker ikke over lukta lenger, så jeg har ihvertfall vendt meg til lukta. Jeg syns mange av dermalogica-produktene lukter litt spesielt, men om alle gjør det vet jeg ikke.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 10:26   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Det er en sånn veldig sterk lukt som ofte er på "naturlige" helsekostprodukter, jeg holder virkelig på å klikke av den. Det hjelper jo ikke om lukten kommer fra noe naturlig, når den er både sterk og ekkel, liksom? Men siden den virker god ellers skal jeg gi den en sjanse noen dager til, og se om jeg klarer å venne meg til den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 21:09   #15
karls
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 7
karls har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?

Jeg bruker bare disse produktene, og er kjempefornøyd Special cleansing gel og dagkrem. Veldig bra

karls er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no