Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er verdens beste lebestift?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-08, 21:24   #41
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.


Lipfinity da, eller?


Bingo!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:50   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Det er godt å høre Lipfinity tyeligvis har blitt bedre, jeg fikk totalt skrekken når den kom.
Ingen som har testet mineral-lebestifter altså?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 22:36   #43
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er godt å høre Lipfinity tyeligvis har blitt bedre, jeg fikk totalt skrekken når den kom.
Ingen som har testet mineral-lebestifter altså?

Jo, jeg har en fra Bare Escentuals. Jeg er ikke overbevist. Den virker tørr og jeg føler ikke den sitter særlig godt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 11:49   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Da gidder jeg ikke bruke penger på den. Jeg prøver Mac igjen jeg, og håper det funker. Kanskje jeg må kapitulere og velge en litt blank lebestift.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 12:15   #45
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kanskje jeg må kapitulere og velge en litt blank lebestift.

Det kan da bli riktig så vellykket, kan det ikke?

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 12:36   #46
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er godt å høre Lipfinity tyeligvis har blitt bedre, jeg fikk totalt skrekken når den kom.
Ingen som har testet mineral-lebestifter altså?

Lipfinity har blitt bedre ja. Den blir ikke like tørr som den game.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 12:45   #47
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Jeg har noen fine matte fra Prescriptives, kjøpt på Strawberrynet. De flaker ikke.

Forøvrig er oversminket padde den beste beskrivelsen jeg har hørt av de skumle damene på Glassmagasinet. Uff, jeg må dit selv snart, trenger Clinique-etterfyll på ansiktsvask og farget dagkrem.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 12:46   #48
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Nå skjønnte jeg "spinoffen" ja, jeg tror det må være første gang jeg har sett noen faktisk skrive lebestift.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 14:03   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Kan man ikke skrive lebestift? Eller bør man skrive sæbe da også?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 14:08   #50
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva er verdens beste lebestift?

I følge ordmålsordboken;
http://www.dokpro.uio.no/perl/ordbok...bet=n&renset=j
http://www.dokpro.uio.no/perl/ordbok...bet=n&renset=j

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 14:09   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det kan da bli riktig så vellykket, kan det ikke?

Joa. Men jeg vil ha matt lebestift til daglig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 14:09   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Hva er verdens beste lebestift?


Jaja. Det er vel ikke akkurat den verste skrivefeilen jeg kunne begå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 14:40   #53
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Jeg har samme problem med lepper som tørker ut.
Jeg bruker lipfiniti (aner ikke om det skrives slik) Den sitter kjempebra og sklir ikke ut. Problemet er at den blir veldig tørr. Istedet for å bruke den glossen som følger med bruker jeg Purelan (brystvortekrem) over. Resultat: Leppestift som sitter-leeenge. Flott glans og myke lepper.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 14:42   #54
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Ups! Fikk nå med meg at du ville ha en matt lebestift. Da hjelper det ikke med Purelan.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 19:44   #55
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Muligens den jeg kjøpte da jeg skulle i bryllup for snart 3 år siden, den er så fantatisk at plasten sitter på enda. Veldig holdbar!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 20:03   #56
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Den fra Dior som Hattifnatten linket til tidligere i tråden, er en god leppestift.

Men brannbilrød leppestift, vil tennene virke hvite(re) eller gule(re) med den? Eller ser man ingen forskjell?
Jeg har en rød-rosa leppestift, som jeg aldri bruker lenger, nettopp fordi jeg selv mener tennene mine virker gule(re) av den.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 20:13   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Aner ikke. Men til meg er det bare brannbilrød lebestift som gjelder, så da får tennene mine bare virke gulere. Jeg tror det kanskje har litt sammenheng med hvilke farger man har ellers også.

Jeg tok sjansen på Glasmagasinet, gikk målrettet forbi alle de oversminkede mennene og damene til Mac-skranken,og fant en lebestift som heter Lady Bug. Den er varm knallrød, uten blåtoner. Den er ikke helt matt, men den har hvertfall ikke skimmer i seg. Og man kan velge om man vil ha et enkelt lag for bare litt farge, eller flere lag for mer intens rød. Har brukt den i to dager, og har ikke tørket ut ennå. Ikke smaker den noe heller!

__________________


Sist redigert av Tallulah : 28-03-08 kl 08:25.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 22:09   #58
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Jepp - der har vi det. Mac er bra - både på truten og i fanget.

Fikk lyst på en tur til Glasmagasinet selv jeg nå, mine to favorittglosser er sørgelig tomme.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 08:26   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Parfymejenta kunne forresten fortelle meg at det fantes ikke matte lebestifter som ikke tørket ut leppene. I såfall var det bare jug, mente hun. Så jeg droppet å prøve Russian Red på nytt som jeg har brukt tidligere, for denne Lady Bugen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 08:29   #60
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er verdens beste lebestift?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det var denne leppestiften jeg mente i innlegget mitt over (kom ikke på i farten at Dior selvsagt har mange forskjellige).
http://www.amazon.com/Dior-Rouge-Rep.../dp/B000JP1PPK

Den der bruker jeg også. Den er svindyr, men den beste lebestiften jeg har hatt noen gang.

  Svar med sitat
Svar

Emneord
lebestift


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no