Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-08, 21:37   #21
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Lekker kjole Jeg synes også at du skal droppe boleroen og det store smykket. Å du ser ikke tjukk ut i kjolen!
Er enig med Lenam i at et sjal kan være et alternativ om du synes det blir for bart over skuldrene

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 21:38   #22
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Kjolen var veldig fin til deg!

Jeg er litt nysgjerrig på hvor du har kjøpt kjolen. Leter nemlig etter kjole til bryllup og alt jeg finner er enten veldig kjerring eller veldig "23 år og sytråd-tynn"

Jeg synes kanskje denne kjolen er litt for lys for bryllup...? Men jeg er ingen ekspert.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 21:48   #23
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Selma: Se over. Den fines i hvit med grått dekor også. Den var egentlig finere, men brunt er nok mer "min" farge. KBS.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 22:04   #24
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Kjolen er kjempefin, og du ser absolutt ikke feit eller gravid ut i den. Det er jo moderne med høyt liv, så du er garantert ikke være den eneste med "mammakjole-snitt" i bryllupet.

Jeg synes forøvrig det snittet er pent, pluss at det tillatter å stappe i seg så mye mat man vil i selskapet, uten å tenke på oppblåst mage.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 22:09   #25
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Den kjolen kan du fint ha, men sier også som de andre. Uten bolero og smykke.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 22:19   #26
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 08:47   #27
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Du kan fint bruke den! Kjempefin kjole!

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 08:51   #28
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Fine Karamell.. Kjøp et sjal!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 09:33   #29
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Kjempefin kjole, synes du godt kan ha den ja!

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 09:56   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Veldig pen kjole, men uten bolero.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 10:39   #31
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Kjempefin kjole som du godt kan bruke. Men dropp det lange smykket. Det trekker fokus rett ned på magen. Ha heller et par kule ringer e.l. i ørene.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 10:44   #32
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Hva mener dere forresten med sjal? Jeg tror ikke trekantsjal hadde blitt noe fint, da hadde jeg heller gått for et av typen bredt tynt skjerf.
Eller en lang, litt smal cardigan i samme brunfarge som broderiene på kjolen.
Og tilbehør i sølv. Mye kulere enn gull.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 11:12   #33
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Jeg er enig med Malena, og ville gått for et litt gjennomsiktig skjerf/avlangt sjal i litt mørkere farge.
Kanskje noe mot den rød/brune fargen i kjolen?

Jeg tror jeg kanskje ville droppet smykke, og gått for noen litt store øreringer istedet.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 12:07   #34
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Det var en kjempefin kjole! Og du ser lekker ut i den!

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 15:42   #35
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Hold-in strømpebukser har løst mye hos meg.

Ellers en nydelig kjole - uten bolero. Skal du ha noe over, så hva med et sort festsjal?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 18:50   #36
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Nydelig kjole som du var veldig fin med, finn noe annet enn boleroen.

"Kan ikke handle på b-young du da", sier mannen, "det heter b-young, ikke b-old.."

(men jeg gjør det fordet da, )

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 20:13   #37
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Flott kjole. Jeg tror forresten du hadde hatt noe å hente på å ha en skikkelig push-up-BH, for du har jo puppene.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 20:28   #38
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Kjolen var fin.Mindre smykke og kanskje et sjal,men ikke boleroen,
og ja,du kan fint bruke kjolen i en konfirmasjon.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 20:54   #39
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Kjolen var veldig fin til deg. Med push up bh, store øreringer og et sjal er antrekket komplett. Hvis magen din plager deg, har du prøvd disse hold in draktene som går fra lår og opp under puppene? De er fantastiske til å holde inn, og kjoler legger seg penere.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 21:38   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Flott kjole. Jeg tror forresten du hadde hatt noe å hente på å ha en skikkelig push-up-BH, for du har jo puppene.

Snipa: Kjolen er ørlite trang så jeg må prøve med en BH som tar minst mulig plass...

OG, jeg har levert tilbake bolero og langt smykke.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no