Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd III

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-10, 23:10   #721
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråd III

Garnet fra deg ja Camomilla. Har massemasse igjen fortsatt, måtte bare teste det ut. Hvor har du kjøpt det?

Mei er ikke aktiv  
Gammel 13-12-10, 13:47   #722
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Garnet fra deg ja Camomilla. Har massemasse igjen fortsatt, måtte bare teste det ut. Hvor har du kjøpt det?

En garnbutikk i Lillestrøm, kan den hete Mauds garn da tro?
De hadde det i mange farger.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 13-12-10, 18:43   #723
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråd III

Prøver igjen jeg.

To par Bellas Mittens med matchende pannebånd til nieser:






Fiskevotter til svogeren min:

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv  
Gammel 13-12-10, 22:06   #724
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd III

Jeg skryter videre.

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 13-12-10, 22:09   #725
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Salt er ikke aktiv  
Gammel 14-12-10, 07:50   #726
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråd III

Du lager så flotte kjoler, Heiko!!

(Skulle du plutselig få en til overs i ca str 46 stiller jeg meg gjerne til disposisjon og kan gi den et godt hjem! )

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv  
Gammel 14-12-10, 20:05   #727
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skrytetråd III

Heiko, jeg elsker kjolene dine!

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv  
Gammel 14-12-10, 23:22   #728
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Jeg har sydd kåpe til snuppa mi til jul.
Har igjen å sy fast fòret inni, men det er det jo ingen som ser.


__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv  
Gammel 14-12-10, 23:25   #729
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Åh, Mjau, den var nyyydelig! Jeg vil ha jente neste gang!

Salt er ikke aktiv  
Gammel 15-12-10, 09:44   #730
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråd III

Åh, den er så nydelig, Mjau.

Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 15-12-10, 20:33   #731
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråd III

Jeg har sydd vognpose:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg pose02.jpg (124,9 KB, 389 visninger)
Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 15-12-10, 22:38   #732
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråd III

Aj, her var det mye fint!

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 17-12-10, 23:11   #733
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Da har jeg sydd min første kjole! Har lenge kikket etter mønster til en kjole i denne fasongen, uten å finne det rette, men nå fant jeg.

Applikasjonene bærer preg av at det er en nybegynner som har holdt på, men alt i alt så ble jeg kjempefornøyd!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjole3.jpg (58,4 KB, 56 visninger)
Filtype: jpg kjole4.jpg (70,7 KB, 54 visninger)
__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 18-12-10, 18:13   #734
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråd III

Har laget delfin:



Og R2D2:

__________________
Maggie74 er ikke aktiv  
Gammel 18-12-10, 20:54   #735
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd III

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Da har jeg sydd min første kjole! Har lenge kikket etter mønster til en kjole i denne fasongen, uten å finne det rette, men nå fant jeg.

Applikasjonene bærer preg av at det er en nybegynner som har holdt på, men alt i alt så ble jeg kjempefornøyd!

Flott!

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 19-12-10, 10:38   #736
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Carrera: Syns den ble kjempefin jeg

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 25-12-10, 23:31   #737
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråd III

Kjole til meg selv:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjole01.jpg (23,4 KB, 270 visninger)
Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 17:14   #738
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skrytetråd III

Oppsamling av diverse ferdigstilt i det siste:

Lue, skjerf og votter strikket til min svigerinne. Gode og varme så snart de er tovet litt.


Sorte pulsvarmere og smykke i bruntoner. Alt bursdagsgave til mamma - og hun var fornøyd hørtes det ut til.



Sjal/stola i Faerytale - oppskrift fra Knitty. Fint mønster, morsomt å strikke, men ikke noe prosjekt jeg kan ha mens jeg har tankene andre steder. Mønsteret krevde fokus hele tiden.



Testprosjekt. Jeg anser det for vellykket nok til at jeg både har gitt det bort og akter å lage flere senere.



Nin-skjerf i... et eller annet garn jeg ikke husker akkurat nå. Og sånn er det med den saken. Jeg vet ikke helt om jeg trenger dette skjerfet henimot varmere tider, men jeg har i alle fall strikket det da.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 17:50   #739
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråd III

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.







Testprosjekt. Jeg anser det for vellykket nok til at jeg både har gitt det bort og akter å lage flere senere.

Å det kan man jo bruke stålfigurene til ja, jeg har noen liggende. Har du lyst å fortelle hvordan du gikk frem for å lage dette?

Mei er ikke aktiv  
Gammel 27-12-10, 17:58   #740
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråd III

Siste bildene fra bloggen min (skryter litt her også):

Vevde løpere i lin:

Alpelue (til meg selv, Minstemann som modell):


Sjal (Drops Delight garn):


Pose og mobilpose:


Vindvotter:

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no