Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd III

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-11, 20:38   #881
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Veldig fin lue, og fine bukser Freya!

Er det ingen som kan hjelpe meg med å få den dukka litt mindre? Vurderer å slette bildet, skvetter jo hver gang jeg er inne i tråden.

Heilo er ikke aktiv  
Gammel 08-03-11, 23:04   #882
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråd III

Pacmanlue!

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv  
Gammel 09-03-11, 16:53   #883
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Kjempekul Snuppa!

Heilo er ikke aktiv  
Gammel 11-03-11, 08:58   #884
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Jeg begynte å strikke ved nyttår, har gjort et par spede forsøk tidligere men det har aldri blitt noe ut av det. Nå har jeg fått helt dilla.

Fikk lyst til å vise frem det siste jeg har laget, nemlig en tovet vinhøne:





MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 11-03-11, 09:00   #885
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Fantastisk vinhøne, så kul!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 11-03-11, 09:06   #886
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Mokkmokk: Har du oppskrift på den høna, eller er det noe du selv har funnet på? Hvis det er oppskrift, hvor finnes den?

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 11-03-11, 09:09   #887
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Mokkmokk: Har du oppskrift på den høna, eller er det noe du selv har funnet på? Hvis det er oppskrift, hvor finnes den?

Du finner oppskriften i Sandneshefte Tema 19 - toving. LINK

Jeg valgte å strikke nebb fremfor å bruke filt, da jeg syns det ble mer gjennomført.

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 11-03-11, 09:12   #888
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Du finner oppskriften i Sandneshefte Tema 19 - toving. LINK

Jeg valgte å strikke nebb fremfor å bruke filt, da jeg syns det ble mer gjennomført.

Takk!

Ser for meg at en slik bare må passe perfekt på hytta til svigers. Påskegave kanskje.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 11-03-11, 10:08   #889
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråd III

Så flott vinhøne!

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 11-03-11, 10:33   #890
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Artig høne Mokkmokk!

Heilo er ikke aktiv  
Gammel 11-03-11, 18:32   #891
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.398
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd III

Så superkul høne! Er det noen som vil strikke en slik til meg mot betaling så rop ut!

Pelen er aktiv nå  
Gammel 12-03-11, 15:55   #892
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråd III


Lue til en storknollet kar, i Fabel. God nå utover våren.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv  
Gammel 13-03-11, 00:01   #893
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

I 2009 en gang så fant jeg en genser som jeg bare MÅTTE ha. Kjøpte mønster og garn, og skred til verket. Strikket ferdig det hele, og monterte på ermer, og begynte å manne meg opp til det store utfordringen: å hekle kanter... Jeg har aldri heklet noe som helst, så dette var en utfordring.

jeg begynte på et nytt prosjekt i denne tiden, og da jeg omsider fant lysta til å prøve meg på å hekle, så gikk det sakte men sikkert opp for meg...GENSEREN VAR SØKK BORTE...

Jeg endevendte huset, men ikke pokker...genseren var vekk. jeg var både sur, sinna og deppa.

Jeg har hele tiden vært bestemt på at denne genseren SKAL jeg ha, men hver gang jeg tok frem mønsteret så kjente jeg at jeg ble kvalm. Tiden var ikke inne... Men for en tid siden så kjente jeg at NÅ er jeg klar, og her er da resultatet; genser versjon 2.0

Jeg har omtrent hatt den med meg i senga om natta, i redsel for at den skal forsvinne... *hehe*

Og heklingen...den gikk over all forventning!! Jeg fikk det jo til, og det frister veldig å prøve meg på litt mer av den sorten. Men vi får se...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_1040edited.jpg (112,0 KB, 44 visninger)
Filtype: jpg DSC_1044edited.jpg (117,5 KB, 23 visninger)
__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 13-03-11, 01:00   #894
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråd III

Den vinhøna var bare superkul!!

Kjempefin genser Carerra! Ser ut som det var mye arbeid med den.

Her er jakken jeg fullførte i går. Nydelig myk strikkejakke med korte ermer og hullmønster. Mønster fra garnstudio. Jenta mi på 2 har valgt den ut selv og poserer her med et "talaaaaa"

__________________
-03 -06 -09

Sist redigert av Snuppa : 14-03-11 kl 22:24.
Snuppa er ikke aktiv  
Gammel 13-03-11, 17:47   #895
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Skrytetråd III



Jakke til babis i magen

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 13-03-11, 18:38   #896
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Fine babyjakker, og for en genserhistorie! Den ble bra fin da.

Heilo er ikke aktiv  
Gammel 13-03-11, 21:42   #897
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråd III

Ble ferdig men han her i dag:

__________________
Maggie74 er ikke aktiv  
Gammel 13-03-11, 21:54   #898
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråd III

Fineste Timmy som skal bli sønnen min sin.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 14-03-11, 14:42   #899
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Tilda engel.


Kjoler til to små venninner av minsten som skal feire 8-års dag sammen neste søndag.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 029.jpg (195,8 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg 030.jpg (194,4 KB, 10 visninger)
__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 14-03-11, 15:05   #900
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd III

Så fine kjoler!

Heilo er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no