Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer volum IV

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-18, 13:23   #921
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Det er vel strengt tatt ikke brøytebilen. Det er sannsynligvis den store snøfreseren de har kjørt gjennom gaten 2-3 ganger i vinter for å få bort de enorme brøytekantene på hver side av veien og som gjorde den veldig trang. Vi har ikke fortau på vår side av gaten og har (eller hadde ) et lavt stakittgjerde ganske nært grøfta og med halvannen meter høye brøytekanter har de naturlig nok ikke sett det. Gjerdet har bare stått der i 5-6 år, men det er første år vi har opplevd dette (skal jo sies at det er lenge siden vi har hatt så mye og langvarig snø som nå). Mannen har sendt epost til kommunen så jeg regner med det ordner seg.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 12-04-18, 13:53   #922
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Dustete hundeeiere som ikke plukker opp dritten etter hunden, og folk som må sette seg oppå meg på uteservering når det er masser av plasser ledig.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 12-04-18, 17:34   #923
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.909
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Måtte gå hjem fra jobben pga feber og en stemme og et hode som ikke virker. Det var skikkelig artig å være en av kursinstruktørene da gitt. Heldigvis var min rolle liten denne gangen. I morgen ser det ut til at de må klare seg helt uten meg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 12-04-18, 17:45   #924
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At det ikke er fredag.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-04-18, 10:42   #925
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Irriterer meg at besøket ikke forstår at når jeg har sagt ifra at eg er allergisk mot parfyme så kan ikke hun bruke det så lenge hun bor hos meg.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 13-04-18, 11:14   #926
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.708
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg irriterer meg også over hundeeiere som ikke plukker opp etter pelsdotten sin, selv om jeg nå har blitt hundeeier selv. Faktisk tror jeg det irriterer meg mer nå?

Det jeg irriterer meg mest over i dag er vårslappheten. Hvert år gleder jeg meg infernalsk til april og drømmer deilige tanker om sene, lyse kvelder på verandaen og naturen som våkner til liv. Hvert år glemmer jeg at jeg blir en zombie samtidig og strever med å være våken til Dagsrevyen er ferdig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 13-04-18, 11:22   #927
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg melder meg i gjengen av de som irriterer seg over hundeeiere som ikke plukker opp. En ting er ute langs veien, men i barnehager? Her må de ansatte i barnehagen jevnlig plukke opp hundebæsj fordi en del hundeeiere tydeligvis ser det som den naturligste tingen i verden at hunden deres bruker en barnehages uteområde som sin personlige do. Noen av de som bor helt tett på pleier faktisk å bare åpne ytterdøra, la hunden springe inn i barnehagen og kose seg der alene før den hentes inn igjen. Jeg tror ikke jeg skal si høyt hva jeg mener om slike mennesker.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 13-04-18, 11:45   #928
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Kundeservicechatten hos Philips.

Jeg skulle bare forhøre meg om muligheten for å få kjøpt en ny kniv til en blender og ble utsatt for rene tredjegradsforhøret, i tillegg til masse svada om hvor fint det var at jeg kontaktet dem og annet tullball.

(Hun ville nok undersøke om det ble dekket av garanti, men jeg sa allerede i innledningen at jeg hverken hadde kvittering eller husket når den ble kjøpt, så det var i grunnen ikke nødvendig med noe forhør, jeg ville bare vite hvor jeg kunne kjøpe den forbaskede dingsen.)

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 13-04-18, 14:05   #929
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Rosabloggere og designhundoppdrettere.

Egentlig irriterer jeg meg overå ha brukket og ubrukelig arm, men den irritasjonen lar seg lett overføre til andre felt i livet.

Og hundeeiere som ikke plukker opp etter hunden sin. De setter alle oss som faktisk alltid plukker opp, i et dårlig lys.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 13-04-18, 19:33   #930
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.


Og hundeeiere som ikke plukker opp etter hunden sin. De setter alle oss som faktisk alltid plukker opp, i et dårlig lys.


Nettopp!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-04-18, 21:49   #931
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Ubehag i halsen over lengre tid som legen ikke bryr seg om å undersøke nærmere.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 14-04-18, 02:27   #932
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg kan vel føye til hundeeiere som faktisk plukker opp etter hunden sin, for så å la posen med hundedrit ligge igjen på bakken. Da er det tross alt bedre at de bare lar dritten ligge der, og la naturen gå sin gang.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 14-04-18, 09:51   #933
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg kan vel føye til hundeeiere som faktisk plukker opp etter hunden sin, for så å la posen med hundedrit ligge igjen på bakken. Da er det tross alt bedre at de bare lar dritten ligge der, og la naturen gå sin gang.

Helt enig.
Andre ting som irriterer idag er;
teite folk
serveringssteder med få ansatte på jobb.... Vi gikk.
Unger som ikke hører.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 14-04-18 kl 15:09.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 14-04-18, 16:29   #934
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg irrirerer meg også mer enn vanlig over dustete hundeeiere som ikke plukker opp dritten. Hunden min er enn sånn teit en som gjerne vil spise slikt, har jeg skjønt. Yuack.

Ellers så irriterer jeg meg over teite tenåringer. Selv om de kanskje ikke kan karakteriseres som "ting". I hvert fall ikke hele tiden. Ikke er de helt "folk" heller.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 14-04-18, 17:19   #935
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At jeg ikke klarer å kvitte meg med et eneste par sko til enda jeg har 50 av dem i forskjellige typer. Har vel kvittet meg med ca. 10 bare. Har for mange ting når jeg flytter.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 15-04-18, 22:03   #936
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Premier som ikke føles som premier. Jeg blir bare sur av å få sånt. "Hurra, du har vært klubbmedlem i X antall år og det feirer vi med å gi deg et gavekort på hele 100 kr." (som du kan bruke når du handler for 1000 kroner).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 15-04-18, 22:21   #937
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Den grønnjævlige reklamen med Vanessa Rudjord for Oslo skin (eller hva de nå kaller seg). Jeg skifter kanal sporenstreks.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 16-04-18, 07:27   #938
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.909
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Måtte gå hjem fra jobben pga feber og en stemme og et hode som ikke virker. Det var skikkelig artig å være en av kursinstruktørene da gitt. Heldigvis var min rolle liten denne gangen. I morgen ser det ut til at de må klare seg helt uten meg.

Fortsatt feber og vekskende hviskestemme / manglende stemme. Ingen kurs å holde, men mye annet og ingen reserve eller vikar. Jeg har ikke tid til å være hjemme fra jobben!

Strå er ikke aktiv  
Gammel 16-04-18, 08:09   #939
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Natt nesten uten søvn som opplading til seriøst krevende uke.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 16-04-18, 08:27   #940
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At jeg får mensen TO uker før tiden irriterer meg grenseløst. Jeg har mensen stort sett 7 dager i slenge, og nå er dritten her igjen etter to uker.

Anne C er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no