Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-08, 20:15   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Stellevesken sklir jo hele tiden ndover vognhåndtaket, med mindre jeg holder den fast. Hun jeg kjøpte vesken av sa den passet godt til Bugaboo. Er det en festeanordning jeg ikke har funnet ut av, tro?

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 20:18   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Tror det er vanlig å kjøpe sånne kroker til den. (vogna altså)

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 20:19   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.695
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Hvordan fester du den? Og i hvilken høyde har du håndtaket?
Dersom jeg hadde trukket opp styret litt, tok jeg stroppen to ganger rundt håndtaket før jeg klipset sammen. Da "hvilte" den på kanten der den tykke delen av styret var.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 20:20   #4
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Jepp, sikkert hooks eller hva de heter.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 20:51   #5
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tror det er vanlig å kjøpe sånne kroker til den. (vogna altså)

Ah. Takk for svar. Da skal jeg se etter det på Fru Lyng. Sist jeg var innom fikk jeg øye på kaffekopp-holderne, ble matt og måtte bare gå derfra.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 20:52   #6
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Hvordan fester du den? Og i hvilken høyde har du håndtaket?
Dersom jeg hadde trukket opp styret litt, tok jeg stroppen to ganger rundt håndtaket før jeg klipset sammen. Da "hvilte" den på kanten der den tykke delen av styret var.

Jeg har håndtaket ganske lavt.

:bare 162 cm høy:

Men skal prøve ut dette i morgen! Takk for svar.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 20:56   #7
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.695
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg har håndtaket ganske lavt.

:bare 162 cm høy:

Men skal prøve ut dette i morgen! Takk for svar.



Jeg er 181. Da anbefaler jeg Hookz for deg.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 21:05   #8
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Min buggis er gammel, men skip hopen pleier å hvile på de dingsene hvor man strammer høydejusteringene til styret.

:bare 160 høy:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 21:06   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Hookz er nok tingen for deg ja

  Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 23:09   #10
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Jeg har slike hookz på. Men før jeg fikk det, holdt Bob koppholder veska på plass.

Se hos Alexi.no, de selger Bob mener jeg.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 11:58   #11
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

BOB er tingen, da sklir ikke veska ned.

Og du Xian, du har på langt nær fylt opp noen kvote med Ulrikke-relaterte ting altså, oppdatering i bloggen ønskes (eller her...)

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 00:09   #12
Oyoy
Alltid våken
 
Oyoy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 187
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

BOB her og, den holdt Skip Hopen på plass.

__________________
Ibland säger man at man kan dö i morgon (för at man vil kjöpa något fint)
men man kan inte dö,
i alla fall inte i morgon
Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 09:08   #13
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Hvordan fester du den? Og i hvilken høyde har du håndtaket?
Dersom jeg hadde trukket opp styret litt, tok jeg stroppen to ganger rundt håndtaket før jeg klipset sammen. Da "hvilte" den på kanten der den tykke delen av styret var.

Jeg prøvde ut dette i går, og det fungerte perfekt. Takk for tipset!

Ingen kaffekoppholder på meg, nei.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 09:11   #14
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

BOB er tingen, da sklir ikke veska ned.

Og du Xian, du har på langt nær fylt opp noen kvote med Ulrikke-relaterte ting altså, oppdatering i bloggen ønskes (eller her...)

Hehe, det er søtt av deg å etterlyse det. Ulrikke er svært så aktiv om dagen. Dermed er hun svært vanskelig å fotografere, i tillegg til at hun holder sin mor i ånde (og borte fra tastaturet). Men du er ikke den eneste som har etterlyst oppdateringer. Jeg jobber med saken.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 10:55   #15
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Kan man ha hookz på Skip*Hop? Krever dem ikke et annet type feste?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 13:56   #16
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Hehe, det er søtt av deg å etterlyse det. Ulrikke er svært så aktiv om dagen. Dermed er hun svært vanskelig å fotografere, i tillegg til at hun holder sin mor i ånde (og borte fra tastaturet). Men du er ikke den eneste som har etterlyst oppdateringer. Jeg jobber med saken.

det er ikke meningen å ta oppmerksomheten din bort fra Ulrikke altså, hun trenger den jo mer enn oss kan man si, men "noen" jeg kjenner () har blitt litt avhengig av oppdateringer...

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 14:42   #17
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

det er ikke meningen å ta oppmerksomheten din bort fra Ulrikke altså, hun trenger den jo mer enn oss kan man si, men "noen" jeg kjenner () har blitt litt avhengig av oppdateringer...

"Noen" jeg kjenner også.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 14:46   #18
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

"Noen" jeg kjenner også.

Noen ( ) jeg kjenner, også

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:04   #19
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Kan man ha hookz på Skip*Hop? Krever dem ikke et annet type feste?

Det finnes egne til Ski hop ja, det hadde jeg helt glemt. Om du har duoveske med fastex 1 1/2 klips, så kan du få et sett fester av meg. De henger visst på oth'n, og veska har jeg lånt bort

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:05   #20
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no