Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-24, 22:36   #381
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.610
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Helvetesild er virkelig en sykdom som lever opp til navnet sitt. Også varer det så innmari lenge også. I morgen har jeg tenkt meg på jobb, det blir spennende.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-24, 23:47   #382
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.800
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg er ikke klar for mandag og ny uke.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 00:45   #383
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.866
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Det må bli SÅ sent før det er mulig å få tid for seg selv. Jeg er blitt en skikkelig nattugle, og det er litt dumt når man må oppi 6-tida for å virke for ungene igjen. Men for nå blir det heller alenetid enn søvn.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 06:36   #384
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.628
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg er ikke klar for mandag og ny uke.

Ikke jeg heller.

Men mannen drar snart. Og jeg hørte nettopp alarmen til eldste, som derved går på badet og sender søstra etter når badet blir ledig. Jeg har derved ikke gått på badet før ungene. Hvilket jeg ikke har gjort på lenge, men har en plan om å begynne med igjen nå som yngste ikke skal kjøres til skolen lenger, sånn at vi alle er klare litt tidligere.

Og minstemor sover visst enda (hun pleier våkne senest 6) så ja

Det blir nok en morgen med litt knapt med tid sånn rett rundt klokka 8, men alle ut av huset og jeg lander på kontorstolen senere enn jeg kunne ønske og innså akkurat nå at det jeg hadde tenkt å gjøre i helga fordi det var ønskelig å lande det "i løpet av uken" og hun jeg skulle sende det til tok jo helg klokka to. Men hun er nok på plass nå. Og oppdager at jeg glemte å ta den halvtimen i helga å få det gjort. Det må bli i dag.

Mandag altså. Liker det ikke

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 06:57   #385
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.800
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg er Pusur og liker ikke mandag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 10:12   #386
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Ah, jeg er så lei av artikler med bekymrede økonomer som snakker om at folk har brukt opp sparebufferen de la seg opp under pandemien. Det var en hel del av oss som ikke opplevde pandemi som en sunn økonomisk investering men som derimot fikk tømt alle sparebøsser allerede i 2020, men det er det null oppmerksomhet om, nei, skriv heller om hvor beinhardt det er for de som kjøper sydenturer på kredittkort.

Fnutt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 10:19   #387
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.779
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Ja, det er ufattelig frustrerende (og litt fordummende).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 10:32   #388
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.493
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg er fremdeles syk, men tror jeg er hakket bedre enn i går.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 10:48   #389
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.921
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg gruffer over DNB. ikke har jeg nettbank lengre og ikke vet jeg hvordan jeg skal få gjort en utenlandsbetaling

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 11:07   #390
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.173
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ah, jeg er så lei av artikler med bekymrede økonomer som snakker om at folk har brukt opp sparebufferen de la seg opp under pandemien. Det var en hel del av oss som ikke opplevde pandemi som en sunn økonomisk investering men som derimot fikk tømt alle sparebøsser allerede i 2020, men det er det null oppmerksomhet om, nei, skriv heller om hvor beinhardt det er for de som kjøper sydenturer på kredittkort.

Fnutt.

Det er forskjell på «dårlig råd» og dårlig råd er mitt mantra. Å ikke kunne reise til Syden er dårlig råd for de privilegerte.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 12:04   #391
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.566
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg gruffer over DNB. ikke har jeg nettbank lengre og ikke vet jeg hvordan jeg skal få gjort en utenlandsbetaling

I min nettbank-app (skandia-) leste jeg akkurat at jeg kan gjøre utenlandsbetaling på DNB sine nettsider. Jeg har ikke prøvd, men må finne ut av det når neste regning på jentungens hybelleie kommer.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 12:28   #392
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.028
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg gruffer over DNB. ikke har jeg nettbank lengre og ikke vet jeg hvordan jeg skal få gjort en utenlandsbetaling

Jeg fikk ut fingern, og byttet fra SBanken til Bulder i februar. Nå er jeg veldig glad for det. Det var litt jobb, men det ga en egen tilfredsstillelse å kunne melde meg ut.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 12:40   #393
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.921
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av My, her.

I min nettbank-app (skandia-) leste jeg akkurat at jeg kan gjøre utenlandsbetaling på DNB sine nettsider. Jeg har ikke prøvd, men må finne ut av det når neste regning på jentungens hybelleie kommer.

Ja, fant ut det til slutt jeg og. Skikkelig tungvindt, men i det minste mulig.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 12:41   #394
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.921
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg fikk ut fingern, og byttet fra SBanken til Bulder i februar. Nå er jeg veldig glad for det. Det var litt jobb, men det ga en egen tilfredsstillelse å kunne melde meg ut.

Jeg overveier også det. Den nye appen er forsåvidt ok, men idiotisk å ikke ha nettbank... Men nå ser jeg at Bulder heller ikke har nettbank, så da er den er no-go for meg. Liker å bruke appen til det meste, men av og til er det greit med en større skjerm.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 12:56   #395
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.028
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Bulder har heller ikke nettbank, men det var i det minste noe jeg var klar over da jeg ble kunde der. Jeg brukte uansett nesten alltid appen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 14:38   #396
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.921
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Bulder har heller ikke nettbank, men det var i det minste noe jeg var klar over da jeg ble kunde der. Jeg brukte uansett nesten alltid appen.

Jeg bruker også mest appen, men dersom jeg skal se nøyere på ting,sjekke 'utskrifter' og sånn, foretrekker jeg å gjøre det på en større skjerm.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 17:43   #397
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Allergi!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 19:17   #398
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.549
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg kjøpte meg mat i dag. På Max på Egertorget. Og var så sulten at jeg tok en første løkringen i farta men jeg gikk. Og ble angrepet av en måke som slo på meg verandaleppe og blodet rant!!!
Disse villdyra i byen er mer en jeg kan håndtere!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 20:29   #399
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.800
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18



Hjelpes Floksa.
Så en måke som rappa burger ut av henda på en fyr utenfor Oslo S for en tid siden og.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-24, 21:08   #400
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.566
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

En måke rappet burrito rett ut av hånda mi på Aker Brygge for en tid siden også, jeg stod bare med papiret igjen. Jeg bare hater nærgående fugler. Og nå kommer snart tiden da de skal forsvare avkommene sine, som de så beleilig har plassert midt i sentrum også. Hvorfor i alle dager må de plassere ungene sine midt i de travleste områdene i byen, kan de ikke lage reir litt lenger vekk fra folk?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no