Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tørkestativ i dusjkabinettet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 20:02   #1
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Tørkestativ i dusjkabinettet?

For mange mange år siden så jeg en dame på Norge Rundt som hadde funnet opp en genial løsning med et tørkestativ i dusjkabinettet.

Noen som vet om noe lignende som er mulig å få kjøpt, evt andre forslag til hvordan man lett kan få tørket litt klær i dusjkabinettet på det pittelille badet vårt?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:29   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørkestativ i dusjkabinettet?

Takhengt tørkestativ?

www.interiordetalj.no

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:20   #3
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Tørkestativ i dusjkabinettet?

Takk, der ga du meg en ide
Jeg har nemlig et idiotisk toerkestativ uten ben som liksom var beregnet aa ha paa badekaret. Dette fungerer ikke da det er for ustabilt og ramler ned. Oppaa dusjkabinettet vil det sikkert fungere bra, for der kan det ligge flatt.
Dette maa jeg proeve ut med en gang.
Vet ikke om du kan faa tak i noe lignende, men mitt er Kjoept paa Lidl en gang. Skal se om jeg faar lagt inn et bilde etterpaa.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:39   #4
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Tørkestativ i dusjkabinettet?

Er redd det ikke kommer til aa fungere saa godt hos oss, og grunnen finnes i bakgrunnen paa bildet. Har nemlig en liten "ape-katt" som elsker klatreutfordringer, og det tar henne sikkert ikke saa lang tid aa rive ned hele stativet med klaer og alt sammen.

Men ideen er jo ikke saa dum, fpr hvis man faar tak i noe flatt uten ben paa, saa er det jo bare aa legge det oppaa kabinettet.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:45   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørkestativ i dusjkabinettet?

Er det ikke veldig upraktisk å tørke klær i et dusjkabinett da?

Hvis dusjen er i bruk en til to ganger i døgnet må jo klærne flyttes og dusjen er jo fuktig en stund etterpå.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:45   #6
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Tørkestativ i dusjkabinettet?

Det er nok det for de fleste ja. Men hvis man har det veldig trangt, saa maa man jo veie ulempene opp mot hverandre. Vi har det ogsaa litt trangt, saa hvis det fungerer fint uten at noen ramponerer, saa kan jeg godt henge opp klaer etter at jeg har dusjet om morgenen/formiddagen, og saa kan de henge til min soenn dusjer om kvelden. For tiden er det bare oss to i leiligheten vaar, saa da kan det fungere. Blir de ikke helt toerre paa disse timene, saa bruker jeg trommelen litt med god samvittighet.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 19:39   #7
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tørkestativ i dusjkabinettet?

En venninne hadde et stativ som var ment å plasseres i dusjen.Dt var helt firkantet, og i flere etasjer. Vet desverre ikke hvor hun kjøpte det, men hadde prøvd Maxbo, Jernia ol.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:14   #8
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tørkestativ i dusjkabinettet?

De stativene som kan heises opp i taket kan jo fungere i taket over dusjkabinettet også. Vel og merke hvis man enten rekker opp uten å ta stativet ned i selve kabinettet, eller hvis stativet er såpass lite at det kan heises ned i kabinettet for "lasting".

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no