Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-14, 09:30   #21
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Jeg angrer på at jeg skrøt av vår, måtte nødtømme og pirke ut saker og ting fra pumpen i går kveld. Trodde at den skulle være safe for sånt, men så og si mikroskopiske hull i trommelen, men den gang ei.. Jaja, vi må vel bare være mer forsiktig, og nøyere med å tømme lommer og kikke etter løse deler.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-14, 09:57   #22
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Jeg ville i alle fall gått for en av toppmodellene. Vi har hatt mange maskiner opp gjennom, og de jeg foreløpig har vært mest fornøyde med var Miele og toppmodellen til Siemens. Min erfaring er at det er mye mer mikk med rimeligere maskiner, vaskeresultatet blir dårligere og de ryker raskere.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 21:50   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Vi har kjøpt maskin fra Bosch

8 kg, 1600 omd/min. Tror vi har gjort et godt kjøp

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 22:03   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Hvorfor er den for barn? Vasker den ungene, eller er det de som betjener den?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 22:06   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Gaah! Kanskje den spiller teletubbiessangen? Denne koster 9995 stort sett overalt, men en kjede hadde den for 3995 tom idag. Kun mulig å hente i butikk - og hvilke butikker hadde de den i? Butikkene her i byen. God dealextreme med andre ord...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 22:10   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

4000 for en maskin med reell utsalgspris på 10 000?! Det kaller jeg en god deal.

(Jeg trodde slike tilbud bare fantes i eventyrmagasiner, jeg.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 22:25   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Nå skal det sies at den høye prisen er fra Elkjøp og billige fra lefdal. De er vel samme kjede, så det kan jo være Elkjøp pynter på prisen for at kjøpet fra lefdal blir ekstra bra

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 22:35   #28
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Det var den maskinen jeg mente, Che (men ser nå at jeg glemte å hotlinke da jeg refererte til "denne"). Jeg fant den ikke igjen hos Lefdal da jeg skrev innlegget, men fant den hos Elkjøp til nesten 10 000 som du beskriver. Jeg syns imidlertid å huske at den var oppgitt med førpris på 6500,- hos Lefdal da jeg sjekket ulike modeller, men det kan godt tenkes at det var prisen på en lignende modell (den som heter Perfection eller hva det nå var, som jeg mener å huske lå til rundt 8 000 men med dårligere funksjoner, bl.a. 1400 omdreininger, men igjen husker jeg dårlig for tiden). I alle fall har den vasket veldig bra til nå, og lager lite lyd (mener de andre jeg tittet på med samme volum hadde høyere db, men jeg tittet f eks ikke på Miele fordi jeg ikke liker menyen deres (og heldigvis økonomisk siden vi ikke hadde tenkt å kjøpe ny maskin nå)).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 10:13   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Sjekket i dag, koster 9995 der nå i alle fall - så vi hadde flaks.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 11:33   #30
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Vaskemaskin med eget kosedyrprogram.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 13:27   #31
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Knallgod deal Bosch er samme som Siemens sånn egentlig har jeg forstått. Du får nok en super maskin!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 13:36   #32
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg ville i alle fall gått for en av toppmodellene. Vi har hatt mange maskiner opp gjennom, og de jeg foreløpig har vært mest fornøyde med var Miele og toppmodellen til Siemens. Min erfaring er at det er mye mer mikk med rimeligere maskiner, vaskeresultatet blir dårligere og de ryker raskere.

Sier meg enig. Vi hadde ei Miele maskin i minst 18 år og med kun en enkel reparasjon i løpet av de årene. Den kunne nok vart enda litt til. Den vi har nå er Siemens og det er på 6 året vi har den. Vurderer nå å bytte den ut i en kombinert tørketrommel/vaskemaskin da vi skal flytte og får mindre plass.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 13:46   #33
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Jeg kommer hvertfall til å velge noe annet enn Siemens neste gang, den vil for faen ikke holde kjeft når den er ferdig!! Jeg trenger ikke at den piper hvert minutt i en evighet bare fordi at jeg ikke kan tømme den NUH!

Men maskinen vasker godt og har holdt lenge så den blir nok ikke byttet ut med det første.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 13:51   #34
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Men kan du ikke slå av alarmen, kokosbolle? Jeg kan enkelt slå den av på displayet, samt justere lydnivået på den.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 13:57   #35
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Alarmen kan enkelt slås av på min Siemens.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 13:58   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Jo, sikkert, men det er ikke intuitivt hvertfall. Så jeg må nok lese i manualen, som vi ikke har lenger.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 14:03   #37
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemaskin - hva vil vi ha?

Manualen kan du sikkert finne på nett, hvis du sjekker prod.info på maskinen (står gjerne rundt åpningen) Jeg hadde blitt gaaaal av pipingen også

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no