Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips til hva som er verdt å få med seg på rundtur i Sverige?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-08, 17:15   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Tips til hva som er verdt å få med seg på rundtur i Sverige?

I sommer skal vi til Sverige inkl. en natt på Pippis hotell http://pippishotel.se/index.php?opti...d=25&Itemid=33 og 2 dager i Astrid Lindgrens verden på starten av ferien.

Har noen et forslag til sted å stoppe og overnatte mellom Strømstad og Vimmerby på rimelig pensjonat e.l.? Helst nærmere Vimmerby enn Strømstad. Vi vurdere å ha med telt, og etter Vimmerby skal ferden gå videre og trenger tips til steder som kan være fine å besøke en eller flere dager. Kommer selvfølgelig litt ann på været hvor lenge turen vil vare og hvor mye vi bor i telt, men i utgangspunktet skal turen vare ca. 1 uke.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 17:17   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hva som er verdt å få med seg på rundtur i Sverige?

Ringte du dit? Jeg har sendt dem fax, men den har jeg ikke fått svar på.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 17:20   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hva som er verdt å få med seg på rundtur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Ringte du dit? Jeg har sendt dem fax, men den har jeg ikke fått svar på.

Jeg ringte, og de har bare telefontid mellom 16-17 tirsdag, onsdag og torsdag tror jeg. Var opptatt i nesten en time før jeg endelig kom gjennom. Det rommet vi ville ha var opptatt hele juli bortsett fra to netter. Hvis en skal bestille der så må en kjappe seg litt tror jeg. Fylles fort opp. De har jo bare 10 rom.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no