Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fin kildesortering?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-13, 19:33   #1
Fnissa
Aktiv
 
Fnissa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 253
Fnissa er litt kul
Standard

Fin kildesortering?

Jeg har ett hjørne på kjøkkenet jeg tenkte jeg kunne ha noen fine bokser/ kurver etc. til kildesortering. Noen som har tips? De kan gjerne henge på veggen eller stå på gulvet... Jeg liker farger, samtidig som jeg også liker stilrene elegante ting så alt er av interesse.

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 23:59   #2
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fin kildesortering?

"Alle" kjenner til Vipp bøttene, så de nevner jeg ikke...

Disse har jeg ikke sett anbefalt på FP før. Ikke skyt meg hvis dere har sett de før, da!



Kommer fra Ojega, som selger til firmaer. Prisen er lavere enn Vipp. Prisene er uten MVA, som er 25%, tror jeg. http://www.ojega.no/rengjoring-avfal...ing/2454483.wf
Jeg så den med rund topp på jobben, og likte den godt. Jeg antar et privatpersoner også kan bli kunder hos Ojega.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-13, 18:57   #3
Fnissa
Aktiv
 
Fnissa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 253
Fnissa er litt kul
Standard

Sv: Fin kildesortering?

Takk. :-) Disse skal jeg se nærmere på. Likte godt den helt øverst, må se om det er to rom inni..

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-13, 19:19   #4
Fnissa
Aktiv
 
Fnissa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 253
Fnissa er litt kul
Standard

Sv: Fin kildesortering?

Det var to rom i den. Jeg syns denne her http://www.ojega.no/rengjoring-avfal...483-2107795.wf hadde vært skikkelig stilig å hatt på kjøkkenet til papir. Det som er dumt at det bare hadde blitt en og det blir jo lite sortering av det. ;-) Jeg får ikke til å legge inn bilder på vanlig måte, derfor ble det link isteden.

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no