Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Stoler til stua

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-13, 13:07   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stoler til stua

Vi har kjøpt en ny sofa grå på Living, og trenger 2 stoler til. Jeg har ryggproblmer, og har problemer med å sitte i de stolene som lages nå.... Dvs de som ha langt sete og omtrent ikke har armlener. Jeg trenger en stol som har rett rygg, forholdsvis høye armlener, kort sete og ikke er altfor lav. Vi har en stol fra 40-tallet som er helt perfekt, men den er utrolig stygg og slitt. Vi har lyst på grå stoler som er litt freshe. Vi har sett OVERALT.

Forslag?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 23:52   #2
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Stoler til stua

Vi har Urban stol fra Bolia, og den er veldig god å sitte i.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 10:37   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stoler til stua

Denne fra IKEA da?



Vi har denne på hytta, eller, den er sånn som svinger rundt vår da, men lik ellers. Den er overraskende god å sitte i

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 21:17   #4
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stoler til stua

Nessie: jeg har prøvd begge. Den første er konkav i ryggen og gir derfor ikke den støtten jeg trenger. De andre synker bakover og tar heller ikke av for ryggen om du skjønner...

Geitrams: den har jeg ikke testet. Har ikke vært på Bolia. skal sjekke den!

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no