Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-08, 21:55   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Vi har aldri vært på Kreta, men mine foreldre (som absolutt ikke er det man forbinder med chaterturister i det hele tatt) synes det er flott der.

Hvor på Kreta drar man, og hvor drar man ikke?

Jeg vil ha:
-bassengområde
-ikke for mange turister
-ikke bråk og tull og natteliv
-nær stranda
-sted med litt atmosfære og sjarm

Vi er ikke typen til å ligge på stranda og det er essensielt for oss at vi kan ta oss litt rundt og se oss om.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 21:56   #2
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Jeg har bare vært på Chaniakysten en gang for lenge siden (og da uten barn), men det vil jeg kalle et barnevennlig område.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 22:02   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Men er ikke Chania en by? En storby? Hvor bor man best i det området?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 22:06   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Ser at Ving, Star Tour og andre operatører har visst feriesentre et stykke unna Chania, ser jeg. Hvordan vet jeg at jeg velger "rett", for å si det sånn?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 22:09   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Vi har vært på Sunwingsenteret på Makrigialos. Flott anlegg, men laaaang busstur.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 22:17   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi har vært på Sunwingsenteret på Makrigialos. Flott anlegg, men laaaang busstur.

Hvor ligger dette?

Når du sier at bussturen er lang, betyr det at det ligger ganske usentralt?

Jeg vil gjerne bo på et fint anlegg, men ikke for enhver pris. Ikke hvis det går på bekostning av selve området. Å bo i et sjarmerende og gjerne pittoresk (kravstor..) område med gode muligheter for opplevelser er enda viktigere for meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 22:22   #7
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hvor ligger dette?

Når du sier at bussturen er lang, betyr det at det ligger ganske usentralt?

Jeg vil gjerne bo på et fint anlegg, men ikke for enhver pris. Ikke hvis det går på bekostning av selve området. Å bo i et sjarmerende og gjerne pittoresk (kravstor..) område med gode muligheter for opplevelser er enda viktigere for meg.

Jeg er ikke lommekjent på Kreta, men har inntrykk av at disse anleggene ligger i typiske turistområder. Jeg vet vel ikke om Chaniakysten er preget av de store opplevelsene, men dersom man reiser litt er det mye fint å se. Jeg anbefaler for eksempel å gå Samariaravinen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 20:54   #8
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Jeg var ei uke på Kreta med minstejenta som da var 4 år. Dette var i 2004. Vi bodde på et lite hotell i Aqua Marina. Det lå inntil hovedveien der. Dersom jeg skulle reist dit med små barn nå så ville jeg bodd på noen av hotellene litt unna hovedveien. Da skulle hotellet hatt basseng også. Trafikken som går gjennom Aqua Marina, Platanias osv er farlig. Det er smale fortau langs veien og vanskelig å komme fram der med barnevogn. Chania var spennende med gamlebyen osv, men det var mye mas og mye trafikk der. Vi kjørte en tur og havnet i Rhethymnon. Der var det roligere og gamlebyen der var koselig. SKulle jeg valgt med små barn så ville jeg heller bodd der. Nå er jeg ikke så kjent andre steder på Kreta. Iflg ei gresk jente jeg snakket med så er den andre delen av øya mer preget av ungdom.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 20:55   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hvor ligger dette?

Når du sier at bussturen er lang, betyr det at det ligger ganske usentralt?

Jeg vil gjerne bo på et fint anlegg, men ikke for enhver pris. Ikke hvis det går på bekostning av selve området. Å bo i et sjarmerende og gjerne pittoresk (kravstor..) område med gode muligheter for opplevelser er enda viktigere for meg.


Det ligger på midten syd på øya. Ja, det er bare det anlegget (som er ganske stort) og en fiskerlandsby litt utenfor.

Jeg har aldri hørt om en familieanlegg som ligger pitoresk til. Og med "ikke for mange turister", som du skriver i hovedinnlegget.

http://www.ving.no/sunwing/sunwingRe...6&itemid=15069

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:03   #10
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Maleme Mare er et fint hotell like ved stranden. Rolig og barnevennlig.
Det er på Chaniakysten, men ca 1,5 mil utenfor Chania by.
God bussforbindelse inn til Chania, samt til Platanias.
(Mange fine spisesteder i Platanias, men ganske traffikert og turistpreget.)

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 08:44   #11
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Vi har bestilt oss tur til Chaniakysten i sept/okt. Alexandra Beach heter hotellet og det er et ving- senter. Har flere bekjente som har vært der som sier det er kjempefint der.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 08:58   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Jeg synes Elafonissi høres vidunderlig ut. Og så kan man f.eks. bo her.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 29-01-08 kl 09:32.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 09:06   #13
Elias
Superaktiv
 
Elias sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 317
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det ligger på midten syd på øya. Ja, det er bare det anlegget (som er ganske stort) og en fiskerlandsby litt utenfor.

Jeg har aldri hørt om en familieanlegg som ligger pitoresk til. Og med "ikke for mange turister", som du skriver i hovedinnlegget.

http://www.ving.no/sunwing/sunwingRe...6&itemid=15069

Der har vi også vært.
Og jeg kan skrive under på at det er en veldig lang busstur på minst 2 timer.
Men når du kommer dit er du i Paradis.
Kretas desidert beste strand. Og en rolig og fin atmosfære. Og velstelt og rent. To bassengområder på stedet. Det ene med et stort boblebasseng i ene enden og et barnebasseng i den andre. Og en lekeplass bortenfor.
Strandområdet er delt i to strender. Herlig når bølgene kommer som dønninger inn fra havet.
I gaten ovenfor er der ikke så veldig mange butikker, men det er veldig koselige folk som driver dem. Noen av dem som driver butikkene jobber også i Ving-komplekset. Og restauranter er der i alle fall 6-7 av utenfor hotellområdet.

Selve Makrigialos-byen ble jeg litt skuffet av. Der finnes i alle fall ikke noe renholdsverk som rydder opp skrot.

Sunwing passer utrolig bra for barn. Med mat som de små garantert liker.

Jeg anbefaler stedet på det varmeste.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:36   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Elias: Ja, vi har valgt Sunwing på nytt i år (Eller Lollo og Bernie hotellet, som ungene kaller det). Denne gangen på Mallorca, Alcudia.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 12:45   #15
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Vi har bestilt oss tur til Chaniakysten i sept/okt. Alexandra Beach heter hotellet og det er et ving- senter. Har flere bekjente som har vært der som sier det er kjempefint der.

Vi skal dit for 3 gang nå i sommer. Utrolig flott anlegg som passer for småbarnsfamilier. Det er ikke for stort og selv om det av og til er tema kvelder så er det ikke mye støy.
Det ligger rett ved stranda som skal være en av de bedre på øya.

Men ja trafikken er farlig og en bør holde et godt tak i barna.

Dette anlegget er så populært at det blir svært tidlig utsolgt. Vi bestillte i år samme dag som sommersesongen 2008 ble lagt ut på nett i høst.. Allerede kl 10 den dagen var masse utsolgt.
Jeg vet om mange som har vært der flere år på rad og anlegget er ikke mere enn 4 år gammelt nå til sommeren. Det sier jo mye.
Mange har

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 17:04   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Filler, filler, filler! Alexandra Beach er utsolgt!!

Er det noen andre ok anlegg i nærheten? Vil bo på Chania-kysten eller nær Chania, tror jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 21:14   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Dytter litt i håp om at noen kan anbefale et feriesenter/ hotell i nærheten av Chania. Alexandra Beach var utsolgt.

I katalogen finnes disse stedene:

Kiani Beach Resort, Iolida Beach, Iolida Village, Stefan Village, Relax, Orion Star, Blue Sky, Eanthia Village, Forum, Lotus, Santa Helena, Menia, Porto Platanias Beach Resort, Majestic, Trouklakis Village, Rita Suites, Sunset Suites, Ariadne, Sonio.

Har noen vært på noen av disse stedene, og hva er i tilfelle å foretrekke?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 20:54   #18
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Dytter litt i håp om at noen kan anbefale et feriesenter/ hotell i nærheten av Chania. Alexandra Beach var utsolgt.

I katalogen finnes disse stedene:

Kiani Beach Resort, Iolida Beach, Iolida Village, Stefan Village, Relax, Orion Star, Blue Sky, Eanthia Village, Forum, Lotus, Santa Helena, Menia, Porto Platanias Beach Resort, Majestic, Trouklakis Village, Rita Suites, Sunset Suites, Ariadne, Sonio.

Har noen vært på noen av disse stedene, og hva er i tilfelle å foretrekke?

Har vært på Sunset suites og Stefan Village.
Stefan Village er helt klart det jeg ville valgt av disse to, selv om man må gå litt
for å komme til den fine delen av stranden.....
Veldig rent og pent anlegg og kjempe fint bassengområde

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 09:48   #19
Timmi
Aktiv
 
Timmi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 187
Timmi er litt kul
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Vi har vært på Menia. Fint anlegg på stranden (sandstrand). Kort vei både til Platanias og Agia Marina.

__________________
Timmi

02 og 06
Timmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 09:56   #20
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor er det fint å ta med barn på Kreta?

Har vært på Majestic i Platanias. Veldig fint hotell, men man må krysse veien for å komme til stranden. Veien er ganske trafikkert, men det gikk greit til stranden. Men vær klar over at det ikke er fremkommelig med barnevogn, ikke engang reisetrille på fortauene der. Fortauene er veldig smale og høye og alle butikker og restauranter ligger langs denne veien. Og som sagt er det ganske stor trafikk og ikke mulig å trille i gaten i stedet... Det er altså ingen gågate der.

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no