Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Biltema er lagd for menn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-13, 17:05   #181
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

[slettet]

Jeg valgte å slette dette innlegget fordi det henviste til en tråd på medlemsområdet. Det tenkte jeg ikke på, takk til deg som gjorde meg oppmerksom på det! :-)


Sist redigert av Marla Singer : 13-05-13 kl 17:19.
Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 17:13   #182
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Dette er en av mange tråder hvor det gis uttrykk for at man irriterer seg over å bli kategorisert som kvinne. Jeg misforstår ikke opplevelsen det gir gjentatte ganger gir meg på dette forumet. Jeg opplever dette som en del av en rådende feministisk retning.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 17:21   #183
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Nooria, du misforstår. Det er ikke det at man blir kategorisert som kvinne som er feil, men at man blir kategorisert. Det er ikke kjønnet det er noe galt med. I HI bar det jo i grunn menn som ble kategorisert som en spesiell type, det er like feil det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 17:21   #184
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Dette er en av mange tråder hvor det gis uttrykk for at man irriterer seg over å bli kategorisert som kvinne. Jeg misforstår ikke opplevelsen det gir gjentatte ganger gir meg på dette forumet. Jeg opplever dette som en del av en rådende feministisk retning.

Jeg mener at du misforstår helt når du tror at folk irriterer seg over å bli kategorisert som kvinne.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 17:25   #185
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Dette er en av mange tråder hvor det gis uttrykk for at man irriterer seg over å bli kategorisert som kvinne. Jeg misforstår ikke opplevelsen det gir gjentatte ganger gir meg på dette forumet. Jeg opplever dette som en del av en rådende feministisk retning.

Jeg irriterer meg ikke over det. Jeg irriterer med over å bli karakterisert som dramaelskende fordi jeg er kvinne. Det er vesensforskjell på det, altså.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 18:23   #186
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Mysterud på Sagene. Der får man kjøpt skruer i løsvekt så lenge man har kontanter.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 18:38   #187
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Mysterud er verdens beste butikk! Også har de varer som koster 32,50 og sånn. Mer håndskrevne prislapper.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 18:46   #188
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Jeg er nok ikke så uenig med noen av dere, men velger som sagt ikke å la meg affisere så mye.

(og jeg passer egentlig ikke inn i noen kategorier jeg, eller jeg passer inn i en rekke. Kommer an på hva man legger i definisjonen.)


Sist redigert av Dronningen : 13-05-13 kl 18:55.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 18:55   #189
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mysterud er verdens beste butikk! Også har de varer som koster 32,50 og sånn. Mer håndskrevne prislapper.

Og det de ikke har på Mysteud, det er det ikkeverdt å ha.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-13, 08:11   #190
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Marla Singer og Tallulah: Det er ikke sikkert jeg misforstår selv om dere opplever at jeg kommenterer på feil nivå. Jeg opplever dette som en del av et større bilde.

(Jeg er på tjenestereise til Skottland og har dårlig med tid og nettilgang, derfor sent svar).

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-05-13, 19:53   #191
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Nå skjønner jeg ikke hva du mener, Nooria.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no