Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ulemper med rundt spisebord?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-18, 12:35   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.042
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Ulemper med rundt spisebord?

Spisestuen vår er ganske liten og per i dag har vi et nokså stort bord, vi er mange som skal ha plass samtidig så å gå ned i størrelse er egentlig ikke et alternativ. Så da lurer vi på et rundt spisebord. Vi skal bruke det både til hverdag og fest, vi trenger minst 6 plasser til vanlig og mulighet for utvidelse. Vi har funnet et bord som virker perfekt i så måte, men det er rundt.

Da er spørsmålet, er det noen ulemper med runde bord? Jeg ser mange fordeler, men siden firkantete spisebord er det "vanlige", må jeg bare høre her inne om det noen ulemper jeg ikke ser?

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no