Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Interiør og stæsj til camping

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-10, 22:34   #21
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

En får mye fint på Finn. Vi har flere ting fra den gamle busstasjonen i byen før den ble revet. Noe lys i forteltet må du også ha. Dere overtar ikke en plass det har stått vogn før da? Vi bare tilpasset en annen platting som sto der og den har kostet oss kr 300,- i materialer vi trengte å legge mellom forteltet og plattingen etter tilpassing siden vi hadde annet telt og størrelse på vogn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 22:36   #22
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

En får mye fint på Finn. Vi har flere ting fra den gamle busstasjonen i byen før den ble revet. Noe lys i forteltet må du også ha. Dere overtar ikke en plass det har stått vogn før da? Vi bare tilpasset en annen platting som sto der og den har kostet oss kr 300,- i materialer vi trengte å legge mellom forteltet og plattingen etter tilpassing siden vi hadde annet telt og størrelse på vogn.

Jeg har lett på finn og leter ennå, skal nok finne noen skatter der.
Det var ingen ledige plasser hvor det lå platting fra før av(vi er litt sent ute) der vi skal ha vogna desverre, så vi må bygge alt sammen fra bunnen av. Skrått er det også så det blir litt av et prosjekt, men så får vi kremplass også da takket være flinke, flinke mannen min som er så god på å snakke for seg og sjarmere folk.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 22:41   #23
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg har lett på finn og leter ennå, skal nok finne noen skatter der.
Det var ingen ledige plasser hvor det lå platting fra før av(vi er litt sent ute) der vi skal ha vogna desverre, så vi må bygge alt sammen fra bunnen av. Skrått er det også så det blir litt av et prosjekt, men så får vi kremplass også da takket være flinke, flinke mannen min som er så god på å snakke for seg og sjarmere folk.

En må smiske seg til bra plasser ofte ja. Den plassen vi har fikk vi fordi vi har holdt eieren av plassen "varm", dvs. stadig tatt kontakt for å vise oppriktig interesser gjennom hele vinteren. Egentlig er det visst flere års venteliste der for å få plass til så stor vogn vi har.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 23:17   #24
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

kult og lekkert i plast - bestikk, servise, boller osv osv
http://www.rice.dk/ProductList.aspx?g=279

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 07:39   #25
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

kult og lekkert i plast - bestikk, servise, boller osv osv
http://www.rice.dk/ProductList.aspx?g=279

Der var det mye fint altså. Sukk.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 18:44   #26
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Nå har vi også kjøpt vogn som må fylles opp så da ble denne aktuell igjen Var innom Kitch'n i dag og de hadde masse plastik servise til en billig penge. Små og store tallerkener, skåler, glass og bestikk. Blå, grønn og lilla med hvite blomster. Så nå skal jeg ut å shoppe en dag

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 18:49   #27
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Vi har litt plastikk saker, men vi bruker mest engangs :miljøsvin: det som er kjekt er vinglass (helst glass) og gode kniver og skikkelige middagsfat. Der holder ikke engangs som regel.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 19:12   #28
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Jeg har shoppet masse nå, skal så godt det lar seg gjøre prøve å styre unna engangs så det har blitt masse plast. Altfor mye sikkert.
Råsa frokostasjetter med råsa glass til.
Blått og hvitt middagsasjetter og skåler med stjerner og striper.
Marimekko salatboller, bestikk og skåler.
Vinglass og kjeler og håndkler og duker og pledd og sleiver og øser og, og, og.

Skal se om jeg får tatt noen bilder.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 19:41   #29
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Vi bruker også mye engangs, men ordentlig bestikk må en ha. Det blir jo mye grillmat og da knekker ofte plasbestikk. Vi har handlet bestikk på Europris. Det står avbildet i siste kundeavisa deres. Det i forskjellige farger som står i stålkurv. Det er utrolig skarpt og godt.

Vi bruker også veldig mye engangs til alt annet enn middag egentlig. Clas Ohlsson har også mye fint i plast.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 20:26   #30
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Vi bruker også mye engangs, men ordentlig bestikk må en ha. Det blir jo mye grillmat og da knekker ofte plasbestikk. Vi har handlet bestikk på Europris. Det står avbildet i siste kundeavisa deres. Det i forskjellige farger som står i stålkurv. Det er utrolig skarpt og godt.

Vi bruker også veldig mye engangs til alt annet enn middag egentlig. Clas Ohlsson har også mye fint i plast.

Jeg tittet på det bestikket på Europris men var redd det kom til å ta for stor plass i skuffen i og med at håndtakene var så tykke. Men så fant jeg på Ikea, 16 delers bestikk til 32 kroner. Og knivene kjennes skarpe ut.

Jeg har vært på Clas Ohlsson, fant både vinglass og noen plastasjetter der, kjempebillig.
Ellers har jeg "gjort fra meg" litt rundt omkring, IKEA, Princess (de har utrolig mye fint, til og med serviser), Kid, Jernia, Kremmerhuset som jeg kommer på i farta.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 21:38   #31
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Ja, og vi har en Nespressomaskin der da, minste sort. :avhengig:

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 22:02   #32
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Ja, og vi har en Nespressomaskin der da, minste sort. :avhengig:

Snobb

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 22:30   #33
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Snobb


Jeg starter sesongen med kanne til å koke vann i og pulverkaffe så får vi se hva det utvikler seg til.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:24   #34
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Jeg glemte helt av bildene (har knipset masse men ikke rukket å overføre), men jeg lover, det kommer nok mer enn altfor mange bilder fra min kant veldig snart.

Og i morgen, i morgen, i morgen skal vi hente vogna og kjøre den ut til campingplassen. Jeg har pakket og styrt i hele dag, gleder meg som en unge.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 11:41   #35
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Nå er vogna på plass, det blir så koselig.

Her kommer litt stæsj jeg har handlet, og mere blir det sikkert senere.
Er ikke kommoden fin? Tenkte jeg skulle ha tv på den. 280 kroner, ferdig pusset opp i bruktbutikk.

Nå bærer det straks avgårde, vaske litt og rydde litt og snekre litt for å komme i orden. Og været er meldt strålende.



__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no