Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-10, 22:13   #1
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Utrop

Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

- Med masse, masse bilder så vi kan stjele litt ideer og tips fra hverandre. Bilder av interiør, møblering, lure løsninger og smarte ting, shopping og, og, og. *På vei til å bli totalt hekta*

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 22:27   #2
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Så bra! Denne skal jeg følge med på.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 22:28   #3
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Vi har! En ganske enkel en, men kan legge ut bilder senere.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 23:19   #4
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Me har campingvogn men har ikkje stort fortelt med møblering og greier. Me har platting på fjellet og vintertelt. Kjører med vogna på sommerferie og har den ellers på fjellet.
Har ingen bilder her av vår men det er ein Hobby 650 KFU 2006 modell med trippekøye bak.

Som denne.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 23:28   #5
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Jeg kjøpte meg en campingvogn i fjor. Har ikke fått tatt noen bilde av den enda, men skal få tatt noen fine under Norway Rock Festival. Gav 5000,- for den, så den er ikke akkurat vakker.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 23:32   #6
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Jeg var masse på ferie i campingvogn da jeg var lita, og har kjempelyst på en liten en selv, men mannen er ikke begeistret.

En gammel kollega av meg kjøpe en billig en og pusset opp selv, med nye trekk på sofaene, og nye gardiner. Ble SÅÅÅÅ fin!!!

Jeg skal følge med her og vise mannen hvor fine campingvogner kan være, og hvor enkle de er å drasse rundt på. For dere forteller omd et også ikke sant?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 07:42   #7
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg var masse på ferie i campingvogn da jeg var lita, og har kjempelyst på en liten en selv, men mannen er ikke begeistret.

En gammel kollega av meg kjøpe en billig en og pusset opp selv, med nye trekk på sofaene, og nye gardiner. Ble SÅÅÅÅ fin!!!

Jeg skal følge med her og vise mannen hvor fine campingvogner kan være, og hvor enkle de er å drasse rundt på. For dere forteller omd et også ikke sant?

Det hadde vært kult, hatt et campingvognprosjekt. Hadde jeg hatt plass til å lagre vogn hjemme så skulle jeg jammen pusset opp ei gammal ei.

Jeg trodde og jeg måtte overtale mannen til dette, og så endte det med at han faktisk overtalte meg når det begynte å gå litt for fort i svingene med beslutningen om å kjøpe. Og jeg som trodde jeg kjente mannen min 100%.
Han har campet mye som unge så jeg burde jo skjønt det men. Jeg trodde bare ikke han var typen, ikke trodde jeg at jeg var helt typen heller men jeg kjenner nå at dette er jo helt oss, vi kommer til å kose oss glugg ihjel.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 07:45   #8
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Vel. I dag blir det campingshopping i alle fall. Jeg skal ut og lete etter kjøkkensaker.
-og bytte en kost. Fin kost må man ha og jeg endte opp med en råsa med hvite prikker i går. Etter å ha eid den i to timer skjønte jeg at det ble litt "too much" så jeg skal ned og bytte den til blå.

Vogna er blå inni og møblene ble med blå puter så jeg får prøve å holde meg på blått. Og litt råsa.
Man har selvfølgelig kjøpt en haug med marineservietter og hvit stjerne på.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 20:58   #9
VisiliA
Brenner seg ut
 
VisiliA sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 161
VisiliA er litt kul
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Vi har en 30 år gammel Poletta, innkjøpt ifjor. Er ganske ferske campere, aldri eid campingvogn tidligere.

__________________
Storebror -87
Lillebror -91
Attpåklatten -99
VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 12:20   #10
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Her er vogna vi har kjøpt. Bildene er butikken sine, vi har ikke fått vogna enda. Skal hente den på torsdag.


Vogna har kjøkken med sittegruppe, soverom med dobbeltseng og skyvedør samt barnerom med køyeseng og sittegruppe som også kan gøres om til en enkeltseng. Barnerommet har også skyvedør.














__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 12:53   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Har ikke, men jo...camping er faktisk gøy!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 13:00   #12
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Kjenner jeg blir litt når jeg trer inn i tråden her jeg.
Har SÅÅÅ lyst på campingferie når lillemor blir litt større

Skyvedør til barnerommet er et must ja.
Så mamma og pappa kan skravle i fred på kvelden.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 15:45   #13
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Vi har en LMC 720, 2003 modell.

Bildene er ikke fra vår vogn, men det er samme løsning og litt annen blåfarge i interiøret.



__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 15:56   #14
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Taterreiret vårt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00612.jpg (195,6 KB, 96 visninger)
__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 16:18   #15
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Skulle faktisk akkurat til å søke her inne etter campingvogneiere for nå har vi funnet ut at vi skal kjøpe oss vogn og sitter å ser på de forskjellige merker å sånn. ikke en ny da, men er nå litt å velge i forde. Vi vil ha et barnerom/køyeseng i tillegg til dobbelseng. så hvis noen vet hva vi skal se etter så fyr løs.

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 17:12   #16
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Nå ble det hytte på oss, men hvis vi skulle hatt campingvogn ville vi kjøpt denne.

Tabbert DaVinci.



http://www.tabbert.de/en/models/davinci/360-view/

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 17:30   #17
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Opprinnelig lagt inn av hildeje, her.

Skulle faktisk akkurat til å søke her inne etter campingvogneiere for nå har vi funnet ut at vi skal kjøpe oss vogn og sitter å ser på de forskjellige merker å sånn. ikke en ny da, men er nå litt å velge i forde. Vi vil ha et barnerom/køyeseng i tillegg til dobbelseng. så hvis noen vet hva vi skal se etter så fyr løs.

Den vi kjøpte har eget barnerom i ene enden, med lukkbar skyvedør. Der er køyeseng og sittegruppe og god plass til ungene. Du ser den litt lenger opp her.
For oss var det et must å ha en vogn hvor ikke ungene ligger sammen med oss, 14 åringen hadde absolutt ikke blitt med på camping om senga hennes hadde stått ved siden av vår.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 17:32   #18
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Taterreiret vårt.

WOW. Hva gjør de puppene i buskene?

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 17:35   #19
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

WOW. Hva gjør de puppene i buskene?

Det lurte jeg også veldig på.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 17:41   #20
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mange har campingvogn her? Kan vi ha en bildetråd?

Vi har ikke, ennå. Men er veldig fasinert av campingvogner. Følger med her.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no