Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Avsporing fra grått-hår-tråd

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-08, 21:59   #61
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avsporing fra grått-hår-tråd

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg synes grå hår på jenter under 40 ikke er stilig uansett. Over det kan det være ok hvis man styler det og sørger for at det ikke ser dødt ut.
.

Prøv å ha stålgrått hår, all over, også vokser håret ca 2 cm i måneden.. Til og med frisøren min gir seg over for hvor fort håret mitt vokser. Da blir det ettervekst på ett blunk.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 23:13   #62
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing fra grått-hår-tråd

Jeg oppdaget mitt første grå hår da jeg var 25. Nå er jeg 38, og har en god del av dem.
Jeg farger håret, men synes det er litt styrete med hele greia. Dessuten er jeg utstyrt med glatt, fint hår uten hold, så hår er en litt touchy affære i det store og hele. Jeg er bekymret for at fargingen sliter på håret, samtidig som jeg føler at jeg ikke kan la de grå gjøre sitt naturlige inntog.

:every day is a bad hairday:

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 10:38   #63
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing fra grått-hår-tråd

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Prøv å ha stålgrått hår, all over, også vokser håret ca 2 cm i måneden.. Til og med frisøren min gir seg over for hvor fort håret mitt vokser. Da blir det ettervekst på ett blunk.

Hadde det vært meg hadde jeg da farget etterveksten min selv i rutine hver. 14dag. Men for all del, det er jo opp til enhver hva de ønsker å legge i det. Jeg ville forresten gjerne hatt turboveksten din... Da kan man jo forandre sveis uten at det går år å spare

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 12:49   #64
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avsporing fra grått-hår-tråd

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hadde det vært meg hadde jeg da farget etterveksten min selv i rutine hver. 14dag. Men for all del, det er jo opp til enhver hva de ønsker å legge i det. Jeg ville forresten gjerne hatt turboveksten din... Da kan man jo forandre sveis uten at det går år å spare

Tipper det er ett luksusproblem, men jeg liker det ikke. Skulle gjerne hatt helt kort hår hele tiden, men det går ikke. Jeg farger håret selv, og av og til frisør, men jøss så kjedeligt det er!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:14   #65
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing fra grått-hår-tråd

...


Sist redigert av rine : 29-01-11 kl 12:41.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no