Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-08, 10:41   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg har funnet ut at noe tre-trinns rensegreier ikke fungerer for meg, da sklir det hele ut. Nå bruker jeg Special Cleansing Gel morgen og kveld, etterfulgt av Active Moist (ansiktskrem).
Jeg har prøvd en del merker og produkter, og disse er de jeg har vært mest fornøyd med.
Dermalogica har antiage-produkter også, men jeg har ikke rundet tredve enda, så de har jeg ignorert til nå.

Bestilt
Da prøver jeg det. En god ansiktskrem funker vel like bra som den anti age greia.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 10:45   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

jeg vasker faktisk ansiktet med lactacyd. Det hjelper godt på kviser, og ble anbefalt meg av legen min. Det koster i hvert fall ikke mye å prøve.

Av dag- og nattkrem bruker jeg Biotherm. De har en serie for de som har passert 30, men som ikke har fått rynker enda. Den er grønn, men husker ikke helt hva den heter. Jeg synes den er bra.

Jeg har prøvd mye forskjellig opp gjennom tidene, men går alltid tilbake til Biotherm. Den bodylotionen som du refererer til er jo helt fantastisk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 10:48   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg har prøvd mye forskjellig opp gjennom tidene, men går alltid tilbake til Biotherm. Den bodylotionen som du refererer til er jo helt fantastisk.

Bare at jeg glemmer å bruke den.
Jeg har alltid hatt ganske "grei" hud. Glatt og myk egentlig. Uten særlig bruk av kremer etc. Og når man ikke må, så er det lett å glemme/droppe.

Selv om jeg tror kosthold og vann er vesentlig ift fin hud, tror jeg kanskje at en god krem/rensing ikke akkurat gjør ting verre. Så jeg får gi Derm en sjanse nå.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 10:05   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg har funnet ut at noe tre-trinns rensegreier ikke fungerer for meg, da sklir det hele ut. Nå bruker jeg Special Cleansing Gel morgen og kveld, etterfulgt av Active Moist (ansiktskrem).
Jeg har prøvd en del merker og produkter, og disse er de jeg har vært mest fornøyd med.
Dermalogica har antiage-produkter også, men jeg har ikke rundet tredve enda, så de har jeg ignorert til nå.



Takk for tips! Har brukt dette i 3 dager nå, og er veldig fornøyd!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 10:11   #25
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Så bra!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 12:10   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

av era. Igjen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 12:24   #27
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Limer inn denne, så er det litt å lese på!

Klippet fra DinSide helse:
Allergi- og kremfremkallende
Ekspertene fant blant annet stoffer som brukes som konserveringsmidler, men disse er mer problematisk enn som så. Formaldehyd for eksempel, som er et av stoffene forskerne fant, kan fremkalle allergi og i verste fall kreft. Stoffet ble funnet blant annet i kremer fra Garnier, L’Oreal, Lancôme og Eau Thermale.

Flere av kremene, blant annet fra Biotherm, Garnier, L’Oreal, The Body Shop og Vichy inneholdt stoffer som får kremen til å dufte, men som samtidig øker risikoen for at stoffet hoper seg opp i fettvevet. Stoffet dietylftalat ble også funnet i enkelte av kremene. Dette er tillatt i kosmetikk, men er et miljøproblematisk stoff.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 12:27   #28
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Dermalogica er bra saker. Og så må du sove nok, spise sunt (kutt ut Toroen, du. ) drikke masse vann, ikke røyke, rense huden om kvelden og ellers satse på gode gener.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 12:28   #29
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg ble 35 her om dagen, sammtidig oppdaget jeg at å sminke seg med speilet liggende i senga og meg over ikke lenger er mulig for da henger trynet 10cm lengere ned en skallen....:Suisidal:

Creme meg her og creme meg der....KIRURGI.... å eldes med verdighet er for folk på 25.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 15:50   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Dermalogica er bra saker. Og så må du sove nok, spise sunt (kutt ut Toroen, du. ) drikke masse vann, ikke røyke, rense huden om kvelden og ellers satse på gode gener.

Sove nok? Da må du høre med Peder gitt.
Spiser passe sunt.. er ikke MYE Toro altså..
Vann elsker jeg. Røyker ikke. Og nå renser jeg jo huden hver kveld.

Gode gener? :titte på mamma og pappa:
Tja, ikke verst

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no