Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyeskyggetips for blå øyne!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-12, 15:46   #21
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Næsj. Tabloid overskrift som trekker til seg mange lesere.

Villedende opplysninger!!! :skingrestemme:

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 15:47   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Villedende opplysninger!!! :skingrestemme:

Ikke villedende. Bare ikke spesielt utfyllende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 15:56   #23
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Men hvordan kan en som meg vite hva som passer, da?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 15:57   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men hvordan kan en som meg vite hva som passer, da?

Jeg er stor fan av "prøve seg frem". Og for slikt er disse billigskyggene helt supre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 16:13   #25
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Bronse-øyenskygge passer vel nesten til alle (med lys hudfarge, i alle fall), det gir et naturlig resultat som ikke trenger å se veldig sminket ut. Jeg bruker det, selv om jeg ikke får blå øyne av det (har grågrønne).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 16:22   #26
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Hvordan ser denne pakningen ut? Tror bronse kan være noe for meg.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 16:32   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

HM sine øyenskygger er de som funker best på meg faktisk. Jeg har i lilla eller grå, det passer fint for å fremheve mine grønne øyne.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 16:59   #28
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Bronse-øyenskygge passer vel nesten til alle (med lys hudfarge, i alle fall), det gir et naturlig resultat som ikke trenger å se veldig sminket ut. Jeg bruker det, selv om jeg ikke får blå øyne av det (har grågrønne).

Jeg er uenig. Bronse er en varm farge, og det er flere som ikke er på sitt beste iført varme farger..

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 17:03   #29
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg er uenig. Bronse er en varm farge, og det er flere som ikke er på sitt beste iført varme farger..

Nåja, poteito, potaaato. Brun, bronse, den slags farger. Selv om jeg ikke er særlig sommerbrun, ser det naturlig ut med brun/bronse øyenskygge. Jeg har også tro på at varme farger generelt gjør en mindre gusten enn kalde farger i ansiktet. Det er noe litt annet enn klær. Kalde farger er vanskeligere å "pull off", hvis du skønner? Men det finnes sikker varmere og kaldere nyanser av bronse også. Selv bruker jeg en som går litt mot rosa.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 17:09   #30
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Kan man ikke bruke den fargen man vil, altså? Skal man ta hensyn til farge på hud/hår/øyne? Det har jeg aldri gjort (og nå regner jeg med at mange himler og tenker "ja, vi SER det").

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 17:12   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Kan man ikke bruke den fargen man vil, altså? Skal man ta hensyn til farge på hud/hår/øyne? Det har jeg aldri gjort (og nå regner jeg med at mange himler og tenker "ja, vi SER det").



Man kan bruke akkurt den fargen man vil. Men jeg SER jo at øyenfargen min fremheves mer av grått og lilla, enn feks av beige og brunt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 17:15   #32
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Kan man ikke bruke den fargen man vil, altså? Skal man ta hensyn til farge på hud/hår/øyne? Det har jeg aldri gjort (og nå regner jeg med at mange himler og tenker "ja, vi SER det").

Det gjør vi IKKE. Du er veldig pen med øyenskygge (ikke husker jeg om jeg har sett deg både med og uten, men men).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 17:15   #33
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

La meg sette det på spissen. Har man skikkelig flott rødt hår, blek hud med fregner og knallgrønne øyne ( ), så er det virkelig ikke kledelig med lyseblå øyenskygge.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 17:17   #34
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

La meg sette det på spissen. Har man skikkelig flott rødt hår, blek hud med fregner og knallgrønne øyne ( ), så er det virkelig ikke kledelig med lyseblå øyenskygge.

Det er i så fall en fashion statement.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 17:17   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

La meg sette det på spissen. Har man skikkelig flott rødt hår, blek hud med fregner og knallgrønne øyne ( ), så er det virkelig ikke kledelig med lyseblå øyenskygge.

Lyseblå øyenskygge ville ikke vært særlig lekkertsmekkert på meg iallefall.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 18:51   #36
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Jeg har fått tips om p bruke blå øyeskygge, men jeg har ikke turt å prøve. Føler det er litt åttitalls...

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 19:43   #37
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Jeg skal visst ha brunt og turkis, evt lillarosa i følge sånne makeupforståsegpåere. Jeg synes alle andre farger enn bruntoner er litt skumle.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 20:08   #38
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Alt kler den smukke. Vi andre må velge hva som gjør oss smukke. Knallturkis kan være rålekkert til en med rødt hår, blek hud og fregner. Bronze fremhever blå øyne uansett om man har kald eller varm hudtone.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 20:10   #39
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyeskyggetips for blå øyne!

Jeg har en øyenskyggeblyant i lys og mørkt gylden, som jeg er veldig glad i. Det er den siste jeg har av de fem jeg kjøpte i London. I 1993...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no