Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Grei ut om dine lommespeilvaner.
Jeg har lommespeil og bruker det hver dag. 6 7,89%
Jeg har lommespeil og bruker det sporadisk. 15 19,74%
Jeg har lommespeil og har enda ikke fått gode lommespeilvaner. 6 7,89%
Jeg har ikke lommespeil men ser at jeg kunne hatt bruk for ett. 13 17,11%
Jeg har ikke lommespeil og har ikke behov for noe slikt. 35 46,05%
Jeg greier utførlig ut om mine lommespeilvaner i tråden. 1 1,32%
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-12, 13:39   #21
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har ett i veska og ett i sminkepungen. Bruker de sjelden, men er kjekt å ha.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 13:49   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Hm, korleis ellers sjekke håret bak?

Jeg har aldri kommet på å sjekke håret bak.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 13:51   #23
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Lommespeil?

Er det slik bestemor hadde?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 15:01   #24
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har et lommespeil liggende et sted, men husker ikke hvor. Det betyr vel at jeg ikke bruker det noe særlig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 15:06   #25
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har ikke, men tenker ofte at jeg burde ha.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 15:20   #26
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har, i en alder av 43 år, funnet ut at jeg faktisk ikke har veske.

Eller altså, jeg har sånne "festvesker" som jeg bruker til fine kjoler, men ingen vesker som jeg bruker sånn til hverdags da. Kanskje på tide å anskaffe seg. Ja, eller så klarer jeg meg tydeligvis uten da.

Jeg har faktisk lommespeil da, et eller annet sted. På badet tror jeg. Aldri brukt.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 17:10   #27
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Soveskille er bare sjarmerende. Spesielt om de smashing damene tar det humoristisk når man påpeker bakhodet.

Eg har ein mann som gir beskjed. Han seier da at håret mitt ser ut som rumpa på ei høne. Sjarmerande.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 17:28   #28
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Har et speil i lokket på pudderet mitt. Bruker det til å sjekke fasaden av og til når jeg er ute på farten, og til å sjekke frisyren bak når jeg ordner håret.
Ække pent med "p-sveis....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 18:11   #29
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har et jeg bruker når jeg tar på mascara og napper øyenbryn. Føler jeg ser bedre og nærmere med det enn når jeg står klint oppi speilet på badet. Bruker det også til å sjekke håret bak når jeg har rettet eller krøllet det.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 18:17   #30
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har lommespeil og det blir utelukkende brukt til å sjekke håret bak.

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 18:19   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Har et som ligger på badet. Eller, gjorde det, før vi flyttet, nå aner jeg ikke, sikkert ikke pakket ut...

Vi har altså bodd her i to mnd og jeg har ikke savnet det, så det er ikke snakk om utstrakt bruk...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 19:18   #32
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har verken lommespeil, lommer å ha det i eller tid til denslags visvas.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 20:27   #33
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Har ikke det nei.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 20:42   #34
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg hadde et lommespeil, som jeg fikk da jeg var.... åtte? Det må ha forsvunnet i en flytting. Det var ikke hyppig brukt. Jeg har speil på badet og soverommet, og ellers er det da toaletter med speil overalt? Er man redd for pulesveis er det da bare å være øverst? :løsningsorientert:

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 21:43   #35
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har hatt, men de har nå forsvunnet her og der, og er ikke savnet, så da bruker jeg dem nok ikke.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 23:54   #36
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Har speil i lokket på pudderet.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 07:28   #37
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Nei, eller jeg hadde en pudderboks med speil engang. Lurer på om jeg har tatt vare på det speilet.

Jeg har langt hår så ikke vanskelig å sjekke hvordan det er bak, bruker ikke sminke og har mobil med kamera om det absolutt skulle ha vert det.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 08:22   #38
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Har aldri hatt og kommer nok aldri til å få behov for lommespeil.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 12:50   #39
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har ikke, og bortsett fra akkurat på dekk på båten i går har jeg heller aldri hatt bruk for det. Men når man får ett eller annet i øyet og man ikke har mulighet til å drasse med seg haugen av unger og stæsj på jakt etter et speil hadde det egentlig vært praktisk å ha ett på lur.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no