Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du North Face Arctic Parka?
Ja, opptil flere. 2 0,77%
Ja, én, og jeg er fornøyd. 29 11,15%
Ja, én, men jeg er misfornøyd. 1 0,38%
Nei, men snart! Den er i bestilling/jeg leter i butikkene. 14 5,38%
Nei, men jeg planlegger å kjøpe en snart. 7 2,69%
Nei, og jeg har ingen planer om å skaffe meg det. 137 52,69%
Nei, men jeg har en annen North Face-dunjakke. 14 5,38%
North hvafforno? 50 19,23%
Michelinmannen 16 6,15%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 260. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-11, 16:39   #121
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Ja. Jeg kjøpte min i USA for fem år siden, så jeg kan vel trygt si at jeg ikke kastet meg på noen FP-trend da. Eller kanskje jeg rett og slett er en trendsetter?

Men jeg kan jo si at den er like fin som for fem år siden, og fryse gjør jeg ikke. Den har vært veldig fin å ha i de siste kalde vinterne vi har hatt. Men foreløpig i år har jeg kun hatt den på meg over nattkjolen når jeg skal ut og hente avisa på morran. Veldig kjekt det.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 23:49   #122
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Nei, men har en annen North Face dunkåpe.
Det jeg virkelig virkelig ønsker meg er en PArajumper dunkåpe.. men prisen er helt syyyk...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 11:27   #123
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Parajumper er for flashy for min del. Det blir for mye oransje stropper og pels og dilldall, i tillegg til at prisen er helt vill.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 21:08   #124
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Syns den er fin, og er absolutt en av kandidatene når jeg skal ta meg råd til en vinterjakke

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 21:20   #125
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Jeg hadde lyst på en etter all viraken her inne om dens fortreffelighet. Butikk ble oppsøkt, og vidunderet ble behørig prøvd. Men uansett hvor mye jeg gransket den fra alle kanter passet den ikke på min kropp. Den er for lang, og innstikningene på ryggen så merkelig ut på meg. Så nei, det ble ingen lekker parkas på meg.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 21:26   #126
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Jeg var på jakkeshopping i oslo sentrum for et par helger siden, og kom over et siste eksemplar av denne på xxl. Jakka virka perfekt, men var litt for liten. Så nå er den bestilt på nett, og på vei over dammen i en koffert.

Håper VIRKELIG den passer! Og at brunfargen er like fin som den så ut på nett.

Hadde ikke fått med meg at det var noen fp-hype, jeg Hadde i grunnen ikke tenkt å kjøpe ny jakke, heller, men etter å ha overlevd hele fjorårsvinteren i en altfor tynn vanlig jakke og konstant frosne, knallrøde lår, så innså jeg at det er noe sånt jeg trenger. Hadde jo vært greit å innse det litt tidligere, så kunne jeg kjøpt den på salg her, og dermed hatt muligheten for å bytte.

Får bare håpe den er fin

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 21:43   #127
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Buhuu hvorfor visste ikke jeg at den var på salg? Nå koster den jo 3500.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 23:00   #128
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Selv om det er mange her som har den, så ville det jo vært underlig om den passet alle kroppsfasonger perfekt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 23:29   #129
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Parajumper er for flashy for min del. Det blir for mye oransje stropper og pels og dilldall, i tillegg til at prisen er helt vill.

Jeg har aldri sett, tenkt over eller lagt merke til denne jakken før, men da jeg i dag var i et selskap der det hang en dunjakke med litt oransje striper på i gangen, så sneik jeg meg til å sjekke merket da jeg hang den opp da jeg skulle dra, og jommen. Hvis jeg ikke hadde vært på FP hadde jeg ikke visst hverken at fru xx har svindyr jakke eller at de søte pelstoppluene døtrene går med koster 1000 spenn stykket.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 08:05   #130
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har aldri sett, tenkt over eller lagt merke til denne jakken før, men da jeg i dag var i et selskap der det hang en dunjakke med litt oransje striper på i gangen, så sneik jeg meg til å sjekke merket da jeg hang den opp da jeg skulle dra, og jommen. Hvis jeg ikke hadde vært på FP hadde jeg ikke visst hverken at fru xx har svindyr jakke eller at de søte pelstoppluene døtrene går med koster 1000 spenn stykket.

En venninne av meg fikk denne jakken i bursdagsgave av sin nygiftede mann (denne PJ altså) i fjor og jeg husker at jeg synes den var lekker. Tenkte ikke noe på merke. Så Jeg la også merke til jakken på mange utover høstenp for jeg kjente jeg igjen denne gule stripen foran så derfor tenkte jeg å prøve en sånn. Fant den i en litt jålebutikk men ble helt sjokkert over prislappen og rygget pent ut av butikken igjen. Jeg har aldri prøvd en sånn jakke og det er ikke lengre interessant til en sånn pris heller. Fy flate.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 08:21   #131
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Jeg er ikke eier av en North Face Arctic Parka, men jeg synes de ser fine og varme ut, og kunne godt tenke meg en slik eller tilsvarende.

(Og så lurer jeg jo litt på om jeg er den eneste på hele den nordlige halvkule som ikke har vinterjakke med (fuske)skinn på hetta i år? Jeg føler meg riktig så uhipp i min gamle vinterjakke fra Bik Bok.)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 08:23   #132
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Det er veldig mye fuskeskinn å se. Jeg syns ikke det er så fint, så jeg har tatt av skinnet på min parkas.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 23:10   #133
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Hva koster disse oransjestripene, da?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 15:33   #134
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Fnis, jeg googlet parajumper og kom over en blogg med et sitat som bare var for bra til å ikke dele med dere:

Sitat:

Etter mye frem og tilbake har jeg bestemt meg for å kjøpe parajumper. Syntes jakken er utrolig fin! Vet at mange av dere kommer til å være i mot dette og vær så god - fyr løs i kommentarfeltet. Har hørt så mye forskjellig, men bland annet at man får med et bevis når man kjøper jakken der det står at Parajumper ikke bruker dyreplageri.

Dyreplageri er et veldig ekkelt tekstil.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 16:41   #135
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva koster disse oransjestripene, da?

Jeg så en barneutgave til 4000. Voksenutgaven aner jeg ikke.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 18:29   #136
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Ja, man bør ikke bruke dyreplageri til noe, egentlig. Det skriker så fælt!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 19:45   #137
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er veldig mye fuskeskinn å se. Jeg syns ikke det er så fint, så jeg har tatt av skinnet på min parkas.

Jeg har også tatt det av, synes heller ikke at det er noe fint. Men ellers er jeg utrolig fornøyd med dette plagget!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 08:46   #138
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva koster disse oransjestripene, da?

7000. Helt vanvittig dyr. God og varm og fin er den dog : prøver å rettferdiggjøre innkjøp av dyrt vinterplagg:
Det var for øvrig godt å høre at de ikke bruker dyreplageri i produksjonen av jakken.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no