Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Uren hud på gutt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-12, 18:15   #1
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Uren hud på gutt

Da har vist lille herremannen min kommet i puberteten gitt og desverre fått veldig uren hud. Jeg hadde ikke så ille hud i tennårene, så jeg aner ikke hva man bruker.

Noen forslag til produkter man kan bruke eller hva man gjør?

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 19:14   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uren hud på gutt

Min hudpleier anbefaler Clean Start produktene fra Dermalogica, sikkert dyrt, men muligens verdt det?

Vår eldste har ikke kommet dit enda, men planen er at han skal få dette om det blir nødvendig. Ene siden av familien sliter veldig i puberteten med uren hud og det setter spor om man ikke gjør noe med det, så jeg er føre var på det området.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 19:32   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uren hud på gutt

Min har brukt Clean start produktene og vi har vært fornøyd. Det er viktig å huske at på ung hud skal produktene kun brukes på problemområdene.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 19:45   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uren hud på gutt

Takk for svar. Det er apoteket jeg får dette på? Får dra dit i morgen å kjøpe. Dette har kommet fort gitt, men det gjør kanskje det. Fersk tennåringsmamma ja.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 19:51   #5
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uren hud på gutt

Clean start produktene tror jeg du må til parfymeri eller hudpleier for å få.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 19:56   #6
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uren hud på gutt

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Clean start produktene tror jeg du må til parfymeri eller hudpleier for å få.

Ok takk. Skal sjekke litt ut i morgen.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 21:18   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uren hud på gutt

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Ok takk. Skal sjekke litt ut i morgen.

De selger dem også på ulike nettsider som selger Dermalogica, har jeg sett.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no