Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-08, 00:11   #21
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, men dette tenker jeg på det stikk motsatte av å huske noe. Jeg tenker på det som:
a) at man prøver å huske noe. Feks jeg i en sex tråd, når det dukker opp et minne så ser jeg det da som et bilde eller en form.
b) Det er noe utenfor meg selv som vekker til livet et minne. Feks en sang, smaken av sitronbrus (for min del sjokolade og horn med ost og skinke). Selve minnet ser jeg på akkurat samme måte. Feks når jeg drikker sjokolade og spiser horn med smeltet ost og skinke kan jeg "se" rulletrappene på gamle Tempo(?) i Tromsø.

Eller er det slik at du har enkelte minner som bare lukter? Jeg er glad i lukter og smaker selv (endelig noen sanser som fungerer i motsetning til hørsel og romfølelse ), men jeg har ingenting som jeg vil si eksisterer som et lukteminne, men mange lukter fungerer som i punkt b) at de vekker til livet minner.

Ja, jeg ser nå at jeg har svart på begge disse punktene, egentlig.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 09:28   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, men dette tenker jeg på det stikk motsatte av å huske noe. Jeg tenker på det som:
a) at man prøver å huske noe. Feks jeg i en sex tråd, når det dukker opp et minne så ser jeg det da som et bilde eller en form.
b) Det er noe utenfor meg selv som vekker til livet et minne. Feks en sang, smaken av sitronbrus (for min del sjokolade og horn med ost og skinke). Selve minnet ser jeg på akkurat samme måte. Feks når jeg drikker sjokolade og spiser horn med smeltet ost og skinke kan jeg "se" rulletrappene på gamle Tempo(?) i Tromsø.

Eller er det slik at du har enkelte minner som bare lukter? Jeg er glad i lukter og smaker selv (endelig noen sanser som fungerer i motsetning til hørsel og romfølelse ), men jeg har ingenting som jeg vil si eksisterer som et lukteminne, men mange lukter fungerer som i punkt b) at de vekker til livet minner.

Jeg tror jeg har falt litt av. Ser vel kanskje at jeg har svart på feil spørsmål, men skjønner det ikke helt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 09:55   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Jeg synes det er vanskelig å analysere min egen hukommelse, jeg. Den er i hvert fall ikke videre visuell, det er ikke noe særlig til filmvisning i dette hodet. Derimot hører jeg stadig stemmer og musikk i reprise (dårlig tegn? ). Og så er hukommelsen min veldig bundet til ord og språk generelt, enkeltord starter gjerne store assosiasjonsras hos meg. Derav avsporingene.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:01   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Og så er hukommelsen min veldig bundet til ord og språk generelt, enkeltord starter gjerne store assosiasjonsras hos meg. Derav avsporingene.

Trenger jeg å kommentere dette, egentlig? (Jeg mener, det blir jo kanskje kjedelig i lengden med slike evindelige signeringer og du-verden-sånn-er-jeg-også-hvem-skulle-trodd.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:04   #25
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Dere kan jo begynne å skrive "Skilpadda og jeg"/"Tinetoff og jeg", også kan den andre eventuelt poste "Nei, hør nå her" de ytterst få gangene det ikke stemmer?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:05   #26
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Eg er også veldig visuell, og med bileta/filmen følger som regel både lukter, lydar og kjensler. Eg er på ein måte der eg var då. Dette fører sjølvsagt til ein veldig god langtidshusk og at eg har ein pinleg nøyaktig detalj-husk.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:05   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Dere kan jo begynne å skrive "Skilpadda og jeg"/"Tinetoff og jeg", også kan den andre eventuelt poste "Nei, hør nå her" de ytterst få gangene det ikke stemmer?

Eller vi kan begge gjøre som kongen og kalle oss "Dronningen og jeg".

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:05   #28
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Artig spørsmål. Jeg har en ganske visuell hukommelse, men jeg ser mest stillbilder, og ikke hele filmer. Når jeg tenker på folk, ser jeg dem gjerne for meg i en setting jeg har sett dem før, litt fastfrosset i tid.

Lukter, smaker og lyder kan og trigge minner, men jeg HUSKER ikke hvordan ting lukter eller høres ut.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:08   #29
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Eller vi kan begge gjøre som kongen og kalle oss "Dronningen og jeg".

Hehe. Eller bare "Vi", så klart.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:10   #30
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Alfa, du er min dronning, jeg har det slik som deg!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:11   #31
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Men glem nå ikke at dronningen brukte -smileyen mot meg i permisjonsordning-og-politisk-ståsted-tråden. Jeg er fortsatt rystet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:14   #32
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Men glem nå ikke at dronningen brukte -smileyen mot meg i permisjonsordning-og-politisk-ståsted-tråden. Jeg er fortsatt rystet.

Jeg var syk og utilregnelig og visste ikke hva jeg gjorde og det var ikke me-he-ningen!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:16   #33
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:16   #34
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Tuppen og lillemor... :syng av full hals:

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:30   #35
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Jeg husker mye følelser, lukter, stemninger osv... husker dårlig navn.
Ser mye bilder også.. men hører også lyder når jeg husker ting....

Gamle minner dukker ofte opp i form av sammenhenger med andre ting... som him nevner, i form av en smak, eller lukt...

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 11:50   #36
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tror jeg har falt litt av. Ser vel kanskje at jeg har svart på feil spørsmål, men skjønner det ikke helt.

Å, jeg bare lurte om du husket ting som lukter, det hørtes i alle fall usannsynlig spennende ut. Ikke noe mer enn det. Det finnes jo folk som har en krysskobling mellom sansene slik at feks de opplever mandag som rød (bare for å ha det klart, jeg gjør det ikke).

Jeg synes det var fasinerende hvis man kunne ha minner som var ren lukt. Jeg husker ikke om jeg har nevnt det i tråden, men jeg har lukthallusinasjoner. Jeg kan av og til lukte ting som beviselig ikke er der. Litt merkelig, men alikevel bedre enn å høre stemmer eller se ting som ikke er der.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 13:02   #37
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Jeg husker i stillbilder og filmsnutter, men som oftes uten lyd. Men samtidig har jeg veldig god musikalsk hukommelse, og får jeg en sang på hjernen så sitter den lenge, og jeg husker også veldig godt sangtekster og melodier.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 13:26   #38
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Jeg er veldig visuell. Husker ting i form av bilder, men det er gjerne musikk, smak og lukt som trigger hukommelsen. Husker også i form av følelser jeg hadde da ting skjedde eller hva jeg tenkte på. Hvis det er ting som bør huskes, ser jeg for meg en liste. Jeg er listefreak.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 14:26   #39
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg er også veldig visuell, og med bileta/filmen følger som regel både lukter, lydar og kjensler. Eg er på ein måte der eg var då. Dette fører sjølvsagt til ein veldig god langtidshusk og at eg har ein pinleg nøyaktig detalj-husk.

Jeg er som Alfa.

:bombe:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no