Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-08, 11:49   #21
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Jeg kunne reklamert for hva som helst hvis det var veldig godt betalt.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 12:03   #22
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Jeg vil aldri i verden vært med i den derre "stand up for your right to were libresse"-idiotreklamen. Den fremstiller kvinner som sjølsentrerte nek.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 12:10   #23
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Om det er et svarthvittbilde med et lite utvalg dameromper og en politisk tekst i rødt, har den hengt på doen vår i flere år.

Jepp. Jaja, da vet du hvordan rompa mi så ut i yngre dager! Jeg har den med appelsinhud. Er du gammel SU'er?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 13:01   #24
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jepp. Jaja, da vet du hvordan rompa mi så ut i yngre dager! Jeg har den med appelsinhud. Er du gammel SU'er?

Ja, det er jeg. Så morsomt, jeg har delt ut løpesedler med rompa di på jentedoen på skolen min..

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 13:12   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Jeg har ikke villet utgitt meg for å være spesialist på noe og uttalt meg som "lege" f.eks.

Ellers så er jo zon, analkløe-kremen, fotsopp etc noe jeg helst ikke vil forbindes med altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 14:31   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg ville hatt store problem med reklamer for firma og produkt som eg tek moralsk avstand frå. Mc Donalds t.d.


For eksempel Yoplait og Veolia og dets like.

Hun der Zon-damen kunne jeg kvelt på åpen gate forresten.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 14:40   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.



Hun der Zon-damen kunne jeg kvelt på åpen gate forresten.

Jeg tror forøvrig at omtrent alle i hele verden kunne gjort jobben bedre enn henne da

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 14:54   #28
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg tror konklusjonen er at jeg kunne reklamert for NSB.


En liten avsporing, men Helt Apropå, et program som gikk på svensk TV en gang på 90-tallet hadde en hysterisk morsom parodireklame på SJ, den svenske motsvarigheten til NSB.

De hadde brukt en gammel Blenda-reklamefilm med en lykkelig, stor familie i altfor hvite klær, som padlet i en kano gjennom det grønneste landskapet man kan tenke seg. De hadde piknik på engene, under et tre og maten ble servert på et rød/hvit-rutete teppe. Alle var så lykkelige og smilene så brede og hvite at det likegodt kunne vært en reklamefilm for tannpasta. Da kommer en mørk rolig stemme inn og sier noe sånt som:

"I en tid med mas og tidsfrister, og hvor man aldri får tid til å gjøre det man aller helst vil. Da er det befriende å vite at det finnes ett firma som overhodet ikke bryr seg om hva klokken er."

Og så kom logoen til SJ over skjermen. Tror den ville fungert like godt i Norge.

Beklager avsporingen (no pun intended)

  Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 18:35   #29
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Den reklamen hadde passet veldig godt for NSB.

Jg kunne aldri tenke meg å reklamere for såper av ymse slag.
Jeg får utslett av å se på de.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 18:46   #30
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Zon.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 19:21   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Jeg ser tydeligvis for lite tv, for hva er Zon?

Selv kunne jeg ikke tenke meg å være med i noen slags form for reklame, rett og slett fordi at jeg ville hatet å se meg selv på bilde/tv eller bli gjenkjent. Dessuten synes jeg de fleste reklamene er temmelig harry.

Mitt livs store helt falt i alle fall betraktelig i anseelse da jeg for noen år siden plutselig så han på tv hvor han reklamerte for et rimelig båring produkt. How the mighty have fallen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 19:57   #32
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Har reklamert for det meste, bortsett fra pels og ting med full frontal nudety, ville ikke sagt ja til mac murder og div enkelt selskaper, men ellers alt fra makeup til hvitevarer trukke jeg har reklamert for bind, men bare fordi noen andre blei booka sikkert. Jeg vil også ha hore smily....

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:40   #33
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det går en film nå mot noe som skal hjelpe for analkløe, den hadde jeg hatt problemer med

Mannen ler så godt når den vises.. Han fleiper med at han ønsker seg sånn t skjorte

Kanskje jeg skulle fått laget en til han på pur f****??


Tror ikke jeg kunne reklamert for noe! Fikk helt fnatt av de derre 100 % naturlig greiene. Smoothie.. 100 % naturlig ..

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:47   #34
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Zonreklamen er grusom.

Og den reklamen der en dud blir overfalt av tusen løpende damer i bikini. Tror ikke jeg hadde gjort meg særlig i en sånn setting.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:48   #35
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Divine: Zon er noe ibuxgellinkende med en selvtafsende moden kvinne (jeg lurer på om det er en versjon med mann også) som har helt feil i tonef-allet og som sier: "Hvorfor behaaaaandle he-le kroppen?"

Jeg nekter forresten å være med i reklame for Maria Bingo. "Mariiiiiia - you've gotta see her!" Tralla-fuckings-la.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:50   #36
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Divine: Zon er noe ibuxgellinkende med en selvtafsende moden kvinne (jeg lurer på om det er en versjon med mann også) som har helt feil i tonef-allet og som sier: "Hvorfor behaaaaandle he-le kroppen?"

Jeg nekter forresten å være med i reklame for Maria Bingo. "Mariiiiiia - you've gotta see her!" Tralla-fuckings-la.

Jeg synes forøvrig det er bortimot helligbrøde å bruke Blondie til noe sånt.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:50   #37
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Har dere sett Zonreklamen på svensk? Akkurat like irriterende og usympatiske aktører der.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:54   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Men den nye zonreklamen er ikke så ille. Jeg så den i kveld.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:54   #39
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

"Mariiiiiia - you've gotta see her!" Tralla-fuckings-la.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg synes forøvrig det er bortimot helligbrøde å bruke Blondie til noe sånt.

Nemlig. Jeg blir så sinna over slikt.
Akkurat som da de brukte John Farnhams "You're the voice" i en utrolig dårlig Telekiosken-reklame.
Ødelegge fine party-sangene på den måten da! MAKAN!

Jeg har et fint bilde av meg selv på jobben, det ble riktignok ikke brukt i kampanjen og er croppet ut av sammenheng; men meg i helfigur og teksten "Når kvalitet teller" eller noe slikt under.
:hore:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:57   #40
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Jeg tror igrunnen ingen ville hatt meg i en reklame uansett jeg.

Min svoger har vist kroppen sin naken i en reklame, i bakgrunnen på noe, så man ser ikke tydelig kroppen, bare at han var naken. Har aldri fått vite hvro mye han har fått betalt for det gitt... Hm.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no