Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-08, 19:37   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Jeg ammer ikke, så problemet er nok hormonelt eller som Maz sier, det kommer av at man er insulinresistent i svangerskapet. Høres logisk ut, egentlig. Jeg holder meg unna så langt det lar seg gjøre i hvertfall, så dabber nok suget av etterhvert.

FarOutFishing: jeg er heldigvis kvitt problemet med bekkenet nå, det var de to første ukene det var grusomt, men det ble gradvis bedre. Jeg kunne knapt GÅ etter fødselen, men nå er jeg helt fin. Takk og lov!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 19:38   #22
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Jeg har så sjokoladedilla at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg. 200 gram dagen? Jah, til frokost!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 19:43   #23
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har så sjokoladedilla at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg. 200 gram dagen? Jah, til frokost!

Spesielt til frokost. Og det må jo være lov når man ikke får anledning til å lage seg frokost før lillegullet synes det er greit.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 19:44   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Lurer på om jeg skal bestille for noen tusenlapper i Atkins- og Lindberg-sjokolader.
De har jo flere utrolig gode smaker i utlandet. Mokka-baren er rene himmelrike. Samme med peanøtt-karamellbaren. Det er jo til og med vitaminer og mineraler i de utenlandske barene. *overbevisende stemme*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 20:10   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Ja, da er det jo rene helsekosten. Jeg sier som Shell-dama, jeg er innmari opptatt av å få i meg grønnsaker, så jeg spiser bare paprikachips.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 20:16   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 20:17   #27
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Jeg MÅTTE ha juice når jeg våknet og ammet om natten og morgenen de første månedene av ammeperioden. Vi hadde også kokte egg liggende i kjøleskapet, så jeg spiste skive med kokt egg før jeg la meg igjen. Forbrenningen er på høygir og jeg var sulten og tørst som en ulv. Det første jeg gjorde om morgenene var å storme til kjøkkenet og få i meg litt juice (det gjorde jeg forsåvidt også i svangerskapet).

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 20:25   #28
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Tullete etter sjokolade ja!
Å jeg som alltid har vært et salt menneske og ikke særlig glad i søtt, har jo blitt helt gal! Sikker på at jeg har lagt på meg flere kilo i denne perioden enn gjennom hele svangerskapet

Har vært sulten og tørst i 2 år nå

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 20:29   #29
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Jeg har kverka en svær crispoplate hver fredag og lørdag siden fødselen. (I tillegg til alt sjokoladesmågodtet.) Og da jeg lå på barselhotellet gumlet jeg en god del lilla påskeeggpakker og twist.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 20:31   #30
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Hva blir det verre etter fødsel??!

:hyler jeg, mens noe demrer i bakhodet om at ja slik var det sist også:

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 20:52   #31
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Etter fødselen til andremann bare måtte jeg ha gulrotmuffins fra Smart Club (den med 9 i en eske). Jeg spiste og spiste, og klarte rett og slett ikke å stoppe. Fatter det selvsagt ikke nå. En dag tok kicket overhånd og jeg spiste en eske på en gang. Det ble siste gang!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 20:54   #32
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Jeg sier bare en ting: SMIL....helt dilla

Men har tatt meg litt i selene etter at jeg la merke til at jeg hadde gått opp ca 6 kg ETTER fødselen

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 21:08   #33
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Jeg blir også veldig sulten av ammingen - på skikkelig mat, men dilla på sjokolade fikk jeg faktisk etter at jeg mistet i uke 8.

Da hadde jeg et par uker hvor jeg spiste 1-2 hver dag. Mørk sjokolade med mandler! Mannen min var siker på at det var hormonelt fordi jeg var deppa, men ikke vet jeg. Jeg gikk opp 1 kg ihvertfall!

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 21:23   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Jeg melder meg inn i klubben. Jeg spiser sjokolade hver dag. Og værst av alt, så rettferdiggjør jeg liksom inntaket på merkelig vis også

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 21:34   #35
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

JA! Vi er flere.
Jeg har faktisk aldri likt sjokolade, har hvertfall spist det veldig sjelden - men etter fødselen for 8 uker siden ... Jeg blir SUR om jeg ikke får sjokolade, jeg MÅ ha det hver dag.
Kan til og med gå ned til butikken bare for å kjøpe sjokolade, og det har aldri skjedd før.

Også har jeg en last til; smågodt ... Det er farlig.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 21:35   #36
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Forresten sitter jeg her med en melkerull ... Og har en svær Crispo i skuffen ...

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 21:41   #37
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Jeg har hatt ekstremt sjokoladedilla nå etter fødselen. Tror det må ha med ammingen å gjøre, for jeg hadde det overhodet ikke slik etter forrige fødsel, da ammet/pumpet jeg bare i to måneder. Vanligvis er min svakhet salt og fet mat, klarer meg fint uten desserter og sjokolade - vanligvis altså.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 21:48   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Der gikk det visst (enda) en porsjon is også. Så mye for den treningen. :klaskepanne:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 22:04   #39
Lykkex3
Superaktiv
 
Lykkex3 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 441
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Jeg var hekta på iskald stratos og hadde alltid 2 store plater liggende klare i fryseren. Det var helt likt etter hver fødsel og jeg som ikke liker sjokolade til vanlig

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 11:46   #40
lillesolsikke
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 5
lillesolsikke har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ekstrem sjokoladedille etter svangerskapet

Jeg hadde helt dilla på lakris jeg!!

lillesolsikke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no