Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva synes du: Hot eller harry?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva synes du: Er fransk manikyr på tåneglene hot eller harry?
Hot 37 31,62%
Harry 55 47,01%
Dustepoll 25 21,37%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-08, 01:34   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg er inne i en skikkelig skodilla-periode. Og tråler nettet etter stilig sko. Men, altså det var ikke det, dette skulle handle om. Det var bare det at på en slik trålerunde kom jeg over noen bilder av Victoria Beckham og hennes sko, hvorav noen var åpne. Jeg la da merke til at hun har fått fransk manikyr på tåneglene sine. http://www.kk.no/php/art.php?id=780399. Jeg må innrømme at jeg lo godt og tenke "djezuz, så harry kan bare hun være". Så feil kan man altså ta, for etterpå har jeg lagt merke til at dette er noe mange "vanlig dødelige" også har.

Etter tidligere harry-diskusjoner her inne, så må jeg innrømme at jeg ble nysgjerrig på hva FP folka mener. Er det et flertall for hot eller harry. Det er bare en måte å finne ut: Kjør poll.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 01:58   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Kan ikke stemme, for hot synes jeg ikke det er, og harry er et begrep jeg ikke er fortrolig med.

Men kommer neppe til å gjøre tottelottene mine franske, for å si det slik.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 07:49   #3
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg vet ikke om jeg syntes det er harry, men jeg ville aldri hatt det selv.

Jeg foretrekker en lys eller naturlig farge dersom jeg skal lagge tåneglene mine.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 08:15   #4
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Hmm...jeg ser for meg at cowboy-Laila kunne ha brukt de skoene.

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 08:26   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg syns det verken er spesielt hot eller harry, egentlig. Men det kan være pent på noen, så sant det er skikkelig utført og føttene er velstelt forøvrig.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 08:45   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg syns det verken er spesielt hot eller harry, egentlig. Men det kan være pent på noen, så sant det er skikkelig utført og føttene er velstelt forøvrig.

Enig.

I Frankrike er det for øvrig veldig mange som har det nå for tiden (også de siste årene). Mer vanlig enn for 5-10 år siden.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 08:52   #7
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Nærmere hot enn harry, i hvert fall. Det viktigste er at tærne ser velstelte ut når man går med åpne sko, noe mange ikke er flinke til. Har man fransk manikyr som er pent utført vil man i det minste ikke ha ekle tær å vise frem.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 08:59   #8
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg klarer ikke å svare, jeg tenker bare
1. på mine egne stygge foter som såvidt får brannslukningsstell "i farten"
2. hvor utrolig vondt i rygg og bein jeg får bare av å se på de skoene til fru B.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:03   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?


Dette så i alle fall helt grotesk ut - som en forkrøplet fuglefot eller noe.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:07   #10
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:11   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?



Jeg føler mer behov for å uttale meg om LENGDEN på tåneglene jeg. For dette blir litt for mye for meg altså. Stakkars Beck som må ligge sammen med dama her. *får "rysj i kropp" med tanken på lange tånegler som skraper mot leggen*

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:12   #12
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Synes det er fint. Men i ferien min så jeg ei med lange, filte og spisse negler på tærne, det så litt scary ut for å være helt ærlig.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:16   #13
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg synes det er jåletullete, ikke harry.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:16   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Det er definitivt finere med fransk pedikyr enn ingen pedikyr. Men jeg synes en lys, nøytral lakk er penest.

Mine føtter er for øvrig under enhver kritikk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:22   #15
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg syns det er pent, både på fingrer og tær.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:22   #16
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Fransk pedikyr er hot. Velstelte tær er hot, selv om tær generelt er litt ekkelt. Tær i sandaler som ikke har sett en fotfil, en neglelakkfjerner eller frisk neglelakk på de siste 3 månedene derimot .

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:31   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Mine føtter har fransk pedikyr (gjort av en fransk dame i salong) og de er velstelte. Akkurat nå i hvert fall.

Jeg har ikke noe pene føtter, men jeg klarer bare selv å få dem sånn passe form selv, spesielt på vinteren når man ikke ser føttene så mye. Derfor har jeg selv gitt meg tillatelse til å gå å få fotpleie annenhver måned. Med start fra denne sommeren.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:41   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Det er verken hot eller harry, så det måtte bli dustepoll. Det er ikke særlig fint om man har for lange negler, men det er penere enn ustelte negler eller negler med sterk neglelakk.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:45   #19
bloma
Aktiv
 
bloma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 129
bloma er litt kul
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Det faller innunder kategorien "hot", fordi det er hot med velstelte negler.
Men jeg synes fransk manikyr er finest på hendene.

Hilsen hun som har fått dilla på knall rød neglelakk på tærne denne sommeren.

__________________
storebloma2004 og lillebloma 2009
bloma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:45   #20
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg vil kalle det unødvendig jåleri, og det igjen er harry i mine øyne.

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no