Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva synes du: Hot eller harry?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva synes du: Er fransk manikyr på tåneglene hot eller harry?
Hot 37 31,62%
Harry 55 47,01%
Dustepoll 25 21,37%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-08, 09:46   #21
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg syns det verken er spesielt hot eller harry, egentlig. Men det kan være pent på noen, så sant det er skikkelig utført og føttene er velstelt forøvrig.

Akkurat det jeg hadde tenkt å svare.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 10:02   #22
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Klarer ikke å forholde meg til problemstillingen, for jeg ble helt satt ut av de stakkars, grundig sammenklemte tærne til Posh.
Hva er poenget med altfor små ( kombinert med alt for høye ) sko? Om skoene muligens er penere i små størrelser, ser det jo helt grusomt ut med de forkløplede tærne og de hudfoldene som henger over kanten. (Forøvrig sikkert de eneste foldene som henger over noen kant på Mrs Beckham - noe man ikke kan si om undertegnede... )

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 10:08   #23
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Der var det utrolig mye stygt, og verken sko eller negler var hot eller harry. Tånegler skal være korte, og lange tånegler er skikkelig fælt både med og uten fransk manikyr.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 10:09   #24
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Harry.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 10:11   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg kjenner at jeg virkelig ikke klarer å engasjere meg i denne problemstillingen, men at jeg er litt lei av å høre om hvor forferdelig Posh kler seg/skor seg/slanker seg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 10:13   #26
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Velstelte tær er pent. Men er det ikke en uskreven jåleregel at tånegler skal være så korte som mulig?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 10:19   #27
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Det synes jeg er fint, tenker på å fikse tånegler selv.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 10:40   #28
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg har, saa jeg synes selvsagt at det er hot.

Det blir too much paa fingerneglene og far too much paa baade fingre og taer, men bare paa taerne er fint.

Men man maa faa det profft gjort. Det er ingen som klarer aa gjöre dette pent paa seg selv. I alle fall har jeg ikke sett det.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 10:41   #29
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Synes vel egentlig at det kan være fint, men det er jo det med lengden da ! Synes ikkje tånegler skal ha noe særlig lengde.

Synes egentlig det er finest med frisk farge på tåneglene, turkisblått for eksempel kan være kjempelekkert

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 11:00   #30
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.



Jeg føler mer behov for å uttale meg om LENGDEN på tåneglene jeg. For dette blir litt for mye for meg altså. Stakkars Beck som må ligge sammen med dama her. *får "rysj i kropp" med tanken på lange tånegler som skraper mot leggen*

Lengden ja, det var jo reineste mordvåpenet det der!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 11:01   #31
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Lengden ja, det var jo reineste mordvåpenet det der!!

Neglene eller naglene?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 11:04   #32
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg synes det er pent, ikke hot, men neglene må være mye kortere og med en lysere lakk enn vist på bildene.

Når det er sagt, stakkars ryggen til Posh. Himmel, for en høyde på de hælene.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 11:06   #33
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Verken hot eller harry. Men jeg ville heller valgt en pen, fransk manikyr på tærne enn ingenting.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 11:14   #34
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.403
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg gjør det selv på fingrene, men jeg gjør det så at det ikke syns. Jeg har en hvitfarge fra Helena Rubinstein som ikke er kritthvit, uten mer gjennomsiktlig og jeg bruker den bare tynt der mine egne negler er hvite. Da blir de en anelse mer hvite og det blir bare pent. Så har jeg gjennomsiktlig lakk over. Det er ingen som kan se at jeg har gjort det, men det ser mer velstelt ut.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 11:26   #35
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg synes det ser pent ut, og forventer intet mindre av en dame som ellers er moteriktig og velstelt fra topp til tå.

Synes imidlertid at tærne hennes bærer veldig preg av at hun stort sett bruker fottøy som er ment som pent å se på og ikke komfort. Jeg har også skeiv stortå (hilsen 80-tallets pumpsmote), men er ikke i nærheten av en sånn fasong.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 13:49   #36
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Siden jeg ikke vet hva fransk manikyr eller pedikyr er så syns jeg dette er en dustepoll.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 13:50   #37
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Siden jeg ikke vet hva fransk manikyr eller pedikyr er så syns jeg dette er en dustepoll.

Sjekk bildene av fru Beckhams føtter og tær. Ser du at tåneglen hennes er litt ekstra hvit ut på tuppen? Det er nemlig det som er fransk pedikyr.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 13:51   #38
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Sjekk bildene av fru Beckhams føtter og tær. Ser du at tåneglen hennes er litt ekstra hvit ut på tuppen? Det er nemlig det som er fransk pedikyr.

Hmmm. I såfall antar jeg at det er hot. Jeg er nok mer i harryleiren sjøl, og ingen på campingen har hos oss har sånn.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 13:55   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

For en oppmuntrende tråd. Jeg har nemlig konstatert at jeg har penere tær enn Victoria Beckham. Ikke har jeg fransk pedikyr på tærne heller, men det synes jeg ikke var så fint. Må si at jeg har lagt merke til en del damer med sandaler som har dette, men jeg synes liksom ikke det ser så ålreit ut.

Om sommeren skal tærne være lakkerte, men da med neglelakk med samme farge over hele tåneglen. (Minner meg selv på at jeg må kjøpe flere bomullsdotter slik at jeg kan fjerne den avskallede neglelakken jeg har på tærne nå, og legge ny i kveld.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 13:55   #40
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Hmmm. I såfall antar jeg at det er hot. Jeg er nok mer i harryleiren sjøl, og ingen på campingen har hos oss har sånn.

Spørsmålet er hva du selv tycks. Jeg begynner jo å forstå at veldig mange synes det er pent, eller hot, eller flott eller kall det hva du vil . Jeg selv har ikke sansen for det, jeg synes det ser kunstig ut. Jeg ble bare så overrasket da jeg oppdaget dette på tær rundt omkring etter at jeg hadde konkludert med at bare gode gamle Posh kunne finne på noe slik.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no