Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva synes du: Hot eller harry?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva synes du: Er fransk manikyr på tåneglene hot eller harry?
Hot 37 31,62%
Harry 55 47,01%
Dustepoll 25 21,37%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-08, 13:56   #41
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Spørsmålet er hva du selv tycks. Jeg begynner jo å forstå at veldig mange synes det er pent, eller hot, eller flott eller kall det hva du vil . Jeg selv har ikke sansen for det, jeg synes det ser kunstig ut. Jeg ble bare så overrasket da jeg oppdaget dette på tær rundt omkring etter at jeg hadde konkludert med at bare gode gamle Posh kunne finne på noe slik.

Jeg syns ikke egentlig det var noe særlig fint. Derimot syns jeg at litt vanlig farge kan være pent.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 13:56   #42
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Dersom skoene viser tærne bør føtter og negler være velstelte. Jeg synes ikke det er noe mer unødvendig med fransk manikyr på tåneglene enn det er å ha det på fingerneglene. Velstelte ben og negler er pent - men ikke hot.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 13:57   #43
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Er det forresten noen som kan gi meg en liten innføring i gode stillinger for å påføre neglelakk på tåneglene? I allefall når forutsetningen er at man er stiv som en stokk og har en mage som liksom ikke bretter seg helt sammen når man bøyer seg fremover.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 13:59   #44
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Er det forresten noen som kan gi meg en liten innføring i gode stillinger for å påføre neglelakk på tåneglene? I allefall når forutsetningen er at man er stiv som en stokk og har en mage som liksom ikke bretter seg helt sammen når man bøyer seg fremover.

Tilbakelent i en stol mens fotpleieren gjør jobben sin

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 14:58   #45
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg synes fransk manikyr er harry både på fingre og tær. *dukker*

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 16:34   #46
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Stakkars føtter. Hvem orker å gå i sånne sko da?

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 19:02   #47
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av Ingeborg, her.

Jeg syns det er pent, både på fingrer og tær.

Signerer denne.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 19:57   #48
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg syns det er pent, ikke hot.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 20:30   #49
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Greier ikke engasjere meg i tåneglene, når jeg ser så mange vonde - og harry - sko!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 20:37   #50
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Stakkars føtter. Hvem orker å gå i sånne sko da?

De så jo behagelige ut i forhold til de som var for trange.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 20:46   #51
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Mere hot enn harry, så jeg stemte på hot.

Forøvrig synes jeg synd på føttene til Posh,- tærne tyter jo ut av enkelte av skoene.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:58   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Stakkars føtter. Hvem orker å gå i sånne sko da?

Åh. Jeg.

Ellers kan jeg helhjertet anbefale L'Oreals Whitening Varnish, som på mystisk vis gjør tippen litt hvitere og resten av neglen delikat blank med et snev av rosish. Det ser veldig rent og pent ut, og det vises så og si ikke når det skaller av. Noen sier at man bare kan lakke rett over igjen, men det er ikke bekreftet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 22:22   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

... nevnte jeg at man ikke kan se at man griser med den heller?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 22:26   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

jeg syns verken det er hot eller harry, jeg syns det ser ganske normalt ut jeg. Jeg har i grunn aldri tenkt over at det skulle være det ene eller det andre. De aller fleste jeg kjenner får det gjort litt nå og da, og har gjort det de siste 5-6 årene tror jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 22:33   #55
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg syntes først og fremst det så ut som om Mrs. Beckhams tær hadde det forferdelig vondt i de fleste av skoene. Og jeg la merke til at Ceclile Leganger hadde skrevet artikkelen. Fra håndball til motejournalist?

Og så krysset jeg av for harry, selv om jeg i grunnen ikke mener noe veldig sterkt om det. Selv har jeg aldri brydd meg spesielt mye om tåneglene mine.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 22:35   #56
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Selv har jeg aldri brydd meg spesielt mye om tåneglene mine.



Jeg er veldig opptatt av god fothygiene. Det ekleste jeg vet er ekle tær. Spesielt i åpne sko. Skulle vært forbudt, når jeg tenker meg om. Nei til ekle tær i åpne sko!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 22:41   #57
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Jeg har. Synes korte og velstelte negler og føtter er et must om sommeren.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 22:41   #58
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.



Jeg er veldig opptatt av god fothygiene. Det ekleste jeg vet er ekle tær. Spesielt i åpne sko. Skulle vært forbudt, når jeg tenker meg om. Nei til ekle tær i åpne sko!

Amen !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 23:20   #59
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.



Jeg er veldig opptatt av god fothygiene. Det ekleste jeg vet er ekle tær. Spesielt i åpne sko. Skulle vært forbudt, når jeg tenker meg om. Nei til ekle tær i åpne sko!

Er tåneglene mine nødvendigvis ekle fordi jeg ikke driver og lakkerer og filer på dem? Jeg synes de ser helt greie ut som de er, men jeg er muligens velsignet med naturlig pene tær?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 23:34   #60
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes du: Hot eller harry?

I følge forpleieren jeg besøkte i London er Fransk Manikyr veldig harry "very 2000". Nå skal det være farget lakk, gjerne oransje, fersken eller lilla.

Jeg synes tær er ekle og vil ha minst mulig med dem å gjøre. Forsøker å holde mine egne i akseptabel stand sånn rent kosmetisk, men kan ikke skryte av pene føtter.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no