Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matkurs hos Mim

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Matkurs påmelding
lørdag 20 januar (basic) 6 11,76%
fredag kveld 2 februar/lørdag formiddag 3 februar (for langveisfarende) 9 17,65%
lørdag 24 februar (basic) 11 21,57%
lørdag 17 mars (avansert) 12 23,53%
vil stå på venteliste til neste kurs 13 25,49%
Deltakere: 51. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-06, 10:07   #61
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Dette hørtes gøy ut! Jeg vil gjerne være med. Er kurset 2. feb fullt? I så fall blir jeg gjerne med en annen gang også.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 10:21   #62
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Jøss i allverden, det må jeg si! Her er det kundegrunnlag til sankthans! Jeg tror jeg skal gjøre følgende: arrangere tre kurs fra januar til slutten av februar og deretter evaluere heftig, og se om det er småkurs eller kolekjøkkenkurs som er tingen.

Gründer-Mim er i hvertfall blitt ganske positivt overrasket her. Jeg ante jo at det var et behov blant mange for å bli en bedre hverdags- og i-en-fei-men-sunt-kokk, men nå får jeg litt prestasjonsangst og gleder meg masse!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 10:31   #63
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.649
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Vil gjerne være med jeg også! Tror jeg er på omtrent samme "nivå" som Miemor! Også bor vi (Lille T og jeg) ikke så langt fra hverandre så det hadde vært koselig med følge!


Og DER gikk det endelig et lys opp for meg ...

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 10:53   #64
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jøss i allverden, det må jeg si! Her er det kundegrunnlag til sankthans! Jeg tror jeg skal gjøre følgende: arrangere tre kurs fra januar til slutten av februar og deretter evaluere heftig, og se om det er småkurs eller kolekjøkkenkurs som er tingen.

Gründer-Mim er i hvertfall blitt ganske positivt overrasket her. Jeg ante jo at det var et behov blant mange for å bli en bedre hverdags- og i-en-fei-men-sunt-kokk, men nå får jeg litt prestasjonsangst og gleder meg masse!

Jeg tror virkelig du har et grunnlag for forretningsdrift her altså!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 10:59   #65
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Jeg vil også være med på kurs. Kanskje et sånt kurs sammen med Maximilla, et kurs hvor vi lager en tre-retter sammen? Gjerne utveksler litt idéer og sånt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 11:07   #66
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Har planer om en aldri så liten "husmorferie" på nyåret, så jeg skal sjekke kalenderen. (Om ikke alle kurs er fulle da ...)

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 11:09   #67
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Jeg vil også lære å lage av mat av deg, Mim. Jeg er på nivå med Myrsnipa Så det må være ganske basic

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 12:01   #68
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Hvist det er plass til flere bare si i fra. passer best i januar.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 12:27   #69
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Jeg vil gjerne melde meg på et av nybegynnerkursene: "MIM101 Hvordan steke egg og bacon". Når tenker du å sette opp et slikt?

Ellers vil jeg gjerne være prøvesmaker og borddekker på det videregående kurset i februar. Jeg er en meget erfaren gourmetmatsmaker og borddekker, så der kan jeg glatt gå rett på trinn 4 eller 5.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 12:32   #70
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg vil gjerne melde meg på et av nybegynnerkursene: "MIM101 Hvordan steke egg og bacon". Når tenker du å sette opp et slikt?

Ellers vil jeg gjerne være prøvesmaker og borddekker på det videregående kurset i februar. Jeg er en meget erfaren gourmetmatsmaker og borddekker, så der kan jeg glatt gå rett på trinn 4 eller 5.

Borddekking er en kunst. TEO101 blomsteroppsats og TEO101 serviettbretting?

Smaking er helt essensielt, og er noe folk burde gjøre mye mer av. jeg er helt sikker på at maten i de tusen hjem ville bli bedre, bare folk tok i bruk noen ekstra skjeer, og smakte mer på maten.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 12:35   #71
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Borddekking er en kunst. TEO101 blomsteroppsats og TEO101 serviettbretting?

Smaking er helt essensielt, og er noe folk burde gjøre mye mer av. jeg er helt sikker på at maten i de tusen hjem ville bli bedre, bare folk tok i bruk noen ekstra skjeer, og smakte mer på maten.

Men da blir man jo så lei av den før man setter seg ned for faktisk å spise? :sutre:

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 12:37   #72
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Jeg kunne veldig godt tenke meg å observere det videregående kurset, og gjerne komme med en evaluering i etterkant. Tror ikke jeg har stort å bidra med, men jeg er ikke helt nybegynner heller, så. Jeg lover å være helt stille så jeg ikke forstyrrer matekspertene.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 12:37   #73
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Og DER gikk det endelig et lys opp for meg ...

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 12:40   #74
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men da blir man jo så lei av den før man setter seg ned for faktisk å spise? :sutre:

Ikke hvis den er god

Og man skal smake, ikke spise

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 12:56   #75
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

jeg vet ikke heeeelt hva jeg skal kunne lære deg, men vi kunne kanskje ha et "lage skikkelig avanserte greier sammen"-kurs? Og lære hverandre? Pørve ut noe ordentlig fancy vi ikke har våget oss på?

Det er jeg også med på!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 13:50   #76
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Det er jeg også med på!

Jeg begynner å se for meg hjemmelaget kastanjepuré, lammekrone, posjerte vaktelegg og sånn skummel iskake som skal bakes i ovnen enda det er is inni

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 14:03   #77
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Ikke glem sjokoladepotetene!

Jeg gleder meg!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 14:38   #78
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.407
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Jeg vil også være med på middels til avansert kurs.

Jeg også Vi har også ganske stort kjøkken så vi kan være hos oss også om det trengs.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 17:50   #79
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

jeg og canisa på husmorferie samtidig. jeg er klar jeg, bare jeg får beskjed i god tid om når det kan bli. Høres helt fantastisk ut, og hvilket tiltak da Mim!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 17:51   #80
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Matkurs hos Mim

kan forresten uansett, 2.februar høres ut som en plan for meg også, men det er vel fullt for leeeenge siden...

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no