Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårfjerningstips

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-08, 22:30   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hårfjerningstips

For de som allerede bruker eller som har lyst til å prøve Intuition fra Wilkinson & Sword har jeg et tips.

intuition.jpg

www.efi.no Har prøvepakker hvor du får høvel og barberblad til kr 39,-. Du blir da abonnent, men kan selvfølgelig si opp innen 14 dager og det koster da ikke noe mer. Velger du å abonnere derfra koster det kr 252,- for 6 blader!

Etter å ha prøvd dette og selvfølgelig funnet ut hvor genialt systemet er så avbestiller du abonnementet og bestiller videre på eBay! Jeg fikk nettopp en pakke i posten med 24 barberblader til kr 351,-! Det blir kr 14,63 pr stk istedenfor rådyre kr 42,- fra efi!

Dete var dagens sparetips og derved gode gjerning!

Og om dette ansees som reklame så beklager jeg så mye og håper noen vil slette tråden. Jeg har selvfølgelig ingen egeninteresse av dette tipset.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 12:53   #2
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hårfjerningstips

Gammel tråd, men godt tips siden jeg bruker denne. Takk.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 21:57   #3
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hårfjerningstips

Så bra tips, tuuusen takk!!
Jeg har lagt inn bestilling på den prøvepakken, og skal følge ditt eksempel..

Men hvordan finner jeg de riktige bladene på eBay? *Blånnnnnn*

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no