Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-08, 19:13   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Og jeg trenger vel kanskje noen hudprodukter i den anledning.

Jeg er litt typen til å bare skylle ansiktet med kaldt vann og tørke med et håndkle før jeg legger meg.. Jeg har ikke vært flink med rens og peeling, ei heller med ansiktkrem/nattkrem/anit-agekrem.

Men - jeg har nok litt behov for å ta vare på huden min nå ser jeg. I det siste har jeg plagdes veldig med uren hud og kviser! Mer kviser enn jeg noen gang hadde som tenåring. Det er nok en del hormoner inne i bildet, men likevel.

Noen med tips!?

Jeg trenger noe som er lett å bruke, og som ikke koster 2000 kr krukka liksom.

Om noen har et bra merke, kan jeg godt bestille fra nett. Denne siden skal visst ha mye bra hudprodukter.
http://www.midwestskincare.com/Shop/...l/fp/SFV/32293

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 19:16   #2
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Jeg er veldig glad i Clinique, den er ikke så dyr heller.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 19:18   #3
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Jeg sverger til Clliniderm fra apoteket. Ikke dyrt, men mye bedre enn mye dyrt jeg har prøvd.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 19:21   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Noen som har erfaring med Biotherm?
Jeg har en bodylotion derfra som er veldig god.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 08:33   #5
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Må bare brå-kuppe og fortelle.. Vi hadde noen utplasseringsjenter på jobben i går, og etter en stund så fant vi ut at vi hadde felles bekjente, hun ene forklarte om en annen jente - som jeg ikke kjente navnet på, og sa alderene hennes. Jeg sa jeg kjente henne ikke, og at hun nok ble litt for ung til at jeg kjente henne, for "jeg er over 10 år eldre".

Da dette elskelige vesen utbryter "ER DU SÅ GAMMEL?!?" :knurr: (Ja, hun ropte faktisk)

Det jeg ikke forsto med en gang var at dette var ett kompliment, hun sa det etterpå.. "Jeg trodde du var mye yngre enn det" - DA så jeg nok ikke fullt så aggresiv ut.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 08:35   #6
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Jeg sverger til Dermalogica-produkter. De er dyre, og du sparer mye på å kjøpe dem hos Strawberrynet.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 08:37   #7
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Decleor har mye bra, kjøper det på strawberrynet.com

Ellers så er Vichy på apoteket veldig bra og.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 08:38   #8
Corona
Superaktiv
 
Corona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er litt typen til å bare skylle ansiktet med kaldt vann og tørke med et håndkle før jeg legger meg..

Jeg og... Har prøvd utallige ganger og kjøpt meg hudrens osc, men blir brukt et par ganger før den får plass bak i skapet.. Bruker den kremen Kari Traa profilerer da, for de første aldringstegn..

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 08:59   #9
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Forøvrig så blir ikke renseproduktene mine brukt hver dag.. La oss heller si hver måned.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 09:32   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Jeg kan virkelig ikke hjelpe.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 09:45   #11
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Selv om jeg nettopp har stiftet bekjentskap med, og dermed egentlig ikke kan si noe om hvordan det virker på sikt, så har jeg nettopp kjøpt litt fra Origins.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 09:48   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Jeg har personlig erfaring med at alle verdens kremer og duppeditter ikke funker så lenge det skranter på ernæringsfronten. Mine tips blir derfor nok vann og nok vitaminer, både gjennom kostholdet og tabletter om man ikke får det dekket på førstnevnte front. Jeg ser VELDIG godt på huden når jeg har levd usunt en periode. 3-4 dager med sunnhet så er huden som på en baby igjen. Men det er mine erfaringer altså. Jeg tror huden gjenspeiles av hva man inntar (røyk og forurensning også, selvsagt). Peeling er også ganske greit, men jeg er litt skeptisk til å smøre huden inn med alle slags "kjemikalier" ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 09:49   #13
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Selv om jeg nettopp har stiftet bekjentskap med, og dermed egentlig ikke kan si noe om hvordan det virker på sikt, så har jeg nettopp kjøpt litt fra Origins.

Å, men jeg så jo ikke at du skulle ha kremer for Voksne. Jeg lister meg stille ut av tråden igjen, jeg.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 09:53   #14
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Noen som har erfaring med Biotherm?
Jeg har en bodylotion derfra som er veldig god.

Jeg har brukt sensitiv-serien til Biotherm og var kjempefornøyd. Nå bruker jeg Avène (kjøpes på apotek) og er godt fornøyd med det også.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 09:55   #15
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Jeg ble 35 her om dagen, sammtidig oppdaget jeg at å sminke seg med speilet liggende i senga og meg over ikke lenger er mulig for da henger trynet 10cm lengere ned en skallen....:Suisidal:

Creme meg her og creme meg der....KIRURGI.... å eldes med verdighet er for folk på 25.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 10:01   #16
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Jeg sverger til Dermalogica. Jeg har prøvd andre (og rimeligere) produkter inimellom, men vender alltid tilbake til Dermalogica.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 10:04   #17
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Jeg har nuppete hud i panna omtrent hver 30. dag, hos meg kommer definitivt mye av hormoner. Kan virkelig hudprodukter hjelpe på slike problemer?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 10:06   #18
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Jeg kjøper Exuviance hos hudpleier/på nett. Det har vært det mest effektive for meg iallfall.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 10:15   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg sverger til Dermalogica-produkter. De er dyre, og du sparer mye på å kjøpe dem hos Strawberrynet.

Ja, jeg har prøvd noe av Dermalogicaproduktene før. Men hva trenger jeg?
Rens og en god ansiktskrem (antirynker ?)

Tips?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 10:25   #20
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg begynner å bli gammel

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ja, jeg har prøvd noe av Dermalogicaproduktene før. Men hva trenger jeg?
Rens og en god ansiktskrem (antirynker ?)

Tips?

Jeg har funnet ut at noe tre-trinns rensegreier ikke fungerer for meg, da sklir det hele ut. Nå bruker jeg Special Cleansing Gel morgen og kveld, etterfulgt av Active Moist (ansiktskrem).
Jeg har prøvd en del merker og produkter, og disse er de jeg har vært mest fornøyd med.
Dermalogica har antiage-produkter også, men jeg har ikke rundet tredve enda, så de har jeg ignorert til nå.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no