Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Matbokser

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 18:33   #21
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbokser

Jeg tror nok også at TW er trygt, for sleiver og øser er iallefall uten giftstoffer. Men jeg lurer litt på sånne billig-matbokser. Jeg er skeptisk til det mosatte er bevist.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 18:36   #22
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbokser

Vi har hatt mange typer, men synes selv at Tupperware sine er de som holder seg best. Har også en lego-matboks, kjøpt i legoland som er veldig holdbar. Det er ingen lås på den, man bare trer den over hverandre. Men ungene synes den er litt vanskelig å åpne av og til.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 18:57   #23
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matbokser

Jeg har god erfaring med matbokser fra www.lunchboxes.com

Har bestilt både vanlige i plast og metallbokser, og sånne "Bento Box" med mange rom i, og synes de holder seg fin veldig lenge. Dessuten har de så fine matbokser, og jeg liker å ha en matboks som ikke alle andre har. :barnslig:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 22:07   #24
Soffers
Kontrollfreak
 
Soffers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 109
Soffers er litt kul
Standard

Sv: Matbokser

TM: Når bestilte du din Laptoplunsjboks? Spent på når min kommer! Fikk mail 16. mars at ordren min var 'shipped'...
Ungene har også en som ble vist på første bilde i tråden her, Babuska fra TW. Den ene lille har kommet bort, så jeg er veeeeldig fristet til å kjøpe sånne Laptopbokser til alle i familien på sikt. Hver vår fargekombinasjon, åff kårs!

__________________
Hver dag vi er friske hjemme er en bonus
Poden '97
Vesla '02
Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no