Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barberer du deg under armene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Barberer du deg under armene?
Nei, jeg er kvinne 8 2,99%
Nei, jeg er mann 2 0,75%
Ja, jeg er kvinne 257 95,90%
Ja, jeg er mann 1 0,37%
Deltakere: 268. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-14, 20:22   #81
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.447
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Både og. Gjør det stort sett når armhulene synes, men er ikke hysterisk. Har tydelig hårvekst.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 20:26   #82
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.252
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

For meg er ubarberte legger (da snakker vi "ikke barbert på en ukes tid og har lett, men lyst hårvekst", for min del) omtrent som å gå uten sminke. Jeg gjør det, men helst ikke hvis jeg skal føle meg helt komfortabel og velstelt. Det er helt ok på trening (begge deler), men ikke på byen.

Hår under armene er litt verre, det er omtrent som å ikke ha dusjet for meg. Å gå med synlig bikinilinje er helt tabu for meg, da hadde jeg gjort mye for ikke å kle av meg til bikini.

Foran mannen min gjør jeg alt. : desillusjonert etter et langt samliv, men får seg noe likevel:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 21:13   #83
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.051
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Jeg ser ut som et skogtroll når det gjelder hårvekst, så jeg barberer annenhver dag.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 22:39   #84
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Ja, jeg barberer. For meg er det utenkelig å ikke gjøre det.
Jeg synes ikke andre som ikke gjør det er ekle, men jeg synes ikke det er noe pent.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 22:58   #85
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.980
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja. Det blir fort svettelukt om jeg ikke gjør det.

Så rart, på meg synes jeg svettelukten blir tydeligere og skarpere når jeg barberer meg under armene, enn når jeg lar håret gro.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det som har forundret meg i sommer er at jeg har sett mange kvinner med glattbarberte armhuler og legger, men med lange, stive hår på haken. Den skjønner jeg ikke. :spinnoff:

Ikke jeg heller, men de klemmer vel ikke seg selv, altså, jeg liker ikke å klemme stive hår, men jeg driter i hvordan folk ser ut.

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Til dere som har svart nei. Klipper dere? Eller vokser det fritt?

Hos meg stopper veksten ganske fort, jeg har aldri opplevd at det har blitt mer enn fem centimeter. Jadda, jeg har målt et par ganger.

Jeg barberer meg under armene og på leggene en gang i uka på sommeren og nesten aldri på vinteren. Det er utelukkende fordi jeg føler meg mer vel, til tross for at jeg mener det lettere lukter svette da. Er det fare for strandligging tar jeg kanskje bikinikanten også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 23:03   #86
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Fem cm? Da skjønner jeg litt mer. Hvis jeg lar håret gro under armene, stopper det å vokse etter ca 0,5 cm.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 23:03   #87
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

FEM cm? Eller mm?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 23:07   #88
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Har ikke så mye på hodet engang jeg...

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 06:24   #89
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Ja

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 06:28   #90
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

FEM cm? Eller mm?

Det er nok veldig vanlig at håret under armene blir mange cm langt om man lar det vokse.
Jeg mener å ha lest at håret under armene regnes i samme kategori som hodehår og skjegg. Hår som kan få lengde. (Bryn/nesehår/ørehår osv stopper mye tidligere og har en annen kvalitet.)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 13:23   #91
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er nok veldig vanlig at håret under armene blir mange cm langt om man lar det vokse.
Jeg mener å ha lest at håret under armene regnes i samme kategori som hodehår og skjegg. Hår som kan få lengde. (Bryn/nesehår/ørehår osv stopper mye tidligere og har en annen kvalitet.)

Hm. Jeg kan jo fremstå som sjuske nå, men jeg har gått lange perioder uten å fjerne hår under armene om vinteren (som er ganske lang her nord) og lengre enn 5-6 mm max blir det dog ikke. Det kan sikkert variere fra person til person. Hodehår kan jeg åpenbart få så mye jeg vil av.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 13:28   #92
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.051
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Fem-seks millimeter er det jeg får på noen dager. Går jeg lengre kan jeg sikkert flette det til slutt.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 13:29   #93
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hm. Jeg kan jo fremstå som sjuske nå, men jeg har gått lange perioder uten å fjerne hår under armene om vinteren (som er ganske lang her nord) og lengre enn 5-6 mm max blir det dog ikke. Det kan sikkert variere fra person til person. Hodehår kan jeg åpenbart få så mye jeg vil av.

Ja, jeg tror det kan variere veldig. Jeg har ikke latt håret gro ut på så lenge jeg kan huske, så jeg vet ikke helt hvordan det er her.
Men jeg har sett mange, både menn og kvinner, med veldig mye mer hår enn 5-6 mm.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 14:06   #94
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Fem-seks millimeter er det jeg får på noen dager. Går jeg lengre kan jeg sikkert flette det til slutt.

Jeg får kanskje 2mm på en uke.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 14:29   #95
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.051
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg får kanskje 2mm på en uke.

Så deilig da! Det blir fort sårt når man må barbere ofte.

Nå er det nesten så jeg fikk lyst å spare for å se hvor langt det kan bli.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 14:37   #96
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Ja. Hovedsakelig pga. lukt, jeg synes ikke jeg får vasket meg selv skikkelig eller får bort dårlig lukt godt nok. Jeg synes også det er penere uten enn med hår.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 14:47   #97
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. Jeg barberer meg ikke men det er pga at jeg har fjernet hårene med laser. Hva vil du at jeg svarer da, eller skal jeg ikke svare?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 14:52   #98
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Mitt blir nok aldri over 5 cm uansett hvor lenge jeg sparer.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 16:52   #99
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.980
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

FEM cm? Eller mm?

Centimeter, jeg mener det ble fem cm sist gang jeg lot det gro. Eller sparte til langt hår under arma, som Tangerine sier. Nå MÅ jeg la det gro til jul, så jeg får sjekka lengden igjen. Hvorfor måtte jeg lese denne tråden?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 16:54   #100
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Hvis folk får 5cm hår under armene forstår jeg faktisk at de kan synes det utgjør en forskjell i velvære om det er der eller ikke. DEt har jeg nemlig aldri skjønt, jeg merker knapt forskjellen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no