Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Turbukse til tiåring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-13, 21:17   #1
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Turbukse til tiåring

Jeg lurer på å kjøpe en turbukse til tiåringen, må ha str 14 år. Han har Didrikssons utebukse, men den er mer regnbukse synes jeg. Husker ikke hva modellen heter. Jeg ser vi kan få kjøpt Bergans breheimen til 499kr. Jeg hadde sett for meg mer strertch, for denne er vel ikke det? Evt softshell til å ha utover sesongen nå. Så Skogstad hadde en type til 500kr også, dog heller ikke stretch. Norheim har noen typer så jeg....Tenker den skal holde vannet ute og kanskje være litt lun før snøen kommer.
Noen anbefalinger?

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 00:40   #2
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Turbukse til tiåring

Veldig fornøyd med Norheim turbukse. Er vel ikke helt vanntett men hvertfall godt vannavisende. Kjøpt på G-sport.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 00:47   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse til tiåring

Åtteåringen min har Fjellräven og hun er veldig fornøyd med den. Er ikke stretch i den heller, men veldig ledig og god passform.

Norheim har jeg sett har fine softshellbukser ja.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 01:07   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Turbukse til tiåring

Har sett mange fine sånne bukser på Stormberg, men ikke prøvd i praksis.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no