Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 12:58   #21
Sita
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: På et jorde
Innlegg: 44
Sita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

TFK ville jeg valgt. liten sammenlagt men like vel en stor vogn du kan ha lenge.

Jepp. Jeg elsker vår, og det er vel omtrent den eneste vi får inn i vår bil uten problemer. Den passer rett og slett perfekt inn ved siden av hundeburet.

Sita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:31   #22
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Da har jeg vært på Barnas Hus og kjøpt meg ny vogn. Det ble en TFK, etter at jeg hadde vurdert og prøvd TFK, Easywalker Sky og Quinny Speedi. Det er den tyngste vognen, men den avgjørende faktoren var at det var den vognen som snuppa satt best i. Det gjorde jo heller ikke noenting at den var på tilbud nå, 4999 kroner, og da måtte jeg bare ut med et lite mellomlegg. Den går også inn i lillebilen vår, og det var jo et ufravikelig krav.

Mannen var imponert, og likte vogna han også, og jeg gleder meg til å gå tur med minstejenta i morgen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:37   #23
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Gratulerer! Det var nok et godt valg du gjorde der!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:43   #24
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Gratulerer med ny vogn!

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:54   #25
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Gratulerer med ny vogn!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:10   #26
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Har du sett på Teutonia Spirit S3? Jeg vet flere som foretrekker den før TFK. Jeg synes TFK er diger.

Vi har Teutonia Spirit S3 og er i ferd med å bli kjent med den. Veldig fornøyd så langt! God å trille, svingbart forhjul, bra ekstra stæsj

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:14   #27
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Teutoina spirit er jo ENORM sammenlagt da...

Ville gått for OTH eller Bugaboo jeg. De er kompakte begge to. Buggisen er mer brukervennling iom at den kan vendes alle veier, mens OTH har litt bedre trille egenskaper.
Tror nok du kan få hevet kjøpet og få igjen pengene hvis du står litt på krava

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:15   #28
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Da har jeg vært på Barnas Hus og kjøpt meg ny vogn. Det ble en TFK, etter at jeg hadde vurdert og prøvd TFK, Easywalker Sky og Quinny Speedi. Det er den tyngste vognen, men den avgjørende faktoren var at det var den vognen som snuppa satt best i. Det gjorde jo heller ikke noenting at den var på tilbud nå, 4999 kroner, og da måtte jeg bare ut med et lite mellomlegg. Den går også inn i lillebilen vår, og det var jo et ufravikelig krav.

Mannen var imponert, og likte vogna han også, og jeg gleder meg til å gå tur med minstejenta i morgen.

AHA! Den blir du nok fornøyd med!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 21:50   #29
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Bilde?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 22:00   #30
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Bilde kommer, men det regnet så innmari når jeg var ute på tur i dag at jeg ikke orket. Men vognen er veldig god, og til og med storebror på tre år (og 105 cm lang) passer i den.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 22:02   #31
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Gratulerer med ny vogn.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 22:54   #32
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Grattis med ny vogn da De TFK-eierne jeg kjenner er veldig fornøyd med sin. Har du håndbrems også da? Siden jeg er en slappfisk savner jeg den på OTH.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 23:58   #33
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Litt frustrert akkurat nå over at det har foregått vogndiskusjon som har gått meg hus forbi Må følge bedre med...

Grattis med ny vogn! Hadde tenkt å spørre om hvor gammelt barn som vognen skulle brukes til, men så dukket det jo jammen opp i den siste signaturen din så dermed er mitt innlegg her bare en formalitet - for å ha vært her ihvertfall!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no