Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvordan tolke dette?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-07, 10:37   #1
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Hvordan tolke dette?

Jeg skal bestille klær fra nøstebarn, vil helst ha det i posten så jeg slipper å kjøre så langt, men stusser litt på dette de skriver:

Ordre over kr 2.000,- sendes fraktfritt. På ordre over kr 3.000,- gis 10% rabatt. (Gjelder pr. bestilling)

Gjelder gratis frakt også ved ordre over 3000 kr?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:38   #2
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tolke dette?

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Jeg skal bestille klær fra nøstebarn, vil helst ha det i posten så jeg slipper å kjøre så langt, men stusser litt på dette de skriver:

Ordre over kr 2.000,- sendes fraktfritt. På ordre over kr 3.000,- gis 10% rabatt. (Gjelder pr. bestilling)

Gjelder gratis frakt også ved ordre over 3000 kr?


Selvfølgelig, 3000 er jo over 2000

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:41   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan tolke dette?

Slik jeg tolker det så slipper du med 2000,- om du bestiller for 2000,-(altså ingen frakt) Bestiller du for 3000,- slipper du med 2700,-også uten frakt selvsagt

  Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:42   #4
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan tolke dette?

Ja, men tenkte kanskje at når du går over 3000kr så får man 10 % rabatt i stedet for fri frakt. Får nemlig opp fraktkostnader når jeg skal sende bestillingen.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:44   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan tolke dette?

Hm, det var snodig. Send dem en mail og spør?

  Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:45   #6
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan tolke dette?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hm, det var snodig. Send dem en mail og spør?

Ja tror jeg må det, av prinsipp så nekter jeg å betale frakt når jeg handler for så mye

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:46   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan tolke dette?

Det skjønner jeg godt.

  Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:04   #8
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.934
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tolke dette?

En ordre over 3000 er pr. def. en ordre over 2000. Ergo ingen frakt.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:37   #9
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan tolke dette?

Fri frakt ja, det stod feil på bestillingen

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no