Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Elendig husmor

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-08, 16:06   #41
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

NÅ?? Jeg må jo rekke å forberede meg først!

Ok.. men jeg begynner nå. Kjenner jeg er motivert!!

En halvtime!! :løper:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 16:07   #42
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Elendig husmor

Aner ikke. Men jeg ble så inspirert av denne tråden at jeg skal rydde innboksen min ved å avslutte det verdiløse FlyLady-abonnementet.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 16:08   #43
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ok.. men jeg begynner nå. Kjenner jeg er motivert!!

En halvtime!! :løper:

:nøler: ....

Ok da! :løper også, eller det blir vel mer forvirret svinsing:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 16:11   #44
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Elendig husmor

Hadde jeg ikke vært midt i middagslaging skulle jeg vært med.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 16:15   #45
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elendig husmor

Har ingen andre tips råd og vink, enn å ta litt etter hvert. Rydd ett og ett rom, kast og resirkuler og vask deg ut, så tar du neste rom. Etterhvert, det er hvertfall det jeg håper på, så er en så i rute, ting går så kjapt att ting går av seg selv.

Lykke til!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 17:01   #46
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Oi.. der gikk det brått en time nesten. Sånn kan det gå når en har det morro.

Måtte montere en stk bilbane underveis i tillegg til en stk masende femåring var tilstede. Dermed så var det ikke 50 effektive minutter.
Men har fått ryddet mesteparten på rommet til poden.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 17:06   #47
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Ja plutselig gikk tiden gitt! Sambo kom hjem og nå har vi omorganisert rommet til knerten. Han får eget bord med cd-spiller der inne (så vi slipper å ha det i stua ), og nå må vi bare brenne noen barnesanger

Ellers har jeg tatt stua og alle lekene som fløt overalt, og kjøkkenet er tatt sånn halvveis. Soverommet vårt og badet må tas, men det blir vel en annen dag.

Her ble det enkel middag med ferdigpizza, hehe.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 19:43   #48
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Jøss, har dere rydda? Jeg har vært og handla med ungene jeg.

:slapp unna denne gangen også:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 19:47   #49
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Nå er soverommet tatt også!!!!

Det hadde jeg virkelig gruet meg til å gjøre, men det gikk jo overraskende greit. Nå gjenstår det bare å få hivd all søpla som ble samlet sammen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 19:50   #50
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

så er du ferdig liksom?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 20:05   #51
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

så er du ferdig liksom?

Haha Ferdig ja... Den som kunne si seg ferdig. Jeg er nok desverre av typen som aldri blir helt ferdig..

Men grunnen til at vi rydder med hård hånd i heimen, er at vi skal flytte i slutten av september, og jeg gidder ikke å rydde som en gærning siste uka. Må ta det litt etter litt.

Kjøkkenskapene med diverse overflødige boller, glass, kopper og bestikk må tas. Diverse skuffer i stua med ørten millioner ledninger til diverse elektroniske duppeditter MÅ tas.. Så her er det nok et stykke igjen

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 20:24   #52
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Det er så DEILIG å lese om medsjusker!

Veldig aktuell tråd for meg, da jeg i hele dag har vært på desperasjonens rand pga min motstand mot husarbeid. Jeg hater det. Jeg finner ingen tilfredsstillelse i å utføre det ( noe det visstnok går ann å oppleve). Jeg synes det er så gudsjammerlig kjedelig og det suger livsgnisten ut av meg (jadda, litt dramatisk nå). Hvor KOMMER ALT DETTE ROTET FRA?? Det materialiserer seg fra intet og tar over huset og livet mitt!
Jeg skulle gjerne hatt en vaskehjelp, om bare det hadde vært til noe hjelp - det er jo all RYDDINGEN som tar knekken på meg.

Jeg vil danse! Lese! Elske! og løpe i blomsterenger!

Ikke RYDDE...

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 21:13   #53
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Jeg har vært på kafé i 3 timer mens dere rydda jeg. Og nå er jeg hjemme på slagmarka av et hjem igjen.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 21:17   #54
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Jeg har funnet ut at jeg skal gjøre følgende tiltak nå.

*Kjøpe søppelsekker
*Gi bort klær jeg ikke bruker
*Putte en del av lekene til poden i kjelleren (gis bort om han ikke spør etter de)
*Gå over kjøkkenskap og kaste/skrive mangelliste
*Rydde i skapene på soverommene.

Dette skal gjøres en halvtime hver dag. :babysteps:

Stikkordet er KASTE. Å ha mindre = mindre rot har jeg hørt...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 21:26   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Way to go, Joika! Kast deg på tråden til Hønni der vi alle prøver å komme i orden.

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Det hjelper også å kikke på sånne blogger som f.eks denne syns jeg. Når noen har det fint hjemme blir jeg rydde og pyntesjuk ihvertfall.

Fint!? Det er det ekleste hjemmet jeg noengang har sett tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Bare vent til Lille Celine Min blir tre og løper rundt med ansikt og hender fullt av leverpostei og herjer i de fine møblene.

En liten gutt jeg vet om tegnet med kaviartuben på møblene før foreldrene hans våknet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 21:32   #56
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elendig husmor

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er uoverkommelig...

Det er det her også. 3 etasjes rekkehusleilighet på over 120 kvm skal skvises inn på 80 kvm blokkleilighet. Og her sitter jeg, lykkelig over at vi har naboer med usikret netttilgang.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 21:40   #57
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Elendig husmor

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har funnet ut at jeg skal gjøre følgende tiltak nå.

*Kjøpe søppelsekker
*Gi bort klær jeg ikke bruker
*Putte en del av lekene til poden i kjelleren (gis bort om han ikke spør etter de)
*Gå over kjøkkenskap og kaste/skrive mangelliste
*Rydde i skapene på soverommene.

Dette skal gjøres en halvtime hver dag. :babysteps:

Stikkordet er KASTE. Å ha mindre = mindre rot har jeg hørt...

Ja takk!! Jeg digger buksa jeg kjøpte av deg!!
Jeg lider i følge sambo av ryddemani... Liker system og orden, så jeg rydder hver eneste dag. Støvsuger daglig også. Vasking, derimot... Det gjøres en gang i uka, for det er dødskjedelig! Men jeg har et og annet "fristed" i form av enkelte skap og skuffer som er kjemperotete, da. Det er hit jeg stapper ting jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av når jeg rydder...

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 22:04   #58
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Ja takk!! Jeg digger buksa jeg kjøpte av deg!!
Jeg lider i følge sambo av ryddemani... Liker system og orden, så jeg rydder hver eneste dag. Støvsuger daglig også. Vasking, derimot... Det gjøres en gang i uka, for det er dødskjedelig! Men jeg har et og annet "fristed" i form av enkelte skap og skuffer som er kjemperotete, da. Det er hit jeg stapper ting jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av når jeg rydder...

Bra du kan bruke den! Her hadde den nok blitt liggende..

Vasker jeg en gang i uka er jeg KJEMPEFORNØYD jeg da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 22:37   #59
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.


Vasker jeg en gang i uka er jeg KJEMPEFORNØYD jeg da.

Samme her. Jeg støvsuger omtrent hele tida, pga hund og barn, men vaskinga sitter langt inne

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 22:49   #60
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Elendig husmor

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har vært på kafé i 3 timer mens dere rydda jeg. Og nå er jeg hjemme på slagmarka av et hjem igjen.

Det var sikkert deilig
Jeg bare ber svigers på besøk jeg. Da blir det ryddig da. Hun har støv på hjernen, så jeg vasker som en gal, og det strøkent over hele kåken. I et helt kvarter etter at de har dratt i hvert fall.
Burde komme på besøk litt oftere enn en gang i året.
Før de kom tok jeg en sjau på rommet til gutta, og kastet ALLE ødelagte leker. Biler som manglet et hjul, puslespill som manglet brikker osv. Masse leker ble satt på loftet.
Så det er ikke så gjengrodd her nå, mest overflaterot som det er ganske raskt å fikse. Heldigvis. HVIS jeg ikke lar det fortsette ja

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no