Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-16, 21:10   #81
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Bare hyggelig å få bruk for min uendelige visdom.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 14:16   #82
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg røk på et svinedyrt fra Gant, Princess hadde ingen overmadrass-laken. Får håpe det er bedre.

Hvor kjøpte du Gant-lakenet, Tally? Og kjøpte du 180 cm, eller større? Vår seng er 180 x 220, og vi planlegger å kun ha laken på overmadrassen.

Vi får vår nye seng levert i morgen ( ), og jeg står i nøyaktig samme problemstilling som du gjorde ved trådstart. (Ja, bortsett fra at jeg bare kunne oppsøke tråden, da, som jeg seff hadde notert meg bak øret at fantes. )

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 14:34   #83
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Hvor kjøpte du Gant-lakenet, Tally? Og kjøpte du 180 cm, eller større? Vår seng er 180 x 220, og vi planlegger å kun ha laken på overmadrassen.

Vi får vår nye seng levert i morgen ( ), og jeg står i nøyaktig samme problemstilling som du gjorde ved trådstart. (Ja, bortsett fra at jeg bare kunne oppsøke tråden, da, som jeg seff hadde notert meg bak øret at fantes. )

Jeg kjøpte 180, på Fru Lyng i Grensen. Du trenger ikke større, det er slapt nok som det er. Jeg bare ELSKER det lakenet. Det har blitt til at vi vasker og tørker det samme dag for å slippe å bruke Kid-lakenet. Helt utrolig at et bomullslaken greier å fremstå så syntetisk!

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 14:50   #84
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kjøpte 180, på Fru Lyng i Grensen. Du trenger ikke større, det er slapt nok som det er. Jeg bare ELSKER det lakenet. Det har blitt til at vi vasker og tørker det samme dag for å slippe å bruke Kid-lakenet. Helt utrolig at et bomullslaken greier å fremstå så syntetisk!

Save

Tusen takk! Da blir det en tur til Fru Lyng i morgen. Vi også vasker og tørker samme dag. Vi har egentlig to laken, men jeg gidder som regel ikke å gå opp to etasjer for å hente det andre. (Både soveværelset og vaskemaskinen i i første etasje, og lintøyskapet i loftetasjen.) Så ett holder nok i første omgang.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 15:07   #85
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

De heter Sheet grippers eller Sheet suspenders på engelsk. Vi bruker dem ofte når de vanlige laknene våre ikke er tilgjengelige.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 15:10   #86
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

De heter Sheet grippers eller Sheet suspenders på engelsk. Vi bruker dem ofte når de vanlige laknene våre ikke er tilgjengelige.

De derre votteklypene for laken som er nevnt over her?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 09:55   #87
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Vi har vanlige laken uten strech i egyptisk bomull (må vite..) og bare stapper de nedi på sidene. Dvs egentlig så gidder vi ikke det, så de bare henger rett ned. Blir ikke krøll.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 16:05   #88
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De derre votteklypene for laken som er nevnt over her?

Jepp, funker supert de!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 10:24   #89
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kjøpte 180, på Fru Lyng i Grensen. Du trenger ikke større, det er slapt nok som det er. Jeg bare ELSKER det lakenet. Det har blitt til at vi vasker og tørker det samme dag for å slippe å bruke Kid-lakenet. Helt utrolig at et bomullslaken greier å fremstå så syntetisk!

Save

Jeg har nå kommet dit at jeg er lei slaskete laken fra Kid og Princess og vil ha et tykt, hotellaktig et. På nettbutikken til Gant finner jeg bare i sateng, er det det du har? Og "konvoluttlaken"?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 10:41   #90
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har nå kommet dit at jeg er lei slaskete laken fra Kid og Princess og vil ha et tykt, hotellaktig et. På nettbutikken til Gant finner jeg bare i sateng, er det det du har? Og "konvoluttlaken"?

Nei, jeg har det fitted satin sheet. Det er ikke spesielt tykt, ikke sånn som deilige hotellaken, men UTROLIG mye deiligere enn det fra Kid. De konvoluttlaknene så jo veldig fine ut da.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 10:53   #91
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, jeg har det fitted satin sheet. Det er ikke spesielt tykt, ikke sånn som deilige hotellaken, men UTROLIG mye deiligere enn det fra Kid. De konvoluttlaknene så jo veldig fine ut da.

Save

Jeg tror jeg må kjøpe et sånt. Stikker innom Fru Lyng en dag.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 19:19   #92
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Og nå har jeg vært på Fru Lyng. Det er bare sååå deilig, det lakenet! De hadde ikke 8 cm-lakenet, men hun overtalte meg til å kjøpe det på 25 cm. Hun sa det bare var å stappe det inn under overmadrassen, og sannelig! Det gikk helt fint.

Og så, etter at jeg hadde kjøpt og betalt og vasket og lagt på, så finner jeg denne linken, med 30 % avslag. Jaja. Jeg kjøpte ett til, jeg.
I tillegg til dette.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 19:23   #93
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Oh, takk for tips! Da ble det et laken til på meg.

Det er helt merkelig hvordan to bumullslaken kan være ulike! Jeg kom til lakenhimmelen med det Gant-lakenet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 19:26   #94
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Lakenhimmelen, ja. Jeg gleder meg til å legge meg!

Jeg kjøpte også et fra Jysk til 300.-, et Kronborg Gold. Det var slettes ikke verst, men Gant-lakenet var hakket tykkere.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 10:52   #95
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Gammel tråd, og jeg har ikke kommet meg igjennom hele. Vi har bestilt kontinentalseng fra IKEA med 160 bredde. Har noen lenke til konkrete laken de kan anbefale?

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 11:10   #96
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Vi har flere Dvala, husker ikke hvilke andre vi har. Er fornøyd med de. https://www.ikea.com/no/no/p/dvala-l...hvit-30357220/

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 11:26   #97
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.460
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Jeg elsker nattsjasmin, mener jeg de heter, fra Ikea. Bruker dem på overmadrassen og har et enkelt kappelaken under overmadrassen som dekker resten av senga.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 12:02   #98
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Vi har bare laken rundt overmadrassen. Jeg har ett fra Gant, og ett annet i tykk satengbomull som er digge. De har strikk i hjørnene, også bare stapper vi resten innunder. Satengen fra KID likte jeg ikke, og IKEAs nattsjasmin var heller ikke min greie. Det er delvis syntetisk, og veldig tynt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 12:09   #99
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Tallulah: hvordan går det, får du sove i senga. Hvillke laken gikk du for? Nå har jeg bekymret meg for din mentale helse for 8 år siden i 5 minutter mens jeg har lest meg gjennom tråden.

Big worries! og ensom lunsj...

__________________

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 12:41   #100
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Tallulah: hvordan går det, får du sove i senga. Hvillke laken gikk du for? Nå har jeg bekymret meg for din mentale helse for 8 år siden i 5 minutter mens jeg har lest meg gjennom tråden.

Big worries! og ensom lunsj...



Gantlakenet ble redningen, KID-lakenet endte i UFF-kontaineren. I ettertid har vi kjøpt ett satenglaken til, husker ikke merket, men i tykk sateng. Og vi greier oss med de to. Begge har strikk i hjørnene og dyttes innunder overmadrassen på lang- og kortsidene. De er litt slaskete, men ikke plagsomt. Men jeg tror jeg skal teste et konvoluttlaken neste gang, evt. kjøpe sånne laken-votteklyper.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no