Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer sett i 2011

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-11, 13:49   #41
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar
Inception: Veldig kul, men litt vanskelig å følge storyen. Litt usikker på slutten.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 15:05   #42
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. Sweeney Todd - ikke sett den før, men liker Burton og liker Johnny Depp.
2. Platoon - rå, men bra!
3. Cinema Paradiso - så nydelig! At jeg ikke har sett denne før!
4.Precious -

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 15:16   #43
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Inception: Fantastisk!
Trollmannens læregutt: Tam. Nicolas Cage har mistet litt av piffen syns jeg.
Salt: Ikke spesielt bra.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 08:00   #44
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Megahjerne i 3D. Morsom. Min første film sett i 3D. Kino.
2. Harry Potter og fangen fra Azkaban. Et fantastisk gjensyn. Den beste av alle Harry Potter - filmene. Tv.
3. Harry Potter og Føniksordenen. Like bra som sist jeg så den. Tv.
4. Alene hjemme. Ungene ville gjerne se denne. Den er underholdende. Tv-opptak.
5. The Wolfman. Ikke den beste handlingen kanskje, men passe med blod og gørr. Jeg satt på nåler. Dvd.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 09:13   #45
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
Invictus: Fin film om Sør Afrika og Nelson Mandelas kamp for å samle befolkningen etter at han kom til makten. Opplevelsen ble dog litt ødelagt av mannen som hang seg opp i urealistiske rugby-scener når det strengt tatt ikke var det som var poenget
The Town: Veldig bra krim. En film som får deg til å heie på bad-guysene, selvom FBI agenten spilles av Jon Hamm. Bra gjort.
Wall-E: Nydelig familiefilm.
Back to the Future: Morsomt gjensyn med en av barndommens favoritter. 8-åringen elsket den.
Buried: Absolutt ikke min greie - jeg syns den var dritkjedelig. Mannen var heller ikke imponert. Jeg er ingen fan av filmer der det ikke skjer noe, men er man det er den sikkert bra. Hvis man leser anmeldelsene på imdb er det en sånn film man enten elsker eller hater, ser det ut til.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 09:33   #46
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Charlie og sjokoladefabrikken, sammen med gullisa. Herlig denne gongen også.
2. Farlig begjær. Sånn kan det gå. Skvatt like mykje denne gongen da ho våkna i badekaret.
3. Gandhi. At eg ikkje har sett denne perla før? Flott film!
4. The road. Det er så dystert og trist. God filmatisering.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 09:59   #47
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Tron Legacy: Visuelt flott, men storyen var ganske lam.
2. True Grit: Den nye til Cohen-brødrene. Fantastisk vakker og velspilt film, men jeg må se den igjen med tekst. Makan til mumling fra Jeff Bridges. Morsomt å se den på eksklusiv førvisning med sikkerhetsvakter i salen som skulle sikre at ingen filmet med mobil.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 23:06   #48
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. A Christmas Carol
Animasjonsfilm etter Charles Dickens fortelling. Fikk den ønskede gode, gammeldags julestemninga av musikk og bilder, mens handlingen ble bittelitt kjedelig og det var litt skuffende. Det ble ingen favoritt.
2. 22 Bullets
Fransk film. Om mafia. Grei actionunderholdning.
3. Jean de Florette
Film fra 1986, basert på romanen av den franske forfatteren Marcel Pagnol. Handlingen foregår i Provence på 20-tallet, med hovedrollen spilt av Gérard Depardieu. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om denne egentlig, i utgangspunktet kanskje ikke overbegeistra over noe spesielt, men så var det litt fint å se en så "upolert" film også.
4. Charlie og sjokoladefabrikken *
Versjonen fra 2005. Jeg elsker denne filmen litt! Når både Johnny Depp og Helena Bonham Carter befinner seg i samme film, blir jeg lykkelig.
5. Shutter Island
Så den for andre gang. Første gang likte jeg den utrolig godt, og jeg liker den fortsatt. Første gang jeg så den slo det meg aldri at det kunne være at han ikke var syk, før jeg leste om det på nett etterpå - altså at slutten stod litt åpen. Etter å ha sett den gang nummer to er jeg fortsatt overbevist om at han var pasient i utgangspunktet.
6. Les Misérables *
Filmversjonen fra 1998, regissert av Billie August. Jeg likte første del vanvittig godt! Resten holdt ikke like høyt nivå synes jeg (og "nivå" her er helt etter hva min smak sier, ingen særlig objektive kriterier - så er det sagt), men det var en veldig fin film. Ser endel anmeldelser var lunkne, og jeg har sikkert en fordel sånn sett, som ikke har lest boka (ennå).

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:49   #49
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. Case 39 - Syntes denne var skikkelig ekkel. Likte den ja.
2. Inception - Tja... jeg vet ikke helt. Den var jo litt bra, samtidig ble det litt for mange verdener å holde styr på.
3. Nokas

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 10:25   #50
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Charlie og sjokoladefabrikken, sammen med gullisa. Herlig denne gongen også.
2. Farlig begjær. Sånn kan det gå. Skvatt like mykje denne gongen da ho våkna i badekaret.
3. Gandhi. At eg ikkje har sett denne perla før? Flott film!
4. The road. Det er så dystert og trist. God filmatisering.
5. Arn, tempelridderen.
6. Arn, riket ved veiens ende. Desse hadde eg sett før men ein fin filmopplevelse!
7. Knocked up. At eg gidd sjå slike møkkafilmar.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 10:26   #51
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Olive Oyl, han VAR sjuk var han ikkje det da?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 22:58   #52
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
Invictus: Fin film om Sør Afrika og Nelson Mandelas kamp for å samle befolkningen etter at han kom til makten. Opplevelsen ble dog litt ødelagt av mannen som hang seg opp i urealistiske rugby-scener når det strengt tatt ikke var det som var poenget
The Town: Veldig bra krim. En film som får deg til å heie på bad-guysene, selvom FBI agenten spilles av Jon Hamm. Bra gjort.
Wall-E: Nydelig familiefilm.
Back to the Future: Morsomt gjensyn med en av barndommens favoritter. 8-åringen elsket den.
Buried: Absolutt ikke min greie - jeg syns den var dritkjedelig. Mannen var heller ikke imponert. Jeg er ingen fan av filmer der det ikke skjer noe, men er man det er den sikkert bra. Hvis man leser anmeldelsene på imdb er det en sånn film man enten elsker eller hater, ser det ut til.
Russell Howard: Live 2 - Dingledoodlies: Strengt tatt ikke en film (standup på DVD), men herregud som jeg lo. Anbefales om du har dårlig humor og ikke er så veldig prippen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 08:41   #53
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Jeg slenger meg med i år, jeg.

Januar:
-Alien Resurrection. Vi så de tre første filmene i romjula. Jeg liker en slitt slemmere Ripley.
- Shutter Island. Veldig bra.
- Mutant Chronicles. Grei tidtrøyte. Jeg liker både Thomas Jane og Ron Perlman, men det er ingen film man trenger å se.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 09:57   #54
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Megahjerne i 3D. Morsom og god moral. Er vi slem selv om vi oppfattes slik av andre? Min første film sett i 3D. Kino.
2. Harry Potter og fangen fra Azkaban. Et fantastisk gjensyn. Den beste av alle Harry Potter - filmene. Tv.
3. Harry Potter og Føniksordenen. Like bra som sist jeg så den. Tv.
4. Alene hjemme. Ungene ville gjerne se denne. Den er underholdende. Tv-opptak.
5. The Wolfman. Varulvfilm. Ikke den beste handlingen kanskje, men passe med blod og gørr. Jeg satt på nåler. Dvd.
6. The Blind Side. En rik mor/frue tar en fattig gutt til seg i familien. Åh, den var fin. Jeg både lo og gråt.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 01:33   #55
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. A Christmas Carol
Animasjonsfilm etter Charles Dickens fortelling. Fikk den ønskede gode, gammeldags julestemninga av musikk og bilder, mens handlingen ble bittelitt kjedelig og det var litt skuffende. Det ble ingen favoritt.
2. 22 Bullets
Fransk film. Om mafia. Grei actionunderholdning.
3. Jean de Florette
Film fra 1986, basert på romanen av den franske forfatteren Marcel Pagnol. Handlingen foregår i Provence på 20-tallet, med hovedrollen spilt av Gérard Depardieu. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om denne egentlig, i utgangspunktet kanskje ikke overbegeistra over noe spesielt, men så var det litt fint å se en så "upolert" film også.
4. Charlie og sjokoladefabrikken *
Versjonen fra 2005. Jeg elsker denne filmen litt! Når både Johnny Depp og Helena Bonham Carter befinner seg i samme film, blir jeg lykkelig.
5. Shutter Island
Så den for andre gang. Første gang likte jeg den utrolig godt, og jeg liker den fortsatt. Første gang jeg så den slo det meg aldri at det kunne være at han ikke var syk, før jeg leste om det på nett etterpå - altså at slutten stod litt åpen. Etter å ha sett den gang nummer to er jeg fortsatt overbevist om at han var pasient i utgangspunktet.
6. Les Misérables *
Filmversjonen fra 1998, regissert av Billie August. Jeg likte første del vanvittig godt! Resten holdt ikke like høyt nivå synes jeg (og "nivå" her er helt etter hva min smak sier, ingen særlig objektive kriterier - så er det sagt), men det var en veldig fin film. Ser endel anmeldelser var lunkne, og jeg har sikkert en fordel sånn sett, som ikke har lest boka (ennå).
7. Brothers
Film fra 2009 med Jake Gyllenhaal, Natalie Portman og Tobey Maguire. Om soldater, hva som kan skje med dem ute og hvordan det kan være å komme hjem igjen. Temaet er viktig, og gjør at filmen var litt mer enn grei. Det ble endel klisjeer og Hollywood, men samtidig er det jo et ganske viktig budskap oppi alt dette.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 02:06   #56
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar
1. The Prestige - Har sett den før, men den var like god andre gangen selv om man visste hvordan den slutter.
2. The quiet earth - Postapokalyptisk New Zeelandsk sci-fi drama anno 1985. Veldig artig film
3. Hancock - Superhelt som gjør alt feil når han hjelper mennesker i nød. Helt grei underholdning, og verdt alle 33 kronene jeg ga for filmen.
4. 12 rounds - Politi og røver, enkelt og greit. Ikke noe spektakulært.
5. Jenta som lekte med ilden - Lisbeth Salander er råkul, denne likte jeg, og gleder meg allerede til å se siste filmen i trilogien.
6. Luftslottet som sprengtes - Veldig god avslutning på Millennium-trilogien, klassisk krim blir jeg aldri lei.
7. The international - Helt grei thriller om korrupt bank, våpenhandel og hvitvasking av penger fra organisert kriminalitet. Dusinvare.
8. Hereafter - Smart film om tre ulike skjebner som må leve videre etter nær døden opplevelser og tap. Absolutt verdt å få med seg.
9. Amos & Andrew - Litt sprø og artig, ganske teit, og egentlig veldig dårlig. Men verdt 33 kroner som vi ga for den.
10. Puppet on a chain - Narko-thriller fra 1971. Denne filmen moret vi oss stort med, spekket med 70-tallsnostalgi og cheezy replikker.
11. Be kind rewind - Komedie med Jack Black. Morsom film, men jeg kjenner jeg fikk litt overdose av Jack Black.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09

Sist redigert av Flubby : 28-01-11 kl 23:50.
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 14:54   #57
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. A Christmas Carol
Animasjonsfilm etter Charles Dickens fortelling. Fikk den ønskede gode, gammeldags julestemninga av musikk og bilder, mens handlingen ble bittelitt kjedelig og det var litt skuffende. Det ble ingen favoritt.
2. 22 Bullets
Fransk film. Om mafia. Grei actionunderholdning.
3. Jean de Florette
Film fra 1986, basert på romanen av den franske forfatteren Marcel Pagnol. Handlingen foregår i Provence på 20-tallet, med hovedrollen spilt av Gérard Depardieu. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om denne egentlig, i utgangspunktet kanskje ikke overbegeistra over noe spesielt, men så var det litt fint å se en så "upolert" film også.
4. Charlie og sjokoladefabrikken *
Versjonen fra 2005. Jeg elsker denne filmen litt! Når både Johnny Depp og Helena Bonham Carter befinner seg i samme film, blir jeg lykkelig.
5. Shutter Island
Så den for andre gang. Første gang likte jeg den utrolig godt, og jeg liker den fortsatt. Første gang jeg så den slo det meg aldri at det kunne være at han ikke var syk, før jeg leste om det på nett etterpå - altså at slutten stod litt åpen. Etter å ha sett den gang nummer to er jeg fortsatt overbevist om at han var pasient i utgangspunktet.
6. Les Misérables *
Filmversjonen fra 1998, regissert av Billie August. Jeg likte første del vanvittig godt! Resten holdt ikke like høyt nivå synes jeg (og "nivå" her er helt etter hva min smak sier, ingen særlig objektive kriterier - så er det sagt), men det var en veldig fin film. Ser endel anmeldelser var lunkne, og jeg har sikkert en fordel sånn sett, som ikke har lest boka (ennå).
7. Brothers
Film fra 2009 med Jake Gyllenhaal, Natalie Portman og Tobey Maguire. Om soldater, hva som kan skje med dem ute og hvordan det kan være å komme hjem igjen. Temaet er viktig, og gjør at filmen var litt mer enn grei. Det ble endel klisjeer og Hollywood, men samtidig er det jo et ganske viktig budskap oppi alt dette.
8. Metro 123 kapret
Vel, tittelen forteller kanskje det meste, dette er ingen innertier. Men hvis du har lyst til å se nok en hjernedød action, gjerne om kapring av metroen (så nyskapende!), ville jeg valgt denne på grunn av Denzel Washington.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 20:31   #58
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

1. The Bridge on the River Kwai. Klassiker som jeg ikke har somlet meg til å se før nå. Alec Guinness er strålende som ekstremt stiff-upper-lip britisk offiser i japansk fangeleir, og både han, leirkommandanten og flere andre hovedpersoner demonstrerer ulike nivåer av stahet, integritet, arroganse, heroisme og galskap. Jeg var veldig trøtt før filmen begynte, men kjedet meg ikke et øyeblikk, enda så lang og (relativt) langsom den er. Interessant tematikk om prinsipper og det å oppholde dem for deres egen skyld vs. det å være pragmatisk og vurdere fordeler og ulemper i en gitt situasjon (og filmen gir ingen enkle svar på hva som er best), og så er den både spennende og tidvis visuelt storslagen. Og Guinness er, som sagt, strålende.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 22:08   #59
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Jeg har nettopp sett Knight and Day med Cruise og Diaz. Det står det skal være action, men det er virkelig lenge siden jeg har ledd så mye av en film. Det burde stått komedie på den.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 22:38   #60
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Januar:
1. Tron Legacy: Visuelt flott, men storyen var ganske lam.
2. True Grit: Den nye til Cohen-brødrene. Fantastisk vakker og velspilt film, men jeg må se den igjen med tekst. Makan til mumling fra Jeff Bridges. Morsomt å se den på eksklusiv førvisning med sikkerhetsvakter i salen som skulle sikre at ingen filmet med mobil.
3. The Curious Case Of Benjamin Button: Gjensyn. Litt lang og rimelig pretensiøs, men jeg liker den likevel. Food for thought.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no