Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan jeg kombinere slik?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-12, 18:41   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Jeg sier ja, og synes du skal strikke cardigan i samme farge som skoene. Du kan godt ha turkis til den kjolen, men da blir det for mye med lilla også, synes jeg. Kjolen er forøvrig kjempefin, jeg har vurdert den selv. Hvor fin er den på en skala fra 1 -10?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:54   #22
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Veldig fin kjole
Når man bestiller fra Boden, hvordan er det da med toll og tull og slikt :novise:
Blir det veldig mye dyrere. Sikler litt på en kjole der inne nemlig.
Og hvordan er kjole størrelsene? Bruker normalt 46-ish. Er det 18 jeg skal ha da.
Sorry for kupping av tråden altså

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:03   #23
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

På min kropp ville jeg ikke hatt den kjolen til de skoene. Den knytingen oppover gjør rett og slett beina mine for korte. Jeg ville hatt ballerinasko til denne tror jeg. Gjerne lilla. Kunne gjerne hatt turkis cardigan, men ville da hatt hvite ballerinasko.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:17   #24
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Bilder. Jeg er i utgangspunktet positiv til blått og lilla sammen. Litt mer skeptisk til turkis cardigan.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:19   #25
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Lekker kjole! Synes det passer fint med de lilla skoene til. Men ikke turkis jakke. Blå jakke kanskje?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:21   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Lekker kjole! Synes det passer fint med de lilla skoene til. Men ikke turkis jakke. Blå jakke kanskje?



Hvit jakke går jo også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:57   #27
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Kjole til midt på leggen kombinert med snøresko? Det tror jeg rett og slett ikke blir pent, uansett farger. Slike sko er finest til korte skjørt eller helt lange.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:59   #28
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Java, det er faktisk et poeng.

Jeg vurderer å heller legge opp kjolen, snøreskoene er såpass kule at de må jeg ha.

Obelix, du kan prøve min hvis du vil?

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 20:08   #29
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Jeg synes ikke dette så veldig fint ut, sorry Kjolen var kjempefin forøvrig, hvorfra? Kan du bruke BH under denne (kan ikke la fronten henge fritt).

Skal fargene først kræsje, så må det gjøres skikkelig. Rødt, grønt, gult elns. Denne kjolen var for sterk i fargen (ie "ikke dus") til at se semskede, pudderlilla sandaler blir fint, tror jeg.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 20:13   #30
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Det er vel ikke saa mange kombinasjoner som ikke er lov, i alle fall ikke denne sesongen. Jeg bruker blomstrete kjole ala denne med enten denne strikkejakken eller denne

Pröv paa, se i speil, gaa!! Eller skift.


Sist redigert av liefje : 23-04-12 kl 20:24.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:01   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Jeg ser på bilder (på Boden og sånn, det err jo det eneste stedet jeg shopper...) at de kombinerer farger og mønstre rund baut. Jeg er ikke flink til det selv, men det skal gå fint.

Jeg ville ikke brukt lilla sko OG turkis cardigan, men en av delene bør gå bra!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:02   #32
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Jeg har behå spesielt til sånn kjole, så det går fint. Kjolen er fra Boden.

Jeg har både kjolen og skoene altså, men jeg trenger ikke å bruke dem sammen.

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:03   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Men jeg lurer på om stilen på skoene kræsjet mer enn fargen? Rent og pent mot naturfarget, liksom?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:04   #34
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Nå har jeg fått en greie på at kjolen er for lang til snøresko i det hele tatt, så nå vurderer jeg nesten å sende den tilbake isteden. Jeg er avhengig av sko som er gode å gå med til daglig, og dette er ikke en kjole til penbruk, så da har jeg egentlig ikke veldig mye den passer med. Jeg er ikke så forelsket i kjolen at jeg gidder spandere egne sko for dens skyld.

(Alle gode sommersko jeg har er med snøring på leggen.)

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:07   #35
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.


Obelix, du kan prøve min hvis du vil?

Hvilken str har du da?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:09   #36
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Denne har jeg i 18L, men den kunne fint vært en størrelse mindre.

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:11   #37
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

OK.
Hvor mye toll og greier kommer i tillegg til bestillingen?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:14   #38
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Trehundreogseksti i tillegg.

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:18   #39
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Om den komboen ikke er ok for butikken, så tror ikke jeg at jeg våger meg på butikken mer.....

Samma her. På butikken kan jeg gå i nesten hva som helst.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:32   #40
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Fin kjole, fine sko. Hver for seg.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no