Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Planlegger Nord-Norge-tur til sommeren, men hvordan kommer vi oss dit?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-15, 08:51   #61
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planlegger Nord-Norge-tur til sommeren, men hvordan kommer vi oss dit?

Det med helt gratis hadde jeg ikke fått med meg.
Da kan stopp og pauser være mer aktuelt enn det er for oss som må betale billetter. Da betyr forskjellen fort ganske mye.

Tog på dovrebanen er glimrende. Lengre nordover har jeg kun reist med lokaltog. Litt mer slitsomt med diesel synes jeg, men bedre enn bil.

Har toget mellom Trondheim og Fauske ålreit familievogn?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 08:55   #62
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.671
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planlegger Nord-Norge-tur til sommeren, men hvordan kommer vi oss dit?

Minuset med nattog er det faktum at det kun er tokøys-senger i kupeen. man kan fint dele seng, men de er smale, kun 75 cm. Med gratis tog har jeg heller overnattet på hotell.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 11:49   #63
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.462
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planlegger Nord-Norge-tur til sommeren, men hvordan kommer vi oss dit?

Jeg har bare tatt nattog én gang, og det var i vår da jeg og ungen reiste Bergen-Oslo. Vi kommer ikke til å gjenta det, for vi sov så dårlig at vi var helt kake dagen etter.

Så hvis jeg skulle reist alene med 2-3 barn på toget, ville jeg være sikker på at det går greit på natta.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no