Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skal vi finne på i påsken?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-19, 14:45   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva skal vi finne på i påsken?

Vi har ikke hytta ved sjøen i år. På fjellet er det antagelig ikke snø. Og mannen hater å fly. Hva søren skal vi finne på?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 14:51   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Kose dere hjemme?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 14:54   #3
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kose dere hjemme?

Jeg klarer ikke det... Synes det er utrolig kjedelig...

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 14:57   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Storby, Danmark med Legoland?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 15:09   #5
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Storby, Danmark med Legoland?

Barna har vært i Legoland med besteforeldre, og jeg har vært veldig glad for å slippe

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 15:14   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kose dere hjemme?

Ja, det beste med påskeferie er jo at man har fri lenge og det er få sosiale forpliktelser, så man kan chille hjemme hele ferien! Vi skal forøvrig på fjellet, og jeg håper det ikke er snø der.

Hvor bor dere?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 15:17   #7
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Tog til Stockholm? Eller Bergen?

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 15:21   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Vi skal noen dager på hytta selv om det ikke er snø, fordi vi koser oss sånn der.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 15:49   #9
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Jeg ville glatt gått for hytta på Sjusjøen og tror at det kommer til å være vinter der når påsken kommer også. Jeg skal det samme selv og ser fram i mot dager med mye lys, passe lange skiturer, tid rundt bålpanna osv.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 15:52   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Mannen min klarer heller ikke å ha ferie hjemme, og det synes jeg er litt strevsomt.

I år tror jeg vi skal på hytta i skogen. Den er best uten snø. Men det fordrer at vi får lånt bort snuppa til noen besteforeldre, for hun kan ikke fordra å være der. Sannsynligheten for at hun blir bortplassert er høy. Moren min vil stort sett alltid ha besøk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 15:54   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Vi har ingen hytte og er alltid hjemme på fridager. Deilig. Håper på sol og varme og kunne være ute på terrassen.
Planen er å male lister og vindu på etpar rom. Mannen skal ferdigstille oppussing som vi begynte på i høst.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 16:24   #12
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg ville glatt gått for hytta på Sjusjøen og tror at det kommer til å være vinter der når påsken kommer også. Jeg skal det samme selv og ser fram i mot dager med mye lys, passe lange skiturer, tid rundt bålpanna osv.


Jeg elsker påske på fjellet. Har sendt forespørsel om å låne hytta, men ikke fått svar... Trenger en backupplan kjenner jeg... Jeg blir deppa om vi må være hjemme. ☺️

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 16:25   #13
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Tog til Stockholm? Eller Bergen?


Det er jo absolutt et alternativ. Hva kan man gjøre i Bergen?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 17:23   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg elsker påske på fjellet. Har sendt forespørsel om å låne hytta, men ikke fått svar... Trenger en backupplan kjenner jeg... Jeg blir deppa om vi må være hjemme. ☺️

Hvorfor blir du det?

Vi blir hjemme. Usikker på om jeg jobber noe eller får helt fri. Skal male et soverom, spise påskelam, treffe venner, gå turer og sikkert besøke familie (dagsbesøk) på hytta deres ved sjøen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 17:24   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Andre halvdel av påsken er jo mye stengt i Norge, så om dere skal reise hadde jeg gjort det i første halvdel.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 17:39   #16
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Jeg skal være hjemme og må bare innfinne meg med det pga økonomi. Tenker å gå lange turer og binge serier.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 17:50   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Jeg elsker hjemmepåske. Vi vurderer tur til London i år siden det er så sen påske, satser på strålende vårvær, men hvis ikke det blir London blir vi hjemme. Jeg syns begge alternativene er helt topp. Men London passer jo ikke så bra uten fly, det tar jo en stund. Vi har tilgang på hytte ved fjellet og muligens ved sjøen, men det tror jeg ikke jeg gidder. For lite snø på fjellet, for lite varmt ved sjøen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 20:45   #18
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg elsker påske på fjellet. Har sendt forespørsel om å låne hytta, men ikke fått svar... Trenger en backupplan kjenner jeg... Jeg blir deppa om vi må være hjemme. ☺️

Jeg skjønner deg. Dvs, jeg blir ikke deprimert av å være hjemme i eget hus, men for meg er ikke fri fra jobb, det samme som FERIE. Så hvis jeg skal ha FERIE, bør jeg helst ut av huset. Må ikke være langt vekk eller fænsi, bare et annet sted enn hjemme.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 20:50   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Jeg skjønner godt de som mistrives med ferie hjemme. Jeg misliker det intenst. Jeg vet ikke helt hvorfor. Har alltid hatt det sånn. Vi har ikke hytte heller, men det hender at vi får låne/være med på hytte. Det er jo litt dumt å ha det sånn, og ikke minst veldig dyrt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 21:13   #20
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi finne på i påsken?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg skjønner godt de som mistrives med ferie hjemme. Jeg misliker det intenst. Jeg vet ikke helt hvorfor. Har alltid hatt det sånn. Vi har ikke hytte heller, men det hender at vi får låne/være med på hytte. Det er jo litt dumt å ha det sånn, og ikke minst veldig dyrt.

Det er relativt dyrt å eie hytte også.

Hva med å finne noe annet kult, ved sjøen? Leie hytte på airbnb? Eller DNT-hytte?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no