Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-10, 12:43   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Jeg er på jakt etter inspirasjon. Kan jeg få se bilder av barnerommene deres, og evt lure eller stilige/gøye løsninger/detaljer?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 12:45   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Her må jeg abbonnere. Bilder av våre barnerom kommer etter vi har flytta, i august.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 13:09   #3
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Jeg vil også gjerne se! Og veldig gjerne tips til folk som har små barnerom. Knerten sitt soverom er på kun 7 kvm. Jeg kjenner på at vi egentlig burde byttet rom med ham, og latt ham få vårt relativt store, men vi har rikelig med skapplass på vårt rom og vil gjerne benytte det. Han kan ha sitt klesskap ute i gangen, så han berger i forhold til klesoppbevaring.

Sorry, nå kuppet jeg tråden med mine greier.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 13:30   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Fadese: Våre to får rom som er på 7.34 kvm (2m x 3,67m), så jeg er spent på hva som går inn der. Tipper det blir seng, nattbord, bokhylle og klesskap.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 13:46   #5
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Barnerommene her i huset egner seg ikke å ta bilder av... Har en (snart) tenåring, og en adhd-racer, så rommene ser BOMBA ut èn gang og bestandig...
De har også små rom, på ca 7,5 kvm. Men et bra tips er køyeseng, eller loftsseng. Her har de køyesenger, og bruker den øverste til seng, og den underste til sofa, med mulighet for overnatting når det trengs. (kjøpte mellomstykker til køysenga, sånn at den ble enda mer "luft" mellom øverste og nederste seng. På den måten kan den underste greit brukes som sofa )

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 13:51   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Nå er ingen av barnesoverommene helt ferdig enda (bombe ), men jeg skal se om jeg får tatt noen bilder etterhvert. *abbonerer*

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 17:03   #7
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Lillegutt sitt rom er drøyt 7 kvm og det inneholder sprinkelseng, en svær Expedithylle og gjestesenga (dobbel "futon").
Expedithylla rommer alt som hører lillegutt til og noe av vårt i tillegg. Har kjøpt kasser i tøy slik at det er lett for han å få ut de nederste kassene med leker.
Genialt med sortering av typen en kasse til bukser, en til gensere osv for da får jeg sambo til å ta medansvar for barneklær.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 19:01   #8
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, om en måneds tid. Vi skal fikse tre barnerom i løpet av august måned, så jeg abonnerer på denne tråden, slik at jeg husker det. Eneste som er bestemt (og bestilt) er denne fototapeten til mellomsøster sitt rom:

Så kul!! Hvor, hvor??

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 19:06   #9
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Her er storebrors rom:

http://megmitt-kristin.blogspot.com/...label/Barnerom

Og her er lekerommet (flere innlegg nedover):

http://megmitt-kristin.blogspot.com/.../label/lekerom

Jeg har ikke innredet tvillingenes rom så veldig enda.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 20:22   #10
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Så kul!! Hvor, hvor??

Ja, det er den kuleste tapeten ever! Jeg kjøpte den i en lokal interiørbutikk, se prikk.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 20:24   #11
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.


Og her er lekerommet (flere innlegg nedover):

http://megmitt-kristin.blogspot.com/.../label/lekerom

Jeg har ikke innredet tvillingenes rom så veldig enda.

Lekkert. Hva kostet den tapeten? :er på utkikk til lillebrors rom:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 20:26   #12
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Lekkert. Hva kostet den tapeten? :er på utkikk til lillebrors rom:

875,-. Her: http://www.tapetshop.no/webshop/product/46983/6907

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 20:41   #13
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Danke!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 20:41   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Vi skal til å lage barnerom nå, det eneste som er avklart er at der er gul tapet, og jeg har innviet en ebay-karriere ved å bestille drømmehagen veggklistremerker...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 20:56   #15
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Det smarteste jeg vet på et barnerom er Expedit-hylle fra Ikea. Den er gull. Ellers er vi veldig fornøyde med at vi valgte nøytrale hvite vegger men knæsje rosa gardiner til vår lille. Rosa gardiner er knæsjt nok til at det blir et rosa rom, men det er enklere å bytte ut gardinene når vi blir lei enn å måtte bytte ut maling på veggene.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 21:26   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Vi har expedithylle i lekekroken på stua. (soverom i kjelleren, så barnerommet blir enn så lenge bare soverom, når det blir lekerom flytter den ned dit)

Absolutt gull verdt!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 21:56   #17
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Prinsessa er veldig stolt av rommet sitt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Alexander og Synnøve 3 og 6 år 086.jpg (195,9 KB, 148 visninger)
Filtype: jpg Alexander og Synnøve 3 og 6 år 087.jpg (195,3 KB, 108 visninger)
Filtype: jpg Alexander og Synnøve 3 og 6 år 076.jpg (196,6 KB, 118 visninger)
Filtype: jpg Alexander og Synnøve 3 og 6 år 077.jpg (194,8 KB, 96 visninger)
Filtype: jpg Alexander og Synnøve 3 og 6 år 081.jpg (198,1 KB, 79 visninger)
__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 22:36   #18
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Her er guttas rom. Vi har ikke gjort annet enn å gjøre det vi kunne med det vi har siden vi bare leier for en periode.

Storebror sitt rom. Han har forresten fått en stor seng og kommoden er snudd mot langveggen i stedenfor.



Lillebror sitt rom. Han har nå fått senga som storebror hadde. Dingsen på veggen er sentralstøvsugeren siden dette er et rom som er innenfor vårt soverom. Hvorfor de har satt den på dette rommet og ikke under trappa i kjelleren er et myseterium




Sånn hadde de det da de delte et soverom på 6 kvm

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 23:27   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Barnerommene ser slik ut foreløpig.

Rommet til knerten


Rommet til snuppa


Blanke ark her ja.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 14:26   #20
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Vi holder på med begge barnas soverom, kan legge ut bilder etterhvert.

Lillesøs skal få lysegult rom med en del rosa og lilla stæsj. Feks disse vimplene fra Rice:



Storebrors rom er hvitt med en blå/turkis vegg. Han har denne lampen fra Ikea.



Og så har jeg bestilt dette kule treet til fondveggen:

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no