Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-14, 20:46   #1
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Jeg går gjennom ønskelisten datteren min har sendt til familie og venner til 11 årsdagen og den består av 80% lenker til diverse klær fra Abercrombie kids.

Før har hun vært fornøyd med New Look og Marks & Spencer så dette er "nye" klær for meg. Hvordan er de i kvalitet og størrelse? Jeg ser største størrelse til barn er xl som er 158-163 cm. Hun blir 11 år og er 155 cm allerede. Veldig tynn.

Men jeg er litt usikker på om disse klærne er store eller små i størrelse. Noen erfaringer her?

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-14, 21:14   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Voksenstørrelsene er iallefall små. Abercrombie er veldig myke, behagelig bomullstøy. God kvalitet vil jeg si. Jeg har alt fra yogapants til skjorter fra A & F og synes de har holdt seg riktig så bra.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-14, 21:15   #3
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Datteren min har største størrelse derfra, hettejakke og tshirt. Sitter vel akkurat. Hun er nå 165 cm høy. Slank. Vidden på klærne har jeg dessverre ingen formening om.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-14, 21:53   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.454
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Min 11 aaring er 147 cm (maalte tilfeldigvis i dag), og har en del klaer fra A&F. Vi har yttertöy og gensre/T-sjorter/skjorter i str. L og bukser i str 12 aar. De klaerne passer perfekt. Fortsatt store nok, men smale i formen slik at det gaar helt greit. Sannsynligvis vil noe av det vaere for lite neste aar. Kvaliteten er kjempebra selv om klaerne vaskes mye. Vi er veldig fornöyde. Kjöper man paa salg, blir det jammen meg ikke saa dyre ting heller, men vi bor jo innenfor EU saa vi sparer jo toll og faar gratis forsendelse om man bestiller for et (greit nok) minimumsbelöp. De er ganske hjelpsomme paa siden hvis man velger online-chaten, saa om du lurer paa noe, er det bare aa spörre dem.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-14, 21:58   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.472
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Jeg var i USA i vinter og kjøpte da bursdagsgave til min niese. Hun fikk den denne uken, fylte 8 år. Hun fikk M i hettegenser. Hun er tynn, men lang, sikkert litt over snittet tenker jeg. Den passet fint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-14, 22:47   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

De er helt normale i størrelsen, overpriset kjedetøy med digre logoer. Eieren påstår han ikke er homofil, men alle som har sett deres flaggskip i Paris skjønner at det ikke stemmer. Det er er homoerotisk palass som er verdt en tur innom. Kitsch heaven! Også er han så sjarmerende at han mener folk over en viss størrelse er for stygge til å bruke klærne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-14, 22:56   #7
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

F#€%, stemmer det. Det husker jeg.
http://elitedaily.com/news/world/abe...es-fat-chicks/

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 03:17   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.917
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Kvaliteten er bra, størrelsene er små. Tror jeg endte opp med str L til min lave, smale 10 åring (ca 140 cm, 28 kg).

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 10:01   #9
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De er helt normale i størrelsen, overpriset kjedetøy med digre logoer. Eieren påstår han ikke er homofil, men alle som har sett deres flaggskip i Paris skjønner at det ikke stemmer. Det er er homoerotisk palass som er verdt en tur innom. Kitsch heaven! Også er han så sjarmerende at han mener folk over en viss størrelse er for stygge til å bruke klærne.

Om mine noen gang skulle ønsket seg klær herfra, skal jeg huske på dette! Det blir ikke kjøpt hos oss dessverre.*

(*for de som måtte ønske seg det)

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 10:26   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Hyggelig type.

Eldstemann fikk en lyseblå skjorte, en tshirt og en hettejakke i fjor sommer i London og jeg tror han har str. M i klærne. På ungdomsavd. De passer i alle fall i år også og han bruker de hver eneste bidige dag som de er rene - og noen dager som de ikke er rene.. Han er 155 høy.
Og så synes jeg kvaliteten er helt fin ift. så mye som de har blitt vasket og brukt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 12:43   #11
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Om mine noen gang skulle ønsket seg klær herfra, skal jeg huske på dette! Det blir ikke kjøpt hos oss dessverre.*

(*for de som måtte ønske seg det)

Nei, du sier noe. Jeg kjenner det sitter langt inne å gå inn i butikken i London neste uke. Jeg vet jo akkurat hvor den ligger nå når jeg tenker meg om. Jeg er jo overvektig så stakkars ansatte som da ikke vet at jeg i utgangspunktet skal handle til datteren min, og ikke meg selv.

Æsj, dette er typisk slik type ting som gjør det så enkelt å bare boikotte uten å blunke.

Ellers, takk så mye for erfaringer med størrelse og annet.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 13:40   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De er helt normale i størrelsen, overpriset kjedetøy med digre logoer. Eieren påstår han ikke er homofil, men alle som har sett deres flaggskip i Paris skjønner at det ikke stemmer. Det er er homoerotisk palass som er verdt en tur innom. Kitsch heaven! Også er han så sjarmerende at han mener folk over en viss størrelse er for stygge til å bruke klærne.

Det er iallefall mange homofiles favorittmerke, synes jeg å ha observert .

Når det kommer til størrelser er jo ikke dette noe enestående for A&F. Jeg prøver på ingen måte å rettferdiggjøre uttalelsene til fyren, men det er jo viden utbredt innenfor iallefall merkevareindustrien å ikke produsere klær i store størrelser. F.eks. har mange merker 42/L som største størrelse og bukser går ikke høyere enn 32/33 tommer. Og det er jo fordi de ikke ønsker at deres klær skal assosieres med mennesker av en viss størrelse. Jeg er jo ganske brei selv og da jeg var enda litt større fant jeg aldri noe annet enn sko som passer meg hos merker som f.eks. Acne, Tory Burch eller Isabel Marant.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 13:50   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Det er iallefall mange homofiles favorittmerke, synes jeg å ha observert .

Når det kommer til størrelser er jo ikke dette noe enestående for A&F. Jeg prøver på ingen måte å rettferdiggjøre uttalelsene til fyren, men det er jo viden utbredt innenfor iallefall merkevareindustrien å ikke produsere klær i store størrelser. F.eks. har mange merker 42/L som største størrelse og bukser går ikke høyere enn 32/33 tommer. Og det er jo fordi de ikke ønsker at deres klær skal assosieres med mennesker av en viss størrelse. Jeg er jo ganske brei selv og da jeg var enda litt større fant jeg aldri noe annet enn sko som passer meg hos merker som f.eks. Acne, Tory Burch eller Isabel Marant.

Det er greit nok, men det er noe med den uttalte arrogansen, i tillegg til ansettelsespolitikken som får alle piggene ut hos meg. Når jeg da i tillegg syns klær med slibrige kommenater og gigalogoer er noe av det mest harry som finnes, så gjør ikke det en boikott særlig vanskelig. Om sønnen min virkelig ønsket seg noe fra dette firmaet tror jeg nok vi hadde hatt en lang prat om verdier og menneskeverd.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 13:51   #14
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Og herlighet så mange jenter på min datters alder med A&B hettegensere og Michael Kors vesker på armen på Tusenfryd!! Er det mulig

Jeg karer bare ikke ta innover meg hvor uniformerte og "dyre" de krever å være i drift fra så tidlig alder. Så må jeg bare ta innover meg at mitt eget avkom også ønsker å se akkurat slik ut selv om jeg virkelig har prøvd å gjøre alt jeg kan for at hun skal være mer opptatt av litt andre ting.

Og ja, jeg vet A&B ikke er noe nytt men det er nå veldig synlig og litt "everywhere" ser det ut til. Sikkert blitt populært blant et enda yngre segment.

Kraist.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 13:53   #15
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er greit nok, men det er noe med den uttalte arrogansen, i tillegg til ansettelsespolitikken som får alle piggene ut hos meg. Når jeg da i tillegg syns klær med slibrige kommenater og gigalogoer er noe av det mest harry som finnes, så gjør ikke det en boikott særlig vanskelig. Om sønnen min virkelig ønsket seg noe fra dette firmaet tror jeg nok vi hadde hatt en lang prat om verdier og menneskeverd.

Men er det høy blingfaktor altså? Det x ønsker seg er veldig Ralph Lauren stil synes jeg. Høy krage type Lacoste t-skjorter og veldig pene enkle kjoler må sies.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 14:04   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Men er det høy blingfaktor altså? Det x ønsker seg er veldig Ralph Lauren stil synes jeg. Høy krage type Lacoste t-skjorter og veldig pene enkle kjoler må sies.

Ikke så mye bling, men det er jo mye digre logoer, spesielt på t-skjorter og hettegensere.

Jeg er helt vaksinert for slikt, særlig etter at en ungdomskole-eks hvert år tar familiebilder hos fotograf hvor de aller er dresset opp i A&F med gigalogoer. Og han er døharry.

Når det er sagt, barn har jo ofte en litt mindre subtil smak enn voksne, og A&F-klærne symboliserer jo status og mye penger. Det er jo ikke rådyrt, men sammenliknet med kvalitet og stil så syns jeg det er overpriset. Det er så rart at det er sånn på deres skole, Lisa! Vi er jo ikke langt unna og det finnes ikke slikt hos oss i det hele tatt. Det er virkelig et mangfold av klestyper, stiler og merker/ikke merker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 14:15   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.423
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Normale størrelser (min lille 11-åring bruker youth M) og god behagelig bomull. Vi vasker stort sett i 30 grader, men det går å vaske i 40. I USA så kan vi komme ned i priser på 10-15 USD på en t-skjorte for barn når det er salg, men da er vi ikke i turistområder, der de ikke selger det så rimelig.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 14:31   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Snuppa har litt klær derfra. Det er relativt smalt og derfor sitter det pent på henne. I motsetning til en del andre kjeder hvis klær har en tendens til å bli for vidt og for kort på en gang.

Jeg synes ikke det er avskrekkende dyrt og klærne holder seg pene lenge.

Det er selvfølgelig ting jeg reagerer på med den kjeden, men jeg har fortalt hva jeg mener og lar henne handle der allikevel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:55   #19
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ikke så mye bling, men det er jo mye digre logoer, spesielt på t-skjorter og hettegensere.

Jeg er helt vaksinert for slikt, særlig etter at en ungdomskole-eks hvert år tar familiebilder hos fotograf hvor de aller er dresset opp i A&F med gigalogoer. Og han er døharry.

Når det er sagt, barn har jo ofte en litt mindre subtil smak enn voksne, og A&F-klærne symboliserer jo status og mye penger. Det er jo ikke rådyrt, men sammenliknet med kvalitet og stil så syns jeg det er overpriset. Det er så rart at det er sånn på deres skole, Lisa! Vi er jo ikke langt unna og det finnes ikke slikt hos oss i det hele tatt. Det er virkelig et mangfold av klestyper, stiler og merker/ikke merker.

Det er små lommer hvor dette er ganske så ekstremt. Dessverre er datteren min veldig opptatt av dette som 4-5 andre jenter hun henger sammen med. Jeg tror ikke det samme er tilfelle i parallellklassen så det varierer nok også innad på trinnene.

Jeg synes det er fryktelig kjipt at de er så opptatt av dette men føler vel ikke at jeg kan nekte henne dette hvis det er det hun vil bruke pengene sine på, og ønsker seg.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 16:41   #20
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Abercrombie kids, store eller små i størrelse?

Jeg kjøper ikke det klesmerket til mine barn. De har sikkert ikke hørt om det engang, og jeg selv vet heller ikke hvor vi får ta i klær derfra.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no