Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charter til Egypt - galskap?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-10, 10:48   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er skeptisk til varmen, da. Så kanskje juli ikke er rette tiden for oss å reise på.

Jeg hadde IKKE valgt Egypt i juli.

Foreldrene mine var der i november. Det er ganske perfekt tidspunkt. Det samme er februar/mars. Da vi var der rundt nyttår var vi heldige og hadde det varmt (23 grader), men da kan man også risikere å få ned i 15-16 grader og det føles veldig kaldt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 11:02   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Iset: Egypt er jo helt fantastisk og oppleve som badeferie også. En går virkelig glipp av noe om en ikke opplever det når en er der. Rødehavet med korallene og fiskene det innebærer med at havet har så jevn temperatur hele året er ganske unikt.

Ja, klart det, jeg ELSKER å bade og må helst bade litt hver dag, jeg har vært en fisk i mitt tidligere liv altså. Kunne bodd i vannet. Jeg snakker om ren bade- og strandferie. Jeg hadde aldri reist til Egypt og ligget på stranda hele tiden (noe jeg forresten misliker sterkt), uten å få med meg noe som helst historie/kultur. Jeg må alltid få med meg det meste av sånt der jeg reiser, jeg vil se alt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 11:03   #23
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Hmm, hvilke sydenreisemål er kaldest i juli? :kjerringa mot strømmen:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 11:03   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Bornholm.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 11:04   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hmm, hvilke sydenreisemål er kaldest i juli? :kjerringa mot strømmen:

Jeg vil tro Kroatia.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 11:04   #26
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hmm, hvilke sydenreisemål er kaldest i juli? :kjerringa mot strømmen:

Det er faktisk Kanariøyene som har den mest stabile sommertemperaturen og der blir det ikke så varmt på sommeren som i Sør-Europa ellers. Har ikke sjekket statistikke og sånn, det er bare hva jeg har fått høre av familie som er der nede på sommeren og velger dette som reisemål av den grunn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 11:05   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hmm, hvilke sydenreisemål er kaldest i juli? :kjerringa mot strømmen:

Ut mot Biscayabukta blåser det ganske mye, og er ikke alltid så varmt. Jeg har vært i San Sebastian og Nordspania i juli uten at det var kvalmende varmt. Jeg ser på bildene at vi av og til har på oss en liten jakke til og med. Om det går charter dit aner jeg ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 11:05   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Jeg elsker varme, men 50 grader hørtes litt i overkant ut, tror minsten (som blir veldig fort varm) hadde krepert. Glemmer aldri Italia sommeren 2007 da det var rundt 45 grader og jeg var nygravid og superkvalm hver dag. Grøss!
Vi reiser nok i høst- eller vinterferien når vi en gang skal dit.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 11:07   #29
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Bornholm.

Eller kanskje Jan Mayen? Bjørnøya?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 11:13   #30
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Nok ein Egyptfarer her. Det var i 1994, så er ei god stund sidan! Vi reiste backpack, og reiste rundt i landet i tre veker. Fantastisk tur. Dette var i november, og det var meir enn varmt nok for meg! Hadde ikkje reist i juli! Det kan hende at kysten går an da; der er det sikkert meir luft, og mulighet for å kjøle seg ned i havet. Gode hotell med aircondition også.

Vi blei sjuke ein gang - men det var fordi vi var dumme og takka ja til brød med ein temmelig sur ost oppå. Lite problem ellers. Segle på Nilen var fantastisk. Kongenes dal og pyramidane var ein stor, stor opplevelse. Vi var også i Hurghada. Mindre begeistra der, men fint for den som vil ha strand og sol. Usjarmerande by syns nå eg da.

Å kjøre buss i ørkenen er også ein opplevelse forresten Å leige ein drosje for ein dag kosta ingen verdens ting den gangen, mulig det er dyrare nå. Veldig behagelig med privatsjåfør.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 11:23   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Eller kanskje Jan Mayen? Bjørnøya?

Bjørnøya hadde vært noe! Fra Wikipedia:

Sitat:

July and August are the warmest months, with mean temperatures of 4.4°C.

Det er mer min stil.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:01   #32
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Fra Hurghada er det overkommelig å ta dagstur til Luxor (helst 2-dagers dit) og det fant jeg minst like fascinerende som Kairo. Det å gå inn i gravene i kongenes dal, se Hatshepshut-templet, Karnak, Luxortempelet, Memnonkolossene og mye annet var virkelig en opplevelse. Kongenes dal var veldig veldig varmt i mars. Det ligger i ørkenen og er i en vindstille gryte og tempen inne i gravene er også veldig høy. Det var levelig i februar, men i juli tror jeg det er direkte farlig å være der pga. temperaturen.

Jeg synes Egypt er fantastisk og kunne gjerne tatt med meg familien dit. De gangene jeg har vært der har vi bodd på lurvete pensjonater og også hatt noen netter på fine hoteller. Jeg har kun reist dit med rutefly, ikke charter.

Egypt!

Det bare MÅ jeg få med meg en gang, veldig! Jeg er også en av disse med egyptfasinasjon, og har velødig lyst å reise dit. Mannen var inne på at vi kunne legge bryllupsreisen til Egypt, siden jeg hadde så lyst dit, men vi ville ha bryllupsreisen som nygift, og vi giftet oss St.Hans, så vi slo det fra oss.

Men en gang, en ferie sånn på tidlig vår eller sen høst, det skal jeg. Skal! Gjerne charter, med sånn todagers eller noe sånn.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 13:16   #33
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Jeg elsker Egypt, men likte ikke Hurghada noe særlig. Kjedelig restaurantutvalg og ingen steder å rusle rundt som ikke enten var schtøgg turistby under oppbygging eller hasslehelvetemarkeder. Men vi bodde på et lusent hotell i en lite trivelig del av Hurghada, og det er seks år siden, så det er ikke nødvendigvis relevant for dere hvis dere ser for dere resortløsning.

Vi rømte til Kairo etterhvert, men dykking/snorkling i Rødehavet og strandliv gjorde det likevel verdt det å tilbringe noen dager i Hurghada.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 00:44   #34
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Har gjort Hurghada. Charter, bodde i sentrum, ble ikke syk. Dagstur til Luxor og utflukt til ørkenen. Hurghada var et høl. Luxor var fantastisk. Ja, og dette var i januar, og det var 20-25 grader.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 01:04   #35
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Ang. hva som er "kaldest" i juli vet jeg ikke helt, men jeg vet at på Kanariøyene blåser det alltid litt, slik at det gjerne ikke blir så varmt som fastlands-Spania, Hellas og liknende.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 09:06   #36
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Jeg var i Egypt, i Hurghada, og så pyramidene. Det var en lang busstur, men definitivt verdt det. Keopspyramiden i soloppgang nesten uten folk i nærheten innfridde alle mine småjenteromantiske behov helt supert. Man kan ta fly til pyramidene også - da er det jo en ren luksustur.

Vi bodde i Makadi Bay utenfor Hurghada. Min erfaring med flyplassen der var at alt gikk fullstendig knirkefritt - ingen problemer av noe slag.

I Makadi Bay er det ingen egyptiske fastboende - det er en ren turistby hvor du altså ikke får med deg Egypt i det hele tatt. Det er bare ren og uhemmet luksus overalt. Pent, rent, lekkert. På hotellet vi bodde kunne man spise salat og hva man ville - alt var tilpasset vestlige mager. Vi ble ikke syke noen av oss.

Men vi var der i januar da. Juli er for varmt etter min smak - og jeg elsker varme.

  Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 09:54   #37
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Jeg hadde nok ikke reist til Egypt i juli, men har bestilt tur dit i desember

Er også veldig interessert i egypt

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 10:11   #38
Kine
_Kine på nybaktmamma
 
Kine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 130
Kine er litt kulKine er litt kul
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Hørt det er varmere i Tyrkia enn Egypt

Vi var der for 3 år sia. Da var jeg temmelig "høy"gravid og fikk så vidt reise hjem igjen.
Gikk bra det. Men nå spiste vi bare trygg mat
Meneh, jeg ble "litt" engstelig...
For alle hoteller sjekket kommende bil/buss + for bomber and so on and so on.... i tillegg gravid, masse tanker og hormoner om ikke egen tikkende bombe i meg

Min x dykket 2,3 ganger... WOW... Vi så jo selv havets gull a fisker når vi sto på brygga
Vakkert.....

jeg skal aldri tilbake Men meg om det.. Folk har sitt fav.sted! Var nok uheldig med hvor vi bodde også, har jeg hørt i ettertid.


Pyramidene lå flere timer busstur unna oss, så vi dro ikke dit

__________________
Nå, flytter jeg inn til FP.
VinterPrins F. Des04 & VårPrins F. Apr07
Kine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 10:16   #39
Kine
_Kine på nybaktmamma
 
Kine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 130
Kine er litt kulKine er litt kul
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Forresten, er det ikke Egypt som er kåret til verdens beste sted å dykke/snorkle?

__________________
Nå, flytter jeg inn til FP.
VinterPrins F. Des04 & VårPrins F. Apr07
Kine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 10:29   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg vil tro Kroatia.

Nei, det er steinvarmt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no