Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg en serie ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 22:01   #1
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Anbefal meg en serie ...

Må være noe jeg kan laste ned. Mens jeg venter på at det skal komme nye episoder av Dexter... og det må det jo gjøre vel??

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 22:11   #2
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en serie...

mange linker her inne om anbefalinger av serier. Skulle jeg valgt igjen så måtte det blir Heroes.

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 22:12   #3
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en serie...

Hotel Babylon er en bra dramaserie. Pleier også se Californication og Klovn.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 22:13   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en serie...

Det er utrolig mange gode serier der ute.

Hvilken sjanger vil du ha?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 23:00   #5
alice
Newbie
 
alice sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 67
alice har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

The big bang theory eller How I met your mother - ler så jeg griner ganske ofte når jeg ser på en av disse

Supernatural - litt spennende, litt action, og kjekke unge menn!

Heroes - rett og slett bare bra!

Greek - underholdning, litt kjærlighetsdrama, litt morsomt

Prison break - spennende!

House MD - morsom dramaserie

Reaper - småmorsom

alice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 23:19   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Må være noe jeg kan laste ned. Mens jeg venter på at det skal komme nye episoder av Dexter... og det må det jo gjøre vel??

27. september begynner de å sende sesong 4 i USA!

Har du sett Big Love? Den er jeg hektet på om dagen, sesong 3 er festlig. Og hva med Harper's Island? En smule tilgjort, men ganske creepy.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 19:01   #7
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

27. september begynner de å sende sesong 4 i USA!

Har du sett Big Love? Den er jeg hektet på om dagen, sesong 3 er festlig. Og hva med Harper's Island? En smule tilgjort, men ganske creepy.


Endelig!!

Har ikke sett big love nei. Skal testes!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 19:05   #8
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Jack & Bobby synes jeg også er bra. Har ikke sett den ferdig.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:46   #9
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

True Blood digger den serien!

Venter forøvrig også på ny sesong av Dexter, har foreløpig ikke klart å finne ut om det kommer... Noen som vet?

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 23:20   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Mad men
Tudors
Rescue me
Il capo dei capi

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 00:02   #11
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Big Bang teory Jeg ser begge sesongene for 3 gang nå. Jeg elsker den serien. Går på jobb og synger Sheldon sin katte sang. Lurer på om noen foreldre reagerer vist noen av barna kommer hjem og synger Soft kitty, warm kitty, little ball of fur. Happy kitty, sleepy kitty, purr, purr, purr

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 01:14   #12
alice
Newbie
 
alice sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 67
alice har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Big Bang teory Jeg ser begge sesongene for 3 gang nå. Jeg elsker den serien. Går på jobb og synger Sheldon sin katte sang. Lurer på om noen foreldre reagerer vist noen av barna kommer hjem og synger Soft kitty, warm kitty, little ball of fur. Happy kitty, sleepy kitty, purr, purr, purr

alice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 00:04   #13
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Moonlight, vampyr serie.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 01:00   #14
staedtler11
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 6
staedtler11 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

the Wire og Sopranos selvfølgelig

staedtler11 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 01:30   #15
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Jeg er hekta på Weeds om dagen (ikke bokstavelig talt da ).

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 04:48   #16
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Mad men, Sopranos, Six feet under, tre serier jeg elsker

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 08:26   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Me ser Sopranos, Six feet under, Nip/Tuc og Flight of the Concords.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 10:51   #18
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Jeg har begynt å se In Treatment nå. Jeg digger serien.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 11:23   #19
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Hvilke av seriene er i sjangeren Greys Anatomy, Private Practice og Frustrerte Fruer? Eller den som gikk på onsdagene, husker ikke hva den heter nå den med alle søsknene. Liker alle dem. Hvor, hva og hvordan går jeg frem for å laste ned? (Ønsker meg helst en annen enn disse da, som kanskje ikke kommer til Norge)
Trenger noe å glane på når jeg blir gressenke igjen. Mens jeg sitter på spinningsykkelen. Ha ha.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 11:27   #20
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Eg brukar Nip/Tuc medan eg trengar på elipsemaskina. Det funkar for meg

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no